Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tämmönen avautuminen  (Luettu 4813 kertaa)

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tämmönen avautuminen
« Vastaus #60 : tänään kello 11:35:45 »
^ Juurikin näin.

Minä olen suurimman osan aikuisiästäni, 20-vuotiaasta lähtien, ollut jonkinlaisessa seurustelu -tai parisuhteessa. Vuosien varrella on ollut useita eri pituisia parisuhteita, joista yksi avioliitto. Mutta "deittailukulttuuri" on minulle hyvin vierasta. Yksikään parisuhde ei ole alkanut Tinderistä tai muusta deittisovelluksesta, eikä baarista. Vaan kaikki jollain tavalla odottamattomasti, arkielämän tilanteista.
Enkä edes pidä itseäni mitenkään ulospäin suuntautuneena, päinvastoin. Olen aina ollut ujo.
En myöskään muista, että minulla olisi koskaan ollut ns "haku päällä". Vaan kiinnostun ihmisestä, enkä parisuhteesta. Parisuhdetta etsivät naiset eivät myöskään yleensä kiinnostu minusta, joten vedän varmaan puoleeni jollain tavalla itseni kaltaisia naisia. Ja sama toisinpäin, pidän luotaantyöntävänä, jos nainen on kiinnostunut parisuhteesta tai seksisuhteesta enemmän kuin minusta.

Ohjenuoraksi aloittajalle sanoisin: Ole kiinnostunut ihmisistä, älä parisuhteesta. Ole kiinnostunut naisista ihmisinä, älä pelkästään naisina tai potentiaalisina seurustelukumppaneina. Ole oma itsesi, kuuntele ja ole kiinnostunut. Ota ihmiset vastaan ihmisinä, ja ole kiitollinen kaikista ihmissuhteista. Parisuhde tulee jos on tullakseen.

Ehkä olen poikkeava, mutta minun kohdallani tämä on toiminut.

Ja seksikokemuksien hankkiminen maksullisina palveluina kuulostaa aloittajan tapauksessa hyvältä idealta minun nähdäkseni.

Tsemppiä!

Poissa Maalainen88

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #61 : tänään kello 12:50:16 »
Sotkeennun vielä,että voi kuule ketjun aloittaja, kunpa vaan tietäsit mistä lähtötilanteesta mie alotin, niin paljon minuu oli elämän varrella satutettu varomattomilla sanoilla ja teoilla ja vähä kehnon lainen juttu,että kaikki koettu paskendaali oli tapahtunu lääkärien ja hoitajien toimesta, kun kaikenlaista on ollu,sairaalan osastoilla on aikaa vietetty perussairauden puolesta kymmen vuotiaasta eteenpäin. Sitten perheestä on aina haaveillu, että saisin joskus vuosisatoja suvussa olleen sukutilan luovuttaa eteenpäin jälkikasvulle,mutta se ei tuu onnistumaan ikinä,koskaan en oo seurustellu, kukaan ei koskaan miuta huomoi tai huomaa missään,oon pelkkää tyhjää ilmaa,ihan ku ois Potterin näkymättömyys viitta päällä...ja sitten noi treffisivut,ne on ite saatanasta ollu ainakin mulle,muutaman kanssa oon päässy vähän aikaa kirjottelemaan,mut heti kun alkaa jo toivo nostaa päätänsä,että pääsisköhän jo näkemään livenä toisen,niin kadotaan taivaan tuuliin eikä vastata enää,vaikuttaa nykyään olevan niin,ettei pärjää kuin tomppa kruisen ulkonäöllä, rahaa ja rikkauksia pitäis olla,roleksi ranteessa,komee talo ja auto ja vieläpä suht paha poika,kilttiä ja tylsää ei kaivata. No asiaan,vaikka olin älyttömän ujo pelokas ja vaikka mitä, niin kuitenkin hiton kauan kattelin palveluntarjoajien ilmotuksia, sitten se yksi mielenkiintonen löyty,peräkyliltä pitää näissä asioissa aina lähtä autoileen ja hää sattu olemaan aika lähellä,vaan kuuskyt kilsaa sivu,hänen ilmotusta sitten kävin kattelemassa kymmeniä kertoja, hyvä ensivaikutelma säily,joten viimeseltä viestiä menemään,voi heleketti kuin pumppu löi kun vastausta ootin, kohtaaminen saatiin sovittua ja ulko ovelle saakka jännitti,mut toinen sanoi iloisesti hymyillen moi,niin suurin jännitys karisi oven ulkopuolelle, niin no,hänkin on vaan ihminen ja käyhän missitkin paskalla ajattelu jelppaa kummasti. Etukäteen olin kertonnu tapaamisen olevan eka kerta, joten se otettiin hyvin huomioon ja niinhän siinä kävi,että lopultakin,tosin vasta kolme kolmosena poikuudesta pääsin eroon, varoituksena voin sanoa,että koukuttuminen siihen kaikkeen kivaan ja uuteen on enemmän kuin todennäköistä,naisen kehossa on niin paljon kaikkea kivaa ja jännää, kaksi vastakkaisen sukupuolen edustajaa voipi vielä niin paljon kaikkea erilaista yhessä harrastella,rohkeasti vaan itteäs miellyttävään henkilöön yhteyttä, kerrot kaiken rehellisesti niin kyllä se siitä etenee,harrastaessa opin senkin,että liian ennakkoluulonen ei saa olla,mie oon oppinnu, että ulkokuori ei kerro yhtään siitä,millainen ihminen on,sisin on tärkeintä ihmisessä. Kun minäkin uskalsin,niin kyllä kuka tahansa muukin.

Poissa FirstTimerX

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #62 : tänään kello 14:53:35 »
Tuo on varmasti iso ongelma itselle esimerkiksi Tinderissä – uskon, etten kykene tekemään onnistunutta ensivaikutelmaa, mikä siellä olisi kuitenkin aika ratkaisevaa. Vaikka paremman tutustumisen kautta olisin varmasti ihan erilaista seuraa, kuka jaksaa oikeasti tutustua?

Sitten myös tuo, että millainen harrastus antaisi hyvän mahdollisuuden tutustua naisiin? Joku tanssi voisi olla hyvä, mutta se menee kyllä aika paljon yli omalta mukavuusalueelta  ;D

Koen muutenkin, etten ole varmasti mikään helposti lähestyttävä tyyppi. Naiset tuskin näkevät minua yliyrittävänä tai että olisi “haku päällä” – pikemminkin ehkä väliinpitämättömänä tai jäykkänä, vähän sellaisena “portsarimaisena”. Kai se on jonkinlainen suojakuori, vaikka oikeasti haluaisikin antaa ihan toisenlaisen kuvan itsestään.

Nuorempana kävin muutaman kerran baareissa, ja silloin naiset kyllä lähestyivätkin jonkin verran, mutta sekin harrastus jäi sitten. Sekin on jännä, että jopa humalassa tuntuu olevan tietyt “estot” päällä, ja huomaa miettivänsä aika tarkasti mitä sanoo tai tekee.

Poissa palvelunostaja

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #63 : tänään kello 15:26:16 »
Esim. pelastuskoiraharrastus on täynnä hulluja koiranaisia, jos sellainen kelpaa.

Tossa ikäluokassa alkaa vähän olla sitä, että moni on täyttänyt elämäänsä niillä harrastuksilla (jos ei ole jo lapsia yms.), ja siinä voi olla molemmilla vähän tekemistä osata irrottaa aikaa uuden suhteen rakentamiselle. Etenkin jos molemmat on vielä epävarmoja itsestään ja tulkitsee kaiken merkiksi siitä ettei toista kiinnosta…

Poissa Meaxx

• Full Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #64 : tänään kello 15:35:02 »
(Olisin ihan täpinöissäni miehestä jolla olisi koiraharrastus! Ei kylläkään näyttely. Siinä vaan tulisi koiralaumojen yhteensovittamisongelma. :( )
Kuumempaa 🔥 tai pehmeämpää ❤️ menoa Raisiossa arkipäivisin!

