Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turskaluuri  (Luettu 1341 kertaa)

Paikalla Morjens

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Turskaluuri
« : eilen kello 12:55:36 »
Aina jaksaa naurattaa tuo sana  ;D mutta vakavasti ottaen onko se oltava jos näitä hommia harrastaa?
Itse olen omalla liittymälläni hoitanut viestinnän, eikä pelota jos nimeni menee pt:n tietoon.
Pitää tietysti vähän katsoa taustoja etukäteen.
Se vähän pelottaa jos asia meneekin vaimon tietoon. Jos pt laittaakin yllätysviestin väärään aikaan. Tai jos jotain rikollista tapahtuu ja oma numero löytyy sieltä viesteistä, kun asiaa tutkitaan.
Jos itse olisin nainen ja myisin seksiä, niin en edes suostuisi sopimaan mitään prepaid numeroiden kanssa.  :whipping:
Mitä papimpi, sitä pahempi.

Poissa PrettyHorny

• Full Member
  • Galleria (7)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turskaluuri
« Vastaus #1 : eilen kello 14:58:05 »
Tästä taitaakin löytyä jo useammastakin ketjusta juttua.
Itse en asiakkaan nimellä mitään tee, enkä sitä tapaamistilanteessa edes muista jos sen satun tietämään, mutta se on totta, että kyllä sen ajan saa huomattavasti todennäköisemmin mies, joka laittaa viestin omasta numerostaan.
Noihin mainitsemiisi huolenaiheisiin taitaa paras vakuutus olla se, että käyttää vain ammattilaisten palveluita. Itselläni ei ole kuin kaksi asiakasta joille laitan viestin tullessani kaupunkiin, mutta nekin pidän mahdollisimman neutraaleina ja niistä on sovittu selkeästi etukäteen. Muuten ei minulla ole mitään tarvetta olla itse yhteydessä asiakkaaseen.
Hip hei hutsu! ❤️
Hämeenlinna 30.-31.12. ❤️

Poissa Pertti Ström

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #2 : eilen kello 15:04:21 »
Ei tässä skenessä kannata liikaa luottaa kehenkään. Prepaid ja oma harrastuspuhelin käyttöön.

Russorealisti

Poissa Kepupullo

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : eilen kello 17:01:30 »
Ei tässä skenessä kannata liikaa luottaa kehenkään. Prepaid ja oma harrastuspuhelin käyttöön.
Itsekin sanoisin näin.
Tämä ei siis tarkoita sitä, että turska olisi sekaantunut johonki rikolliseen tai tämmöiseen, vaan siitäkin syystä että joissain palveluntarjoajissa osaa olla todella hankalia tyyppejä seassa, joidenka kohdalla voi myöhemmin tulla katumaan, että meni antamaan oikean nimen, numeron tai osoitteen.
Ja kyllä silläkin tiedolla voi tarvittaessa kiristää, jos vain on jotain millä kiristää.

Paikalla muna

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : eilen kello 17:57:12 »
Nykyään näihin parempiin puhelimiin saa 2 simkorttia eli erillistä puhelinta ei ole pakko olla, mutta kaksi liittymää.

Poissa Edwin

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : eilen kello 18:33:10 »
^
Ja huonoihinkin

Poissa Sex princess

• Full Member
  • Galleria (2)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #6 : eilen kello 18:57:53 »
Meillä huorilla taas on pilluluurit. Olen joskus miettinyt, että mitäs jos säästäisi aikaa yms. pitämällä vain yhtä puhelinta, että oma ja pilluluuri olisi samassa, mutta sittenkin olen ajatellut parempi vaihtoehto olevan pitää ne erikseen. Tekee ehkä seesteisemmän elämän. Siviilipuheluihin paha vastata huorahtavasti. Siviilin puolella voi olla paha, jos huoraaminen ja normi elämä menee ihan sekaisin. Vai mitä asiakkaat ajattelisi, jos vastaisi kaikkiin puheluihin normaalin asiallisesti, kuten siviili puheluihinkin - veisikö se palvelujen tunnelmaa?

Asiakkaalla tietty eri asia, kun vain joskus ostaa palveluja, eikä nämä kuviot kuulu joka arkiseen päivään. Itse arvostan paljon, jos asiakas pystyy omasta julkisesta numerosta ottamaan yhteyttä, mutta ymmärrän myös hyvin yksityisyyden ja prepaidin tarpeen.
🎁 Koko joulun ajan, eli tästä päivästä aina 31.12.25 asti, pikku lahjana Sinulle OF:issa super alennettuun hintaan sexy video ja kuuma tonttutyttö kuva!!! 🎁 🍭💋Turussa urheilullinen ja naisellinen kaunotar tekee fusee.💋🍭  🎀Löydyn myös esim. OF, mut eri nimimerkillä.🎀

Paikalla Morjens

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : eilen kello 19:10:24 »
Mulla on yksi kenen kanssa sovittu että voi lattaa viestin jos tulossa lähistölle. Sehän sopii hyvin.
Ei ole vielä kukaan muu perään viestitellyt tai soitellut.
Voishan se prepaid olla tietysti toisessa korttipaikassa silloin jos haluaa kokeilla jotain sellaista mistä ei tietoa löydy.

Ymmärrän erittäin hyvin tuon pilluluurin. Eihän sitä pääse töistä eroon mitenkään muuten.
Mitä papimpi, sitä pahempi.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #8 : eilen kello 19:19:35 »
Jep, prepaid ja oma puhelin sille. Juuri on aktiivisena ketju kiristyksestä. Se yksi epärehellinen kymmenestä rehellisestä hupakosta riittää perusteeksi.

Poissa uusimaa

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : eilen kello 19:20:59 »
Prepaidin käyttö on ehdottoman suositeltavaa, näihin kuvioihin mielestäni kuuluu molemminpuolinen yksityisyys ja sen kunnioittaminen.

Rikollisen mielen omaaville tai rikoksia pelkääville muistutuksena, että poliisilta prepaid ei yleensä suojaa, paitsi ehkä niissä tapauksissa joissa rikos tulee poliisin tietoon niin pitkän ajan kuluttua, että kaikkia selvittelyyn tarvittavia tietoja ei enää ole saatavissa.

Paikalla muna

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : eilen kello 19:23:37 »
Vai mitä asiakkaat ajattelisi, jos vastaisi kaikkiin puheluihin normaalin asiallisesti, kuten siviili puheluihinkin - veisikö se palvelujen tunnelmaa?

Oman kokemuksen mukaan horot vastaa puhelimeen 90% "haloo" ja jää odottamaan mitä toisessa päässä sanotaan.

Poissa Pertti Ström

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #11 : eilen kello 19:23:53 »
Nykyään näihin parempiin puhelimiin saa 2 simkorttia eli erillistä puhelinta ei ole pakko olla, mutta kaksi liittymää.
Toki itsellänikin on. En vaan viitsi ottaa mitään riskiä kun on näitä paritettuja ulkkareita ja kotimaisia ollut.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 19:25:39 kirjoittanut Pertti Ström »
Russorealisti

Poissa Pertti Ström

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #12 : eilen kello 19:28:12 »
Prepaidin käyttö on ehdottoman suositeltavaa, näihin kuvioihin mielestäni kuuluu molemminpuolinen yksityisyys ja sen kunnioittaminen.

Rikollisen mielen omaaville tai rikoksia pelkääville muistutuksena, että poliisilta prepaid ei yleensä suojaa, paitsi ehkä niissä tapauksissa joissa rikos tulee poliisin tietoon niin pitkän ajan kuluttua, että kaikkia selvittelyyn tarvittavia tietoja ei enää ole saatavissa.
Ei poliisi prepaidia käyttäneitä huoripukkeja ala etsiskelemään vaan nappaavat näitä "reilusti omalla numerollaan soittaneita". Siis näin jos esim.paritus kyseessä.
Russorealisti

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13 : eilen kello 20:15:31 »
Ihan vain varmuuden vuoksi, harrastuspuhelin / yrittäjän yrityspuhelin, ovat hyvä idea.

Ei se maksa kuin 50,- halvasta Androidista, 5,- prepaid simmistä, ja silloin tällöin 10,- latauksesta.

Vaikka ei ehkä tarvitsisikaan, se on kuin vakuutusmaksu. Paitsi että tässä tapauksessa sillä voi välttää onnettomuuden, sen sijaan että saisi onnettomuudesta korvausta.

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #14 : eilen kello 21:29:01 »

Tämä on juuri näin. Suurin osa hupakoista ja varmaan asiakkaistakin on toki asiallisia, järkeviä ihmisiä.

Sitten on se toinen aines molemmin puolin aitaa. On päihdeongelmaisia, mt-potilaita tai ihan vain puhtaasti vittumaisia ihmisiä. Informaatiota asiakkaista ja huorista vaihtuu ”tiskin alla” enemmän kuin olisi suotavaa. Ja jotkut kilipäät kirjoittelevat kaikenlaista skeidaa niin huorista kuin turskistakin pitkin nettiä. Tuskin olisi mukavaa löytää oma nimensä jostain suoli24- tai ylilauta-keskustelusta.

Jos samaa puhelinta (vaikka tuplasimmillä) käyttää niin huorissa kuin vaikkapa töissäänkin, voidaan puhelin jäljittää helposti IMEI-koodin avulla. Tähän nyt harva hupakko tai turska pystyy, mutta viranomaiset helpostikin. Erillinen puhelin ja liittymä näihin hommiin on paras, ja akku irti kun ei ole aktiviteetin tarvis.

Poissa velihopea

• Hero Member
« Vastaus #15 : eilen kello 21:35:16 »

Ei poliisi prepaidia käyttäneitä huoripukkeja ala etsiskelemään vaan nappaavat näitä "reilusti omalla numerollaan soittaneita". Siis näin jos esim.paritus kyseessä.

Totta tämäkin. Seksin ostaminen paritetulta on kuitenkin aika pieni rikos, sakoilla sovitettavissa, toki julki tullessaan monille melkoinen mainehaitta. Tuskin riittää virkavallalla resursseja tai mielenkiintoa prepaid-turskia jahdata. Eikä pitäisikään riittää, nuo resurssit pitää oikeusvaltiossa suunnata vakavan huume- ja väkivaltarikollisuuden torjuntaan. Kyllä ne prepaiditkin löytyvät, kun etsitään, mutta pelkän turskailun ei pitäisi oikeusvaltiossa olla sen arvoista. Ja tähän totean vielä, että tuomitsen ihmiskaupan ja parituksen, mutta vahinkoja voi huolellisellekin turskalle sattua.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 21:46:41 kirjoittanut velihopea »

Poissa Kielitieteilijä

• Sr. Member
« Vastaus #16 : eilen kello 23:06:06 »
Minen mistään mitään tiä, maksullisia palveluja käyttänyt sanotaan kauan. Parisuhteessa lähes koko tämän ajan ollut ja näkemykseni on:

Jos on varaa hutsuilla, se luuri ja prepaid -liittymä ei ole taloudellisesti ongelma.
Ikinä ei ole itsellä mitään ongelmia ollut. Mielestäni todennäköisintä on että jonkun pöljän, oman typerehtimisen seurauksena sinun siippa haistaa sinun retkuilun.

Sitä riskiä pienennät sillä hutsuluurilla, sen hommattuasi huomaat kohta että olispa pitänyt jo aikaa sitten...
Slippery when wet!

