Keskustelua paikkakunnittain > Itä-Suomi

Naapurin Hanna Kuopiossa

<< < (2/4) > >>

Jekyll:
Onko kukaan saanut viime aikoina tähän neitoseen yhteyttä? Ainakaan sähköpostiin ei kovin nopeasti vastaile (yli viikko). Kikkiä ei minulta löydy, muuta kuin housuista. ::)

dijon:

--- Lainaus käyttäjältä: Jekyll - Syyskuu 13, 2020, 09:01:11 ---Onko kukaan saanut viime aikoina tähän neitoseen yhteyttä? Ainakaan sähköpostiin ei kovin nopeasti vastaile (yli viikko). Kikkiä ei minulta löydy, muuta kuin housuista. ::)

--- Lainaus päättyy ---

Lähetä kuva kikistä, niin vastaa heti twitterissä xDDD

_
dijon on sinappi

Jekyll:

--- Lainaus käyttäjältä: dijon - Syyskuu 13, 2020, 10:04:31 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jekyll - Syyskuu 13, 2020, 09:01:11 ---Onko kukaan saanut viime aikoina tähän neitoseen yhteyttä? Ainakaan sähköpostiin ei kovin nopeasti vastaile (yli viikko). Kikkiä ei minulta löydy, muuta kuin housuista. ::)

--- Lainaus päättyy ---

_
dijon on sinappi

--- Lainaus päättyy ---

Luultavasti :D En tiiä p#rkele, kun nykyään on vähän liikaakin näitä viestintäkanavia.

Jos neito etsii kypsempää seuraa (yli 30v), niin monikohan kypsempi ukkeli käyttää todellisuudessa Kik-sovellusta, mistä hänet ilmoituksen mukaan saisi parhaiten kiinni?

Voihan olla, että on hyvinkin yleinen sovellus, mutta itse en tunne yhtään yli 30-vuotiasta, kuka kyseistä sovellusta käyttäisi.

Sowhat:

--- Lainaus käyttäjältä: Jekyll - Syyskuu 13, 2020, 12:17:59 ---
--- Lainaus käyttäjältä: dijon - Syyskuu 13, 2020, 10:04:31 ---

--- Lainaus päättyy ---

_
dijon on sinappi

--- Lainaus päättyy ---

Luultavasti :D En tiiä p#rkele, kun nykyään on vähän liikaakin näitä viestintäkanavia.

Jos neito etsii kypsempää seuraa (yli 30v), niin monikohan kypsempi ukkeli käyttää todellisuudessa Kik-sovellusta, mistä hänet ilmoituksen mukaan saisi parhaiten kiinni?

Voihan olla, että on hyvinkin yleinen sovellus, mutta itse en tunne yhtään yli 30-vuotiasta, kuka kyseistä sovellusta käyttäisi.

--- Lainaus päättyy ---

Olen melkein tuplasti yli, mutta multakin tuo apsi löytyy ja tarvittaessa näissä hupakointihommissa olen käyttänytkin

Footsteri:
Kik -sovellus on tosi yksinkertainen ja sitä kautta Hanna ainakin vastasi mulle vuorokauden sisään. Tosin mun kohdalle on ko. sovelluksen nimimerkkinsä ilmoittaneista hyvin useat sattuneet olemaan melkoisia tuppisuita, eivätkä vastaa takaisin vaikka mitä kirjoittaisi..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta