Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mitä ja miten syöt, kun olet yksin?

<< < (6/6)

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Lähetyssaarnaaja - Toukokuu 20, 2020, 21:09:58 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Toukokuu 18, 2020, 17:48:58 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lähetyssaarnaaja - Toukokuu 18, 2020, 17:16:06 ---^ Kirjoitti Bull Villerius.

--- Lainaus päättyy ---
En minä ole mikään Bull.
Kokemusta ruokapuolesta sentään on noin ammattitasolla lähemmäs 40 vuotta nyt kuitenkin. Uskoisin, että tiedän myös jotain.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Selvä, Kolmonen.
Laadi mulle viikon täydellinen ruokalista joista saan kaiken tarvittavan. Ja muista nyt, treenaajalle, ei tavikselle. Eikä mitään snobbailua vaan minkä löytää osuustoiminnallisesta kauppaliikkeestä.

--- Lainaus päättyy ---

Ihan perinteinen suomalainen kotiruoka esim. potut/riisi, jauhelihakastike/ruskea kastike ja monipuolinen salaatti. Salaattia ei kannata pilata maitorahkalla, sinne voi laittaa vaikka raejuustoa. Mikäli ei ole alleginen pähkinöille vai jälkkäriksi vetää kourallisen pähkinöitä. Juomaksi hapettunut vesi eli vesi joka seissyt huoneenlämmössä pari tuntia - yön yli.

Tää oli maanantain ruoka
Ensi viikolla voin kertoa sulle tiistain sapuskat jos kiinnostaa.
Tämä ruoka on yksi vaarini lemppareista. Se oli kuitenkin kilpahiihtäjä ja edelleen höntsäilee 30km matkoja. Ja perinteisellä tietenkin eikä millään sakset auki homo tyylillä.

Mutta aiheeseen: yksin ollessa syön itse tehtyä puhdasta ruokaa ja olen aina alasti. Paitsi pipo on päässä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta