Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Uskotko Jumalaan.  (Luettu 12508 kertaa)

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Uskotko Jumalaan.
« Vastaus #20 : Toukokuu 17, 2020, 01:10:50 »
Joo, mäkin rakastan hauvoja😍. Sakemanni💕💕.
Mä niin haaveilen koiranpennusta...

Joo, onhan se sakemanni helpompi kuin esim. muksu. Sen sakemannin kanssa joutuu käydä sen vähintään 3 kertaa päivässä ulkona keräämässä sen paskoja, ehkä n. 10- 20 vuotta.
Muksun ja sen ilojen ja ongelmien kanssa menee koko elämä.

Toisaalta sakemannin voi viedä milloin vaan muuteman satkun piikille tai tosimies tietysti viimeiselle lenkille FN 1910 mukanaan, silloin kun se Netflixin tarjonnan myötä alkaa kyllästyttämään.

Eli joo kyllä se saku on loppupelissä sittenkin parempi kun se muksu hoivavietin omaaville ja tämän varmaan on muutkin kuin minä ja muslimit tajunneet, koska koiranpentuja kuulemma hölmölän kansa ottaa enemmän kuin koskaan.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Uskotko Jumalaan.
« Vastaus #21 : Toukokuu 17, 2020, 01:18:11 »
^
Mä jopa hetken oikeesti mietin, että jaksanko vajota sun tasolle...siis henkisesti kymmenen vuotiaan trollaajan vietäväksi...en jaksa😁

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Uskotko Jumalaan.
« Vastaus #22 : Toukokuu 17, 2020, 01:23:15 »
^ Olisit edes rehellinen niiden sakemannihaaveitteisi kanssa eli et pysty. Mihinkään.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Uskotko Jumalaan.
« Vastaus #23 : Toukokuu 17, 2020, 01:26:03 »
Sori... Mä lopetin lukemisen tähän lauseeseen ja aloin vetämään raivokkaasti käteen... Ai että! Nyt kyllä nuolis perseet ja pillut ;D Tällä alalla perseen nuoleminen ei ole haukkumista vaan toimintaa :D ;D

Todellisuudessa joo. Foorumilla lähes säälittävää.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Uskotko Jumalaan.
« Vastaus #24 : Toukokuu 17, 2020, 01:29:09 »
^
Sä poikkeet Lööpereistä ja muista näistä sun kavereista, että yrität ainakin...😂

Laita kaikista paras trollaus mikä susta lähtee...
Jään odottamaan innolla😁

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Uskotko Jumalaan.
« Vastaus #25 : Toukokuu 17, 2020, 01:30:39 »
Sori... Mä lopetin lukemisen tähän lauseeseen ja aloin vetämään raivokkaasti käteen... Ai että! Nyt kyllä nuolis perseet ja pillut ;D Tällä alalla perseen nuoleminen ei ole haukkumista vaan toimintaa :D ;D

Todellisuudessa joo. Foorumilla lähes säälittävää.

Eipäs! Kun kunnioitettavaa!!

En puhu sulle enään........
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Uskotko Jumalaan.
« Vastaus #26 : Toukokuu 17, 2020, 01:37:49 »
^
Sä poikkeet Lööpereistä ja muista näistä sun kavereista, että yrität ainakin...😂

Laita kaikista paras trollaus mikä susta lähtee...
Jään odottamaan innolla😁

Toi on vähän älytön vaatimus. Minkä varmaan siellä isäsi kellariin painaneena tajuat myöhemmin, koska itsehän aloitit top 3 biisi ketjun kun sitä parasta biisiä ei vaan ole.

Mutta näin ihan aluksi voisitte Gentlemannin kanssa ottaa pienen leikkimielisen skaban siitä että kumpi pääsee ekana kusettamaan Pimun koiraa.

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Uskotko Jumalaan.
« Vastaus #27 : Toukokuu 17, 2020, 01:41:01 »

Mutta näin ihan aluksi voisitte Gentlemannin kanssa ottaa pienen leikkimielisen skaban siitä että kumpi pääsee ekana kusettamaan Pimun koiraa.

Ei siitä tarttee skabata ku kerkesin tehdä sen jo itse :D
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Uskotko Jumalaan.
« Vastaus #28 : Toukokuu 17, 2020, 01:42:49 »
^
Sä poikkeet Lööpereistä ja muista näistä sun kavereista, että yrität ainakin...😂

Laita kaikista paras trollaus mikä susta lähtee...
Jään odottamaan innolla😁

Toi on vähän älytön vaatimus. Minkä varmaan siellä isäsi kellariin painaneena tajuat myöhemmin, koska itsehän aloitit top 3 biisi ketjun kun sitä parasta biisiä ei vaan ole.

Mutta näin ihan aluksi voisitte Gentlemannin kanssa ottaa pienen leikkimielisen skaban siitä että kumpi pääsee ekana kusettamaan Pimun koiraa.

Ihan säälittävää😂. Etkö parempaan pysty...yritä nyt kaikkesi, siis se on varmaan liikaa vaadittu sulta...mutta yritä nyt😂.

Yllätä itsesi..

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Uskotko Jumalaan.
« Vastaus #29 : Toukokuu 17, 2020, 01:48:12 »
^ Se on kuulemma kusetettu jo eli kandee varmaan sun lähtee ihan itsekses kävelemään ja kuseksimaan auton renkaisiin. Älä pasko pliis asvaltille tai jos paskot niin kerää ja vie himaas roskiksees.

Sääli on sairautta, pelle. ;D

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Uskotko Jumalaan.
« Vastaus #30 : Toukokuu 17, 2020, 01:48:33 »
Mutta näin ihan aluksi voisitte Gentlemannin kanssa ottaa pienen leikkimielisen skaban siitä että kumpi pääsee ekana kusettamaan Pimun koiraa.

Me vuorotellaan Duden kanssa toinen lenkittää kun toinen... Tulee haukattua raitista ilmaa välillä ;D

Mut joo
Ei siitä tarttee skabata ku kerkesin tehdä sen jo itse :D

Se on kerkeeväinen likka  ::)

Sääli on sairautta, pelle. ;D

Oho oho!! Nyt ammutaan kovilla! Vieläkö Dude nousee vai onko jo ottamassa lukua tämän verbaalisen lahjakkuuden edessä?? Kaikki selviää seuraavassa jaksossa!

« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2020, 01:50:31 kirjoittanut Gentleman »
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Uskotko Jumalaan.
« Vastaus #31 : Toukokuu 17, 2020, 01:51:53 »
^ Se on kuulemma kusetettu jo eli kandee varmaan sun lähtee ihan itsekses kävelemään ja kuseksimaan auton renkaisiin. Älä pasko pliis asvaltille tai jos paskot niin kerää ja vie himaas roskiksees.

Sääli on sairautta, pelle. ;D

Mä tykkään leikkiä sun kanssa, sä oot niin huvittava😂.
Ja helppo 😁

Mä jään innolla odottamaan sun seuraavaa loukkausta, koska muuhunhan sä et pysty...älyllisesti😂
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2020, 01:55:59 kirjoittanut dude »

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Uskotko Jumalaan.
« Vastaus #32 : Toukokuu 17, 2020, 01:55:51 »
^ Helppohan noihin on vastailla kun sä vaan vaadit jotain. Muttet ilmeisesti sisäsiittoisuudestasi johtuen pysty mitään heittämään. No, vamma se on kehitysvammakin. ;D

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Uskotko Jumalaan.
« Vastaus #33 : Toukokuu 17, 2020, 01:59:51 »
Ei siitä tarttee skabata ku kerkesin tehdä sen jo itse :D

Kannattais ennakoida vähän. Et sä sitä aamulla kankkusessa pysty mihinkään viemään. Paat nyt pojille skaban pystyyn ja ne postaa Datsuneissaan sun pihalla koko yön. Toisaalta eihän ne Datsunit ole mikään kiva näky naapureille, jos itsellekkään.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Uskotko Jumalaan.
« Vastaus #34 : Toukokuu 17, 2020, 02:03:14 »
^ Helppohan noihin on vastailla kun sä vaan vaadit jotain. Muttet ilmeisesti sisäsiittoisuudestasi johtuen pysty mitään heittämään. No, vamma se on kehitysvammakin. ;D

Kyllähän tää olikin odotettavissa.
Kokeile vielä jos pystyisit parempaa😂. Tuskin pystyt, et ole vielä naurattanut mua tarpeeksi, joten älä luovuta😁...
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2020, 02:05:12 kirjoittanut dude »

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Uskotko Jumalaan.
« Vastaus #35 : Toukokuu 17, 2020, 02:13:59 »
^ Vähän kun kaivelet ja googlettelet niin kyl se siit. Meen nyt taas saunaan. YRITÄ pliis Yritä keksiä jotain näppärää. ;D

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Uskotko Jumalaan.
« Vastaus #36 : Toukokuu 17, 2020, 02:18:13 »
^ Vähän kun kaivelet ja googlettelet niin kyl se siit. Meen nyt taas saunaan. YRITÄ pliis Yritä keksiä jotain näppärää. ;D

Tässäkö se on mitä pystyt antamaan. Häpeä nyt oikeesti.
Eihän sua oikein trollaajaksi edes kehtaisi kutsua.
Katotaan jos vielä känniaivojesi sopukoista saisit kaivettu jotain loukkaavaa irti😁...siis kunhan pääset saunasta😂

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Uskotko Jumalaan.
« Vastaus #37 : Toukokuu 17, 2020, 02:21:53 »
 ;D ;D Mä missasin Collateralin lopun kun tää menee niin hauskaks! Harmi kun ei oo poppareita, täytyy tyytyä tohon Bacardicolaan.

PS. Pikku vinkki hra Tiaiselle, nyt kannattais panna känny kiinni ja mennä nukkumaan. Sä et tuu voittamaan tätä.
#maksuseksionihanaa

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Uskotko Jumalaan.
« Vastaus #38 : Toukokuu 17, 2020, 02:29:10 »
^ totta. Mark Twain jo sen tiesi:

“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience.”

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Uskotko Jumalaan.
« Vastaus #39 : Toukokuu 17, 2020, 02:35:24 »
^ totta. Mark Twain jo sen tiesi:

“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience.”

Älä nyt lähde tälläiseen, ihan kuin leikkisit sivistynyttä älykköä, mitä sä et tietenkään ole.

Loukkaa mua, sitähän sä haluat. Anna tulla kaikki alemmat solvaukset mitä osaat.
Näytä kaikille mikä sä olet😁