Testeihin menen heti kun on se itämisaika kulunut, mutta vähän huojentava fiilis tuli tästä viestistä ja toivon että esim tippurit ja klamydiat ei olis eritteiden kautta siirtyneet. Googlaamalla oon tullut siihen tulokseen että hiv olis aika epätodennäköinen saada em. aktista (testaan myös silti senkin) Ja itse aktissa muuten oli kumi käytössä paitsi lopun käsitöissä. Siinähän ne eritteet saattaa päästä limakalvoille.
Täällä oli nimittäin vähän vastaava tilanne. Itsellä ei ollut mitään oireita, mutta tarve käydä testeissä jotta voisi erään luotettavan fwb:n kanssa harrastaa paljaalla. Sieltähän paljastuikin sitten positiivinen tulos eräästä kotimaisesta punkrock-pumpusta. Haarukoin mahdolliset tartuntalähteet kahteen joista toinen oli luotettava kotimainen tuttava joten todennäköisyyttä pidän erittäin pienenä. Toinen taas juurikin tällainen tuntematon thaimaalainen, jonka kanssa harrastettiin suojattua seksiä ja suojaus oli käytössä myös suihinotossa vaikka ehdottikin owoa. Loppuun meni kuitenkin käsipelillä ilman kumia ja tämä on oikeastaan ainoa mahdollisuus jossa tartunta olisi voinut tapahtua. Kerta se on näköjään ensimmäinenkin...
Noniin… Juuri tälläistä skenaariota itse kuumotellut.

?