Poissa Miira N

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #17 : tänään kello 00:20:33 »
Aina jaksaa naurattaa tuo sana  ;D mutta vakavasti ottaen onko se oltava jos näitä hommia harrastaa?
Itse olen omalla liittymälläni hoitanut viestinnän, eikä pelota jos nimeni menee pt:n tietoon.
Pitää tietysti vähän katsoa taustoja etukäteen.
Se vähän pelottaa jos asia meneekin vaimon tietoon. Jos pt laittaakin yllätysviestin väärään aikaan. Tai jos jotain rikollista tapahtuu ja oma numero löytyy sieltä viesteistä, kun asiaa tutkitaan.
Jos itse olisin nainen ja myisin seksiä, niin en edes suostuisi sopimaan mitään prepaid numeroiden kanssa.  :whipping:

Kun näin tämän ketjun niin meinasin kirjoittaa, että saat hyvin todennäköisesti hyvin tietynlaisia vastauksia foorumilta, josta suurin osa haluaa olla anonyymisti. Kauhean tasapuolista kuvaa täältä ei saa asiakaskunnasta, koska sinunkaltaisesi asiakkaat harvoin osallistuvat keskusteluihin. Eikä ihme, koska heti on tietyt anonyymit oman elämänsä kaikkitietäjät perässä.

Noin 50% yhteydenottajista ottaa yheteyttä ei-anonyymisti. Riskejä on, jos kokee "paljastumisen" joksikin uhaksi, joskin itse luotan omaan ammattikuntaani (ammattimaisiin tekijöihin). Tällä foorumilla korostuu näkemys, etteivät kirjoittajat sitä jaa, mutta sanonpahan silti.

Olen myös oikeasti otettu siitä, että ostaja toteaa ääneen faktan siitä, että prepaidista vastaanottaminen on riski, eikä itse sitä naisena tekisi. Jo pelkästään tuon lukeminen lämmitti vähäsen - se kun näiltä samoilta anonyymiyden kannattajilta jää aika usein unholaan. Jos joku haluaa varata ajan vaikka iltamyöhään tai viestinnässä on ongelmia, ensimmäinen asia, mitä katson on se, onko yhteydenottaja anonyymi. Jos on - on turvallisempi tavata suotuisampaan kellonaikaan. Tämä nyt esimerkkinä omista turvakäytännöistäni anonyymejä kohtaa, jotka koen ihan reiluksi - onhan asiakkaallakin omasta mielestään kohdallani ylimääräinen turvakeino.

Ahkera keikkailija ja opiskelija.

Suomessa 20.1 eteenpäin, keikat kalenterissa <3

Poissa velihopea

• Hero Member
« Vastaus #18 : tänään kello 01:00:20 »
^ Ainahan voi pyytää ensimmäisen yhteydenoton vaikkapa sähköpostin / jonkin lomakkeen kautta ja sen jälkeen vaihtaa numeroita, jos kontakti vaikuttaa miellyttävältä. Varmaankin ns. tosiostaja tuon verran viitsii nähdä vaivaa. Ainakin itse. Mieluummin noin, kuin ottaa yhteyttä suoraan johonkin numeroon soittamalla tai jollain viestikanavalla.

En ala ketään pt:aa neuvoa, mutta jos itse myisin seksipalveluita, en ottaisi lainkaan jotain myöhäisillan asap-ajan kyselijöitä. Kaikenlaiset riskit noissa vaan korostuvat, olipa numero jonkun oma tai tuntematon. Toki jos kaikki kynnelle kykenevät pokat pitää ottaa taloudellisista tms. syistä, asia on täysin toinen.

Poissa Miira N

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #19 : tänään kello 01:38:11 »
En ala ketään pt:aa neuvoa, mutta jos itse myisin seksipalveluita, en ottaisi lainkaan jotain myöhäisillan asap-ajan kyselijöitä. Kaikenlaiset riskit noissa vaan korostuvat, olipa numero jonkun oma tai tuntematon. Toki jos kaikki kynnelle kykenevät pokat pitää ottaa taloudellisista tms. syistä, asia on täysin toinen.

No se on toki totta, että en muutenkaan päivystä koskaan yön läpi (enkä sitä ensisijaisesti suosittele). Rajat on kuitenkin anonyymeille tiukemmat, jos tilanne on sellainen, että siinä on korostuneita riskejä.
Ahkera keikkailija ja opiskelija.

Suomessa 20.1 eteenpäin, keikat kalenterissa <3