Kiinnostaa vähän tietää minkä ikäisiä muut saittilaiset ovat 🤔
Uutiset:
Vieras1916

Huikea tyyppi
Tammikuussa tulee fyysistä ikää 40v mutta henkisesti hyvänä päivänä 12v ja huonona se jää jonnekin 6v tasolle.

Tisseillä on sellainen jännä vaikutus. Ööbaut kuukausi sitten kotibileissä yksi mimmi näytti mulle tissejään niin multa putosi toisesta kädestä avonainen kossupullo ja toisesta kädestä avonainen olut tölkki....ja en vieläkään voi käsittää minkä ihmeen takia näin tapahtui mutta tisseihin tämä jotenkin liittyyTammikuussa tulee fyysistä ikää 40v mutta henkisesti hyvänä päivänä 12v ja huonona se jää jonnekin 6v tasolle.
Minulla tuli kesällä 40v täyteen
Mut kai mä oon melko vauva tasolla kun tissit vetää niin kovasti puoleensa 🤔
Tisseillä on sellainen jännä vaikutus. Ööbaut kuukausi sitten kotibileissä yksi mimmi näytti mulle tissejään niin multa putosi toisesta kädestä avonainen kossupullo ja toisesta kädestä avonainen olut tölkki....ja en vieläkään voi käsittää minkä ihmeen takia näin tapahtui mutta tisseihin tämä jotenkin liittyyTammikuussa tulee fyysistä ikää 40v mutta henkisesti hyvänä päivänä 12v ja huonona se jää jonnekin 6v tasolle.
Täysin luonnollinen ja ymmärrettävä reaktio 🤔
Vaikka kyse onkin kossusta ja kaljasta
mattssonni

Rakastajien aatelia
Ei oo selkeesti harrasteiät käytössä asiakkailla.