Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mitä ja miten syöt, kun olet yksin?

<< < (5/6) > >>

Seepeli:

Jos syön yksin niin juttelen vähemmän. Ruokaan sinällään pöytäseurueen koolla ei ole merkitystä.😊

Turskapappa:
Minä syön melkein paremmin yksin kuin yhdessä. Kun on yksin, on aikaa keskittyä ruokaan ja tulee ostettua parempia tarpeita lohdutukseksi. Käyn myös joskus yksinäni ravintolassa. Se on tosin seurassa hauskempaa.

Villerius:

--- Lainaus käyttäjältä: Lähetyssaarnaaja - Toukokuu 18, 2020, 17:16:06 ---^ Kirjoitti Bull Villerius.

--- Lainaus päättyy ---
En minä ole mikään Bull.
Kokemusta ruokapuolesta sentään on noin ammattitasolla lähemmäs 40 vuotta nyt kuitenkin. Uskoisin, että tiedän myös jotain.  ;D

Gentleman:

--- Lainaus käyttäjältä: Lähetyssaarnaaja - Toukokuu 18, 2020, 17:16:06 ---^ Kirjoitti Bull Villerius.

--- Lainaus päättyy ---

Bull Mentulahan vannoo maitorahkan nimeen ;D Kyllä treenaajan ruuasta saa maistuvaa ilman mitään järjetöntä hiilari lisää. Monesti elämäntapa treenaajat ei vaan jaksa nähdä vaivaa kun ruoka on vain polttoainetta ::)

Vieras0095:

--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Toukokuu 18, 2020, 17:48:58 ---

--- Lainaus päättyy ---
En minä ole mikään Bull.
Kokemusta ruokapuolesta sentään on noin ammattitasolla lähemmäs 40 vuotta nyt kuitenkin. Uskoisin, että tiedän myös jotain.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Selvä, Kolmonen.
Laadi mulle viikon täydellinen ruokalista joista saan kaiken tarvittavan. Ja muista nyt, treenaajalle, ei tavikselle. Eikä mitään snobbailua vaan minkä löytää osuustoiminnallisesta kauppaliikkeestä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta