En suosittele nainen aivan lahna sängyssä mies todella pervo
Uutiset:
T9m9
Tästä on tie vain ylöspäin
Nordic
Tästä on tie vain ylöspäin
saapasjalkakolli

Nauttii muiden arvostusta
Viola

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Kiertäisin kaukaa kaikki missä mieskin on innoissaan mukana, hän saattaa meinaan olla ainut syy miksi nainen on tarjolla ollenkaan.
saapasjalkakolli

JulianMiesNokia

Olen pervo ja ylpeä siitä. Hienoa että monet asiakkaanikin arvostavat tätä piirrettä.
samuel

Huikea tyyppi
Entto

Lähellä täydellisyyttä
Kiertäisin kaukaa kaikki missä mieskin on innoissaan mukana, hän saattaa meinaan olla ainut syy miksi nainen on tarjolla ollenkaan.
JulianMiesNokia

Ihan mielenkiinnosta, kun joskus ollut mielessä tavata tää rouva ainakin, mut jopa tuplapano käynyt mielessä.
Niin seisooko tällä äijällä? Kun suuhoitoa ja persettä tarjoaa...? Mua ei siis toi mies kiinnosta, mut ovat kummatkin omilla ilmoituksilla ja kimpasta niin, että mieskin panee naistaan niin ei visssiin löydy?
Vai ovatko vaan maksimoineet tulonsa tukien ohella, että mies hoitelee homppelit ja nainen sit muut... en tiedä.
Täytyy tähän väliin vaan todeta että harvoin näkee kenenkään mieheltä näin hyviä kuittauksia.
Aapeli60

Piristää muiden päivää
AnnaVonB

JuliaK

Ihan mielenkiinnosta, kun joskus ollut mielessä tavata tää rouva ainakin, mut jopa tuplapano käynyt mielessä.
Niin seisooko tällä äijällä? Kun suuhoitoa ja persettä tarjoaa...? Mua ei siis toi mies kiinnosta, mut ovat kummatkin omilla ilmoituksilla ja kimpasta niin, että mieskin panee naistaan niin ei visssiin löydy?
Vai ovatko vaan maksimoineet tulonsa tukien ohella, että mies hoitelee homppelit ja nainen sit muut... en tiedä.
Nyt pitää kysyä mistä ihmeen tuista puhut? Ilmeisesti olet sossun asiakas ja sinulla ei ole varaa palveluntarjoajiin joilla on yritys ja jotka käyvät myös päivätöissä. Ai niin ja hassua! Vastaanotto on melko arvokkaalla alueella omakotitalossa joka on oma.
Olet kuitenkin tervetullut meidän molempien vieraaksi. Minä hoidan homppelit, bi-seksuaalit ja heterot. Samoin rouvani. Myönnän että itselläni seisoo heikosti miesten kanssa jos sinunkaltaista pitää nussia. Mutta siihenkin löytyy lääkkeet. Kyllä sekin onnistuu jos uskallat sisään ottaa. Sen verran on metallia kullissa että voi sattua - mutta eihän tästä valiteta. Tosinaiset sen on mielellään sisäänsä ottanut.