Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: nätti poika ison karvaisen miehen alistettavana  (Luettu 5937 kertaa)

Poissa BrockLanders

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: nätti poika ison karvaisen miehen alistettavana
« Vastaus #80 : eilen kello 21:05:28 »
Nyt kyllä meinasi mennä ohi ketjun aiheen vuoksi kunnon viihdepläjäys. Tämän ketjun väittelyn ja sanansäilän heilutuksen sivusta seuraaminen on ollut vähän sellaista guilty pleasure -settiä. Bisneksien häiritsemisessä ei siis ole itsessään mitään hauskaa, mutta en nyt jaksa teeskennellä, etteikö näissä ole oma viihdearvonsa sivusta lukiessa, kun yksi oikein kerjää verbaalisesti kuonoonsa. Vähän ihmettelinkin liekehtivän miekan pakkomiellettä siinä naisten viehättävyyttä käsittelevässä ketjussa, mutta tämä lanka valaisi asiaa.

Mitä ketjussa sivuttuun seksiongelmaan tulee, niin en itsekään kondomin kanssa laukea herkästi (itse asiassa hyvin harvoin), mutta ei tuosta hupakoiden kanssa ole ongelmaa tullut. Ehkä siksi ei ole ongelmaa tullut, koska en ole tehnyt asiasta ongelmaa (en oikeasti edes odota orkkuja kortsun kanssa), enkä koskaan edes vihjannut, että PT olisi vastuussa mun orgasmista. Seksistä ja kosketuksesta voi nauttia pitkään kanki kovana ilman koko touhun päättävää laukeamistakin, vaikka se vieraalta voi tuntuakin. (Ja kun rehellisiä ollaan: tuskin myöskään moni hupakko mun käsittelyssä on oikeasti lauennut, enkä kyllä sellaisista paineita otakaan.)

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: nätti poika ison karvaisen miehen alistettavana
« Vastaus #81 : eilen kello 21:13:53 »
Seksistä ja kosketuksesta voi nauttia pitkään kanki kovana ilman koko touhun päättävää laukeamistakin, vaikka se vieraalta voi tuntuakin. (Ja kun rehellisiä ollaan: tuskin myöskään moni hupakko mun käsittelyssä on oikeasti lauennut, enkä kyllä sellaisista paineita otakaan.)

Näinhän se on. Ja, jos muinaista idän viisautta (kun kyseessä kokemusperäinen perinnetieto asioista, jotka voivat toimia) pitää arvossa -- seksi ilman laukeamista on myös hyödyllistä. ;D