Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät  (Luettu 4434 kertaa)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät
« : Toukokuu 19, 2020, 17:02:10 »
Aina silloin tällöin tulee jotakin omituisia viestejä sitä koskien, että yhteyttä ottaneen pitäisi saada jokin hemmetin kasvokuva minusta. Minä kun en hemmetti vieköön yksityisyyteni suojaamiseksi sellaista ole kenellekään edelleenkään lähettelemässä, ainakin siihen saakka, kunnes totean, että minulla ei ole muita vaihtoehtoja kuin alkaa huoraamaan omalla etu- ja sukunimellä ja kunnes julkisuus ei enää pidättele enää tekemästä säännöllisin väliajoin juttuja minusta. Niin kauan siihen on syynsä, että en lähettele kasvokuvia itsestäni tuntemattomille ihmisille ja haluan pitää yksityisyydestäni niin hyvää huolta kuin pystyn. Ja jos kasvokuvia ei näy ilmoituksessa, niin eiköhän sen pitäisi olla sellainen selkeä merkki siitä, että niitä kasvokuvia ei kyllä taida muutakaan kautta olla tulossa, eli tähän pitää nyt vaan sopeutua, että meidän ihanien huorien joukossa on tällaisia julkisemmin kasvottomampia tapauksia vaalien omaa yksityisyyttään.

Toivon, että ihmiset kykenevät sisäistämään ja tajuamaan sen realiteetin, että aika moni meistä tämän alan palveluntarjoajista toimii kuvissa kasvottomasti tai kasvot peitettynä, jotta heidän todellista henkilöllisyyttään ei tunnistettaisi siviilistä ja että se pysyisi salassa. Uskoisin sinun, tätä viestiä lukevan, olevan sen verran fiksu, että ymmärrät tämän asian pointin, ja tajuat myös, että kasvojen vaatiminen kuvissa on aika harvojen ihmisten toive - siis niiden, joita minä tai muu kollega ei koskaan tapaa, jos siis kasvokuvien pyytäminen nousee jollakulla tärkeämmäksi tekijäksi kuin itse tapaaminen ja ulkomuodon päätteleminen muuten kuvista. Jos minä olisin asiakas, pitäisin hyviin käytöstapoihin kuuluvana olla utelematta palveluntarjoajan kasvokuva-asiaa, jos palveluntarjoaja on omaan yksityisyydensuojaansa ja tietosuojaansa nojaten omassa ilmoituksessaan esittänyt ne pätevät argumentit, miksi kasvokuvaa ei julkisessa internetissä tuntemattomien ihmisten silmille näytetä, koska on tämän alan toimija kyseessä, ja kaikki siten on ehdottoman yksityistä, luottamuksellista ja salassapidettävää.

Käsittääkseni näissä omien ilmoitusteni ja tämän sivuston kuvagalleriani kuvista ihmiset kyllä saavat hyvin selkoa, millaiselta vartalon- ja kasvonpiirteet voisivat suurin piirtein näyttää, jos muu osa kehosta ja päästä näkyy kuvassa, vaikka silmät ja nenä ei näy, ja toivottavasti ihmiset edellä mainitsemani realiteetin argumentteineen hahmottaneena ymmärtävät, mistä oikein on kyse. Plussapeukkua saa siitä, kun kykenee asettumaan palveluntarjoajan asemaan ymmärtäen, miltä sinusta itsestäsi tuntuisi, jos toimisit tällä alalla ja haluaisit pitää yksityisyydestäsi hyvää huolta.

Sitten aihe nro 2, liittyen tähän kuvateemaan, koskee niitä, jotka tuolla naapurin ilmoitukseen vastatessaan lähettelevät omia kikkelikuviaan muka kuvitellen, että ne olisivat jotenkin viehättävän näköisiä, vaikka niissä taitaa maku olla aika kaukana ystävällisistä viestittelytavoista tapaamisajankohtaa sovittaessa. Ei ne kuvat herätä mitä luultavimmin oikein kenenkään palveluntarjoajan himoa, vaan himoa nostattaa enemmänkin se ajatus siitä, että pääsee tekemään hyvää kaikella hellyydellä asiakkaalle ja hänen hepilleen. Tapaamisella tytöt voivat hurmata teidät ja teidän kalunne, mutta älkää kokeilko hurmata kalujenne kuvia lähettelemällä meitä tyttöjä, sillä se ei useimmiten välttämättä edes toimi eikä näytä esteettisesti silmiinpistävän houkuttelevalta - ennemminkin silmiinpistävän läpitunkeilevalta, jos näin suorin sanoin voi tämän asian ilmaista.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät
« Vastaus #1 : Toukokuu 19, 2020, 17:06:52 »
Huomenna on taas tapaaminen enkä tiedä tyttelistä muuta kuin painon,pituuden, iän ja osoitteen. Näillä mennään.

Niin ja löytyy kyllä hupsukoitakin jotka pyytävät lähettämään asiakkaakseen pyrkivän(😀)kuvan, että voivat sitten arvioida huolivatko. Joo, en ole lähettänyt enkä lähetä.


Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät
« Vastaus #2 : Toukokuu 19, 2020, 17:34:02 »
Täällä päässä ei ainakaan pyydetä keneltäkään mitään kuvia vaan asiakkaiden kuuluu säilyä tietosuojallisesti ja yksityisyytensä puolesta turvassa anonyymisti ollen. Se on valitettavaa mitä jotkut muut yksittäiset tytöt tekevät tuota anonyymiteettiä, jos kumminkin perivät tapaamisilta jonkinlaista hintapolitiikkaa. Se mitä itse haluan asiakkaasta tietää, kun jotakin haluan etukäteen tietää, on asiakkaan ääni mielellään ainakin vähintään edes kerran ennen tapaamista, jos mahdollista, sillä siitä pystyy parhaassa tapauksessa jo karsimaan ainakin osan pahimmista sarjamurhaajaehdokkaista ja umpihumalassa soittelevista vaimonhakkaajista.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät
« Vastaus #3 : Toukokuu 19, 2020, 17:58:13 »
Tytöllä ei ole edes "työpuhelinta" vaan menen suoraan ovelle. Tapoja on niin monenlaisia.

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät
« Vastaus #4 : Toukokuu 19, 2020, 19:23:57 »
Helsingissä taitaa tälläkin hetkellä naapurin puolella ilmoitella yksi tyttö, joka vaatii asiakkaalta valokuvaa ja nimeä.

En koskaan kerjäisi hupakolta kasvokuvaa. Esimerkiksi kuvat perseestä ja tisseistä sen sijaan kiinnostavat enemmänkin ja niitä onneksi ilmoituksissa näkyykin. Vinkkinä naisille voisin antaa, että tällä hetkellä tissikuvat ovat ilmoituksissa selvästi persekuvia paremmin edustettuina, mutta suhdelukua voisi hyvin tasata. Ammattilaiset ovat tämän kyllä aika hyvin ilmoituksissaan huomioineetkin ja ehkä ongelma on enemmän amatöörihupakoiden ilmoituksissa.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät
« Vastaus #5 : Toukokuu 19, 2020, 20:01:17 »
Tytöllä ei ole edes "työpuhelinta" vaan menen suoraan ovelle. Tapoja on niin monenlaisia.

Tämä tuntuu todella extremeltä. Et ole siis puhunut hänen kanssaan?
Muilla mailla vierailla 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät
« Vastaus #6 : Toukokuu 19, 2020, 20:04:58 »
Kikkelikuvalähettäjät päätyvät blokatuiksi. Kasvo- ja pimppikuvaa pyytävät päätyvät blokatuiksi. En minä halua sinun kasvo- enkä kalukuvaa, miksi antaisin sinulle vastaavat?

Varmasti löytyy niitä tyttöjä jotka lähettävät sekä että, eikös. Minä en tee, enkä koskaan ole tehnyt.
Muilla mailla vierailla 💃

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (51)
  • Viestejä: 1203
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät
« Vastaus #7 : Toukokuu 19, 2020, 20:13:03 »
Pitääkö hermostua siitä jos mies ei tajua miksi kasvokuvan pyytäminen ei ole suotavaa.
Näitä tullut vastaan aina välillä ja nätisti selittämällä miksi en lähetä, asia on ymmärretty.

Mikäli joillekin tapaamisen onnistumisen edellytys riippuu siitä miellyttääkö sihteerikön kasvot, kannattaisi kysyä aikaa niiltä ilmoittajilta joilla se näkyy. Tosin tämäkään ei ole varma tae session onnistumisesta, kemioita ei voi lähettää meilin kautta. Se selviää vain tapaamalla.

Alapään kuvat taas on ihan oma juttunsa.

Joillekin yksinkertaisesti on vaikea käsittää mikä on suotavaa ja mikä kiellettyä. Tuskin ilkeyttään kyselevät.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (51)
  • Viestejä: 1203
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät
« Vastaus #8 : Toukokuu 19, 2020, 20:13:53 »
Kikkelikuvalähettäjät päätyvät blokatuiksi. Kasvo- ja pimppikuvaa pyytävät päätyvät blokatuiksi. En minä halua sinun kasvo- enkä kalukuvaa, miksi antaisin sinulle vastaavat?

Varmasti löytyy niitä tyttöjä jotka lähettävät sekä että, eikös. Minä en tee, enkä koskaan ole tehnyt.

Komppaan.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät
« Vastaus #9 : Toukokuu 19, 2020, 20:33:18 »
Tytöllä ei ole edes "työpuhelinta" vaan menen suoraan ovelle. Tapoja on niin monenlaisia.

Tämä tuntuu todella extremeltä. Et ole siis puhunut hänen kanssaan?
En ole. Menen annettuun osoitteeseen suoraan.
On aika normimenoa "naapurin" tyttöjen kanssa.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät
« Vastaus #10 : Toukokuu 19, 2020, 20:44:39 »
Tytöllä ei ole edes "työpuhelinta" vaan menen suoraan ovelle. Tapoja on niin monenlaisia.

Tämä tuntuu todella extremeltä. Et ole siis puhunut hänen kanssaan?
En ole. Menen annettuun osoitteeseen suoraan.
On aika normimenoa "naapurin" tyttöjen kanssa.

Vau. Seksinostajan elämä on jännittävää. Olette rohkeita. Ethän sinä voi tietää ollenkaan kuka siellä on, vai voitko? Vai onko sinulla täysi luottamus?
Muilla mailla vierailla 💃

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät
« Vastaus #11 : Toukokuu 19, 2020, 20:45:02 »
Kikkelikuvalähettäjät päätyvät blokatuiksi. Kasvo- ja pimppikuvaa pyytävät päätyvät blokatuiksi. En minä halua sinun kasvo- enkä kalukuvaa, miksi antaisin sinulle vastaavat?

Varmasti löytyy niitä tyttöjä jotka lähettävät sekä että, eikös. Minä en tee, enkä koskaan ole tehnyt.

Yllättävää. Olen luullut että olet nainen. Ei en halua kalukuvaasi.
Nykyään ei kyllä voi olla varma yhtäään siitä onko Aurora nainen vai mies  8)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 19, 2020, 20:46:33 kirjoittanut basti »

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät
« Vastaus #12 : Toukokuu 19, 2020, 20:50:34 »
Tytöllä ei ole edes "työpuhelinta" vaan menen suoraan ovelle. Tapoja on niin monenlaisia.

Tämä tuntuu todella extremeltä. Et ole siis puhunut hänen kanssaan?
En ole. Menen annettuun osoitteeseen suoraan.
On aika normimenoa "naapurin" tyttöjen kanssa.

Vau. Seksinostajan elämä on jännittävää. Olette rohkeita. Ethän sinä voi tietää ollenkaan kuka siellä on, vai voitko? Vai onko sinulla täysi luottamus?
Tottakai tää on jänskää. Ei mua kyllä huominen(kaan) jännitä mitenkään vaan odotan loistavaa tapaamista. Sellaiset fiilikset ovat päällä.

Aina on paikalla ollut ihan oikea immeinen paitsi onhan joskus tietty tehty ohareitakin.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät
« Vastaus #13 : Toukokuu 19, 2020, 20:59:51 »
Kikkelikuvalähettäjät päätyvät blokatuiksi. Kasvo- ja pimppikuvaa pyytävät päätyvät blokatuiksi. En minä halua sinun kasvo- enkä kalukuvaa, miksi antaisin sinulle vastaavat?

Varmasti löytyy niitä tyttöjä jotka lähettävät sekä että, eikös. Minä en tee, enkä koskaan ole tehnyt.

Yllättävää. Olen luullut että olet nainen. Ei en halua kalukuvaasi.
Nykyään ei kyllä voi olla varma yhtäään siitä onko Aurora nainen vai mies  8)


Hihihihi, hihihi, oletpa sinä nokkela. Sana ”vastaava” ei ole helppo.

Ja tämä on tosiaan newsflash: Onko Aurora nainen vai mies?
Muilla mailla vierailla 💃

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (51)
  • Viestejä: 1203
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät
« Vastaus #14 : Toukokuu 19, 2020, 21:36:30 »
Kikkelikuvalähettäjät päätyvät blokatuiksi. Kasvo- ja pimppikuvaa pyytävät päätyvät blokatuiksi. En minä halua sinun kasvo- enkä kalukuvaa, miksi antaisin sinulle vastaavat?

Varmasti löytyy niitä tyttöjä jotka lähettävät sekä että, eikös. Minä en tee, enkä koskaan ole tehnyt.

Komppaan.

Joo siis, hmmm, ei omaa kalukuvaa.   :o
Mä voin lähettää niistä kymmenistä minkä olen saanut, jonkun kalun kuvan.
Pitäisikö kysyä ensin haluaako minkä värisen. Suoran, käyrän. Onko koolla merkitystä.
Olisihan se kohteliasta kysyä ensin ennenkuin lähettää. Vai mitä? Että haluaako.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät
« Vastaus #15 : Toukokuu 19, 2020, 21:49:58 »
Hei, olisiko vasten joitain määräyksiä jos loisimme narun, jossa julkiaisisimme pyytämättä saamamme kalukuvat?
Muilla mailla vierailla 💃

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät
« Vastaus #16 : Toukokuu 19, 2020, 22:09:09 »
Hei, mun puolesta voi eikä oo sellaista sääntöä, mutta kysyisin kuitenkin moderoinnilta.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät
« Vastaus #17 : Toukokuu 19, 2020, 22:12:57 »
Hei, olisiko vasten joitain määräyksiä jos loisimme narun, jossa julkiaisisimme pyytämättä saamamme kalukuvat?

Joo. Hei sitten noi tytöt vois kertoa kenen kalut kuvissa. Kyllä ne tietää.
Ihanat naiset.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät
« Vastaus #18 : Toukokuu 19, 2020, 22:13:55 »
Hei, olisiko vasten joitain määräyksiä jos loisimme narun, jossa julkiaisisimme pyytämättä saamamme kalukuvat?

Joo. Hei sitten noi tytöt vois kertoa kenen kalut kuvissa. Kyllä ne tietää.

Poikkeuksetta taitaa kalukuvat olla nimettömiä ja numerottomia.
Muilla mailla vierailla 💃

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kasvokuvien pyytäjät ja alapääkuvien lähettelijät
« Vastaus #19 : Toukokuu 19, 2020, 22:48:13 »
Pöh... Oon aina luullut et naiset tykkää randomeista kikkelin kuvista...
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.