Poissa BunnyRose

• Jr. Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #65 : tänään kello 15:59:46 »
Rohkea aloitus ja ihana sinä :inlove:
Olisin onnessani, jos joku mies veisi mut deiteille salille ja toimisi pt:nä (vähän erilaisena kuin itse 😁).
Deittiäpit on mielestäni kovin pinnallisia eivätkä toimi ainakaan itsellä, jos etsii oikeasti seuraa.

Poissa Ilotikku

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #66 : tänään kello 16:25:02 »
Vaikka täällä on nyt hyvää pössistä, neuvoja ja tukea, solmu on vaarassa mennä tiukemmalle. Kaikki mikä on nyt sun ja ensimmäisen seksikerran välissä pitää saada pois, ja sut pukille. Muuten ensimmäiseen kertaan tulee vain enemmän kohtuutonta latausta.

Kun saat sen ensimmäisen pois alta, teet saman uudestaan. Ja taas uudestaan. Pikkuhiljaa omien kokemusten kautta huomaat, että kaikki se mistä olet itsessäsi ja muissa murehtinut on turhaa ja alat toden teolla nauttimaan. Seksistä ja elämästä.

Syvään päätyyn. :)

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #67 : tänään kello 18:10:37 »
Sitten myös tuo, että millainen harrastus antaisi hyvän mahdollisuuden tutustua naisiin? Joku tanssi voisi olla hyvä, mutta se menee kyllä aika paljon yli omalta mukavuusalueelta  ;D

Jos kävit intin, ja pystyit marssimaan suunnilleen (!) tahdissa, selviät kanssa tanssista  :drinking:

Muokkaus: Tanssi kysyy samoja taitoja kuin kamppailu-urheilu, sillä erolla, että kyseessä on yhteistyö, eikä kamppailu. Eli, jos tuommoista taustaa sinulla olisi, niin sitä helpompaa.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 18:12:27 kirjoittanut JämeräpartainenInsinööri »

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #68 : tänään kello 19:00:56 »
Itse olen sitä mieltä, että ujous on ihan normaalia varsinkin meissä suomalaisissa miehissä - ainakin itse huomaan monesti vieläkin jännittäväni monia asioita huomaamattani. Deiteissä on monesti se hyvä puoli, että aika varmasti se toinenkin osapuoli jännittää myöskin. Osassa se meistä vaan näkyy selvemmin, osassa ei juurikaan.

Itse olen käynyt deiteillä myöskin kuntosalilla - joten keskittyisin sinun omiin vahvuuksiin harrastuksissa. Kuntosalilla voisi olla samalla helppo puhua tutusta treeniaiheesta ja siten se madaltaa tasoa alkaa puhumaan muista yleisistä aiheista.

Joka tapauksessa eihän tähän ole mitään yhtä oikeaa vastausta - sinä ainoastaan tiedät mitä haluat ja sinun täytyy vaan päättää mitä kohti lähdet ensimmäisellä kerralla. Jos se on hieronta, niin sitten aloitat siitä ja menet sitäkautta kohti tavoitettasi.

Tsemppiä joka tapauksessa - ja hyvin se menee  :drinking:

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin!

Kiitoksia kaikille Hupakoille <3 2025 <3
 ( 57 - 70 - 105 - 90 )

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #69 : tänään kello 19:29:51 »
Sali on aika hyvä siinä mielessä naisten kanssa tutustumiseen, että voi hieman tunnustella maaperää vaikkapa aloittamalla siitä, että ohimennen tervehtii kiinnostavalta vaikuttavaa naista. Tekee siitä ensin tavan, niin huomaa , miten nainen siihen reagoi. Vältteleekö vai moikkaileeko avoimesti takaisin. Jos moikkailu tuntuu olevan ok, niin siitä voi sitten siirtyä pieneen jutusteluun vaikka treenaamiseen liittyen. Se kuitenkin kuntosaleissa on huonoa, että aika moni haluaa siellä keskittyä itseensä ja on kuulokkeet päässä yms. Siksi joku ryhmäliikunta, jossa on miehiä ja naisia on sosiaalisempi paikka jo lähtökohtaisesti ja toisille juttelu on luonnollisempaa.