Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: pt n srorittama videointi  (Luettu 179 kertaa)

Poissa sampsa100

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
pt n srorittama videointi
« : eilen kello 21:58:27 »
huomasin tabletin olevan nojaamassa seinään pöydän päällä, miksiköhän ?
gorilla katselee tapahtumaa tms.

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: pt n srorittama videointi
« Vastaus #1 : eilen kello 22:28:55 »
Kopioin tähän toisessa ketjussa aiemmin kirjoittamani oman kokemukseni muutaman vuoden takaa:

Kotimaisen (sittemmin markkinoilta poistuneen) myyjän olohuoneessa pöydällä oli pieni d-linkin kamera, jonka tunnistin, kun itselläkin on samanlainen. Ei ehkä ollut vartavasten piilotettu mutta kyllä selvästi tarkoituksella huomaamattomaksi aseteltu kahden esineen väliin. Johto meni seinään. Olohuoneeseen tullessani riisuin pikkutakkini ja laitoin sen kameran päälle. Hetken kuluttua myyjä kävi siirtämässä sen tuolin päälle. Pyysin saada lasin vettä. Hänen sitä hakiessaan laitoin takin uudelleen kameran päälle. Hänen ojennettuaan vesilasin minulle ja minun juodessani, hän kävi uudelleen siirtämässä sen tuolille. Tässä vaiheessa nousin, nappasin setelit pöydältä takaisin, otin takkini ja totesin, että en sittenkään taida jäädä. Poistuin takki kainalossa jäämättä kuuntelemaan kiukkuista vastausta. En tiedä oliko siinä mitään, ehkä ei, mutta en olisi enää kyennyt rentoutumaan, sen verran outo olo siitä tuli.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 22:36:26 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Penaattori

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #2 : eilen kello 22:31:04 »
^Oikein tehty. Taitaa olla laitontakin tuollainen salakuvaaminen.
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa Kielitieteilijä

• Hero Member
  • Galleria (4)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3 : eilen kello 22:35:45 »
Kopioin tähän toisessa ketjussa aiemmin kirjoittamani oman kokemukseni muutaman vuoden takaa:

Kotimaisen (sittemmin markkinoilta poistuneen) myyjän olohuoneessa pöydällä oli pieni d-linkin kamera, jonka tunnistin, kun itselläkin on samanlainen. Ei ehkä ollut vartavasten piilotettu mutta kyllä selvästi tarkoituksella huomaamattomaksi aseteltu kahden esineen väliin. Johto meni seinään. Olohuoneeseen tullessani riisuin pikkutakkini ja laitoin sen kameran päälle. Hetken kuluttua myyjä kävi siirtämässä sen tuolin päälle. Pyysin saada lasin vettä. Hänen sitä hakiessaan laitoin takin uudelleen kameran päälle. Hänen ojennettuaan vesilasin minulle ja minun juodessani, hän kävi uudelleen siirtämässä sen tuolille. Tässä vaiheessa nousin, nappasin setelit pöydältä takaisin, otin takkini ja totesin, että en sittenkään taida jäädä. Poistuin takki kainalossa jäämättä kuuntelematta kiukkuista vastausta. En tiedä oliko siinä mitään, ehkä ei, mutta en olisi enää kyennyt rentoutumaan, sen verran outo olo siitä tuli.
Tuleehan aika pönttö olo lukiessa sun kirjoitusta 😬
Ei niin että mulla olis hirveesti salattavaa mutta tuo että ilman lupaa...
Enpä