Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuppa leviää Suomessa  (Luettu 539 kertaa)

Poissa Ivanhoe

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Kuppa leviää Suomessa
« : Joulukuu 07, 2025, 20:37:45 »
Ainakin Turussa kuppa leviää kotimaisissa tartunnoissa, kun aikaisemmin tartunnat tulleet ulkomailta. Lisäksi määrät ovat lisääntyneet merkittävästi.
Re puolella on paljon (kiinalaisiakin) paljaalla tarjoavia. Sattumaa?
Perustestissä on hiv-tippuri-klamydia, ei kuppa.
Ja tarttuu myös suuseksissä.
Laittaa ajattelemaan.

Poissa Sex princess

• Jr. Member
  • Galleria (2)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kuppa leviää Suomessa
« Vastaus #1 : eilen kello 18:08:02 »
Joo hyi vittu kaikkii vatipäisiä, jotka ei kykene käyttään suojaa... On menny kotimaisilla tosi pitkälle suojattoman seksin harrastaminen, meinaa ahdistelevat mua, toista huoraa, mm. laittelemalla mulle muka miehenä/asiakkaana jatkuvasti viestejä,  et saako sun pilluu nuolla paljaalla ja et saisin enemmän asiakkaita, jos antaisin. Eli ahdistelevat meitä tasokkaita huoria omalla sikamaisella huoraamisen tyylillään (en usko, et oon ainoo, jolle tätä tehään). Yrittävät kai häätää mua alalta, ku heillä ei käy tarpeeks asiakkaita, et ahdistuisin ja juoksisin karkuun, mut tuun AINA näkeen kaikkien näiden tän tyylisten yritysten läpi ja tuun aina vaan jäämään pidemmäksi ja pidemmäksi aikaa alalle sitä mukaan, ku mua yritetään häätää. 😈😈😈😈 Hyi saatana mitä oksettavaa paska sakkia. Sit oon kuullu kotimaisilta myös lesoiluu sillä, et antavat paljaalla suuseksiä. Eli liian hyvää mainetta yleisesti kotimaisilla huorilla ja sit ulkomaalaisten kontille yritetään heittää kaikkee, et muka he ovat vaan se riskiryhmä, jolta saada tauteja... D:
🎁 Koko joulun ajan, eli tästä päivästä aina 31.12.25 asti, pikku lahjana Sinulle OF:issa super alennettuun hintaan sexy video ja kuuma tonttutyttö kuva!!! 🎁 🍭💋Turussa urheilullinen ja naisellinen kaunotar tekee fusee.💋🍭  🎀Löydyn myös esim. OF, mut eri nimimerkillä.🎀

Poissa Avaruusmies

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #2 : eilen kello 18:13:02 »
^
Kannattaa laittaa se korkki kiinni..mikä se korkki sitten onkaan..

Poissa BunnyRose

• Jr. Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3 : eilen kello 18:38:03 »
Apua mitä settiä 😂😂😂
Aloitukseen;
Itseltäni otetaan aina myös kuppa verinäytteestä ja kontrolli siihen myös kuten HIV:iin.
Näin pks.