Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mitä ja miten syöt, kun olet yksin?

<< < (3/6) > >>

Kapu:
Hyvä setti on paistettua lohta, paistinperunoita, porkkanaraastetta ja Sandelsia.

Ilotikku:

--- Lainaus käyttäjältä: Lähetyssaarnaaja - Toukokuu 17, 2020, 16:08:56 ---Syön aina yhtä tylsästi ja mielikuvituksettomasti, mutta terveellisesti. Tai ainakin pyrin siihen sillä treenaaminen on turhaa jos ei ole tarkka mitä suuhunsa laittaa.

--- Lainaus päättyy ---

Treenaaminen ei ole koskaan turhaa, vaikka söisi ratanauloja. :)

Omat ruokailutottumukset eivät juuri muutu, jos syön yksin. Syön aivan mitä sattuu katseiden alla ja niiltä piilossa. :D Sitä en ole koskaan ymmärtänyt miksi ihmisten seurassa pitää pupeltaa se vaivainen salaatinlehti ja heti kun pääsee omaan rauhaan, hengittää puoli kiloa suklaata ja makkaraperunat. Lounaspöydässä rehevimmät kun tuntuvat aina olevan niitä, jotka tilaavat salaatin lounaaksi. :)

Aurora Mature:
Huuuhuuuu, lihaa kuluuuuu. Se on hyvää, olen vaan niin huono paistamaan pannulla. Tuli himo.

Waterman2:
Jokaisella meillä on paheita, niin myös minulla.

Sanoja välillä tulee syötyä. Ei sanat maistu oikein miltään. Treenikaudella ja dietillä ei parane vetää liikaa älliä ja ässiä hihasta. O-kirjainta lääkäritkin suosittelee, joten niitä välillä ahimittua liikakin.

Syön sanoja selällään sängyssä ja läppäri sylissä.   

Vieras0095:
Ilotikku: treeni, lepo ja ravinto on oltava balanssissa jos jotain näkyvää tulosta haluaa. Ammatista johtuen itsellä toi lepo jää helvetin vähälle välillä, mutta minkäs teet. Itse olen näin valinnut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta