Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miksi käytte maksullisissa?  (Luettu 7186 kertaa)

Poissa Jkp68

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi käytte maksullisissa?
« Vastaus #40 : Huhtikuu 05, 2026, 23:21:06 »
Ruuhkavuosina alkoi, kun seksi kotona loppui käytännössä kokonaan. Hieronnat oli mulla kans ekana ja siitä sitten rohkaistuin pikkuhiljaa täyden palvelun tarjoajille.

Nyt parikymmentä vuotta hupakkojen kanssa touhuamista takana. Nykyään parisuhteessakin taas seksiä. Motiivi maksulliselle seksille onkin jo pitkään ollut omien seksuaalisten fantasioiden toteuttaminen ja oman seksuaalisuuden tutkiminen (kimpat, gangbang, trans, Saksan saunaklubit etc.). Sekä tietysti ihan tavalliset gfe tapaamiset tai hieronnat yllä mainittuna hyvinvointipalveluna. Hyvä seksi ilman sitoumuksia tai säätöä ja juuri niinkuin itse haluaa on luksusta. Ja silloin kuin toteutuu, niin hymyilyttää aina loppupäivän  :)

Poissa Tekoaly007

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #41 : Huhtikuu 06, 2026, 07:56:19 »
Miehillä on alkukantainen tarve ja vietti levittää geenejään. Kuten muillakin eläimillä. Ei siinä sen kummempaa. Vaikka geenit jääkin kortsun sisälle,niin mielikuvissa geenejä on levitelty.

Poissa DFZZ

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #42 : Huhtikuu 06, 2026, 15:26:35 »
Paljon hyviä syitä tullut!

Yhdyn kyllä näihin geeninlevityksiin ja toiveiden mukaisen seuran (ulkonäkö) löytymiseen. Onpahan sitä tässä astuttu tämän rajan ylikin ja muutamaa tyttöä jo testattukin. Ihan omaan makuun sopivaa ei välttämättä ole vielä löytynyt, mutta harrastus edelleen kiinnostaa. Sen verran kallis harrastus vain, että pitää olla aika valikoiva mitä lähtee hakemaan ja keneltä. Tuntuu että tässä hetkessä aikaa menee enemmän tarjonnan selailuun ja rapsojen lukemiseen. Että tähän lajin "helppouteen" en sinänsä vielä yhdy, ainakin kun on näin kranttu kuin minä. Jos itselle riittää se vartin työntö niin varmasti reikää siihen löytyy mistä vain. Itse vain haluan vähän muutakin, joka myös nostaa hintatasoa.

Poissa MikkoM_hki

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #43 : tänään kello 10:42:46 »
Tälläisenä Turska-aloittelijana eron jälkeen jäi kaipaamaan sitä seksiä, ja tämä vaikutti näppärämmälle, kuin seksiseuran löytäminen jostain. Tällä hetkellä en kaipaa parisuhdetta ja viime viikolla ensimmäinen hyvä kokemus vakuutti siitä, että näin voisi elellä siihen asti että tulee joku uusi elämänkumppani vierelle.

Eniten mua mietitytti se, että mistä tiedän että en sorru mihinkään ihmiskauppaan tms, jonka takia heti alkuun päätin, että vain suomalaiset minulle niitä joita lähestyn, vaikka eihän sekään mikään takuu olisi.

No anyway vastauksena kysymykseesi, helpompaa, valinnanvapaus. :D

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #44 : tänään kello 11:03:14 »
^ Seilaat Mikko hyvillä vesillä :headbang:
”this one has enkindled multiple females across the galaxy”

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #45 : tänään kello 12:13:01 »
No, jos mimmit ei myisi persettään, en tietenkään niitä voisi nusasta.

Joten matka käy baariin jossa maksan sekä omat että minun juomat että pääsee nusasemaan. Hetkinen enkös akussa todennut että jos mimmit ei myy persettään...
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa sosialisti

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #46 : tänään kello 12:51:46 »
Eniten mua mietitytti se, että mistä tiedän että en sorru mihinkään ihmiskauppaan tms, jonka takia heti alkuun päätin, että vain suomalaiset minulle niitä joita lähestyn, vaikka eihän sekään mikään takuu olisi.

Sen verran tartun tähän, että nuo RE:n ulkomaalaiset tapaa olla matkustelusta ja nopeasta rahasta tykkääviä naisia, joiden kaveriporukassakin voi olla useampia samanhenkisiä yksilöitä. Vaihtavat silloin vinkkejä tai matkustelevat yhdessä tutustuen uusien maiden kaupunkeihin - mikä on tuottoisa ja helppo paikka, mikä ei. Nyt näyttää siltä, että Espanjasta ollaan suuntaamassa Suomeen. Siinä tulee Etelä-Amerikkalaisia kylkiäisinä.

Ulkkareiden tapaaminen on parhaimmillaan kuin kävisi pienellä matkalla kesken päivän. Ilman lento-, hotelli- ja muita kuluja. Brasilia kannattaa kokea. :P

Se ainoa kerta, kun omissa kokemuksissa on käynyt mielessä ihmiskaupan mahdollisuus oli erään suomalaisen skenekuuluisuuden tummaihoisen 'turvamiehen' bongaamisen myötä - mikäli yhdistin merkit oikein. Sai miettimään kumpi johtaa hommaa. Aasialaisia en kuitenkaan tapaisi Suomen kamaralla.

Ja mitä itse ketjun kysymykseen tulee, niin tässä välttää kaikki kyllästyttävät elementit, jotka ovat tavallisissa seksisuhteissa. Voi lähteä heti kun huvittaa. Ei huomiontarpeiden täyttämistä. Ei lopahtanutta kiinnostusta ja sen mukaista pettymystä lupaavan alun jälkeen. Ei tarvetta sietää toisen ihmisen ärsyttäviä puolia. Sekä tietysti sosiokulttuurinen irstaus, joka tuo toiminnalle sen erityisen herkullisuuden. Jos homma olisi samaan tapaan hyväksyttyä kuin aiempina vuosikymmeninä, vuosisatoina ja vuosituhansina, en tiedä saisiko siitä näitä mieluisia ekstrakiksejä.

Ja lutkat nyt vain ovat parhaita panoja.