Keskustelua paikkakunnittain > Itä-Suomi
Naapurin Hanna Kuopiossa
Footsteri:
Kik -sovellus on tosi yksinkertainen ja sitä kautta Hanna ainakin vastasi mulle vuorokauden sisään. Tosin mun kohdalle on ko. sovelluksen nimimerkkinsä ilmoittaneista hyvin useat sattuneet olemaan melkoisia tuppisuita, eivätkä vastaa takaisin vaikka mitä kirjoittaisi..
Jekyll:
--- Lainaus käyttäjältä: Footsteri - Syyskuu 14, 2020, 22:54:29 ---Kik -sovellus on tosi yksinkertainen ja sitä kautta Hanna ainakin vastasi mulle vuorokauden sisään. Tosin mun kohdalle on ko. sovelluksen nimimerkkinsä ilmoittaneista hyvin useat sattuneet olemaan melkoisia tuppisuita, eivätkä vastaa takaisin vaikka mitä kirjoittaisi..
--- Lainaus päättyy ---
Pitänee varmaan joskus kokeilla tuota sovellusta. Vastausta ei hältä sähköpostiin koskaan saapunut, joten tulipahan käytettyä nekin rahat toisen sihteerin palveluksiin.
Voisi varmaan ottaa ilmosta sen vaihtoehdon pois, jos ei ole aikeitakaan vastailla.
Turskapappa:
--- Lainaus käyttäjältä: Dizfunction - Toukokuu 16, 2020, 11:09:21 ---Olen joskus kirjoitellut hänen kanssaan ja muistaakseni silloin vastaaminen kesti kohtalaisen pitkään, saattoi mennä vuorokausi tai pari ennen kuin tuli vastaus.
--- Lainaus päättyy ---
Voi olla yllättävää, mutta joillain huorilla vastaaminen kestää jopa viikon. Eivät roiku huoraluurissa.
Sowhat:
--- Lainaus käyttäjältä: Jekyll - Syyskuu 15, 2020, 21:18:42 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Footsteri - Syyskuu 14, 2020, 22:54:29 ---Kik -sovellus on tosi yksinkertainen ja sitä kautta Hanna ainakin vastasi mulle vuorokauden sisään. Tosin mun kohdalle on ko. sovelluksen nimimerkkinsä ilmoittaneista hyvin useat sattuneet olemaan melkoisia tuppisuita, eivätkä vastaa takaisin vaikka mitä kirjoittaisi..
--- Lainaus päättyy ---
Pitänee varmaan joskus kokeilla tuota sovellusta. Vastausta ei hältä sähköpostiin koskaan saapunut, joten tulipahan käytettyä nekin rahat toisen sihteerin palveluksiin.
Voisi varmaan ottaa ilmosta sen vaihtoehdon pois, jos ei ole aikeitakaan vastailla.
--- Lainaus päättyy ---
Ei ne sihteerit vastaa läheskään kaikille. Jos on vähänkään houkuttelevampi ilmoitus, niin viestejä voi kuulemma olla useita kymmeniä, jopa yli sata. Jos kaikille vastaisi, niin pisnes kusisi. Kannattaa asennoitua niin, että hyvän postin olet laatinut, jos joka kolmas vastaa. Jos ilmossa on puhelinnumero, niin tavoittamiselle on parempi todennäköisyys
Jekyll:
--- Lainaus käyttäjältä: Sowhat - Syyskuu 16, 2020, 00:23:13 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jekyll - Syyskuu 15, 2020, 21:18:42 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Ei ne sihteerit vastaa läheskään kaikille. Jos on vähänkään houkuttelevampi ilmoitus, niin viestejä voi kuulemma olla useita kymmeniä, jopa yli sata. Jos kaikille vastaisi, niin pisnes kusisi. Kannattaa asennoitua niin, että hyvän postin olet laatinut, jos joka kolmas vastaa. Jos ilmossa on puhelinnumero, niin tavoittamiselle on parempi todennäköisyys
--- Lainaus päättyy ---
Tähän asti olen kaikkiin yhteydenottoihin jonkunlaisen vastauksen saanut. Mutta olet ihan oikeassa, eivät he välttämättä aina ehdi/halua kaikille vastailla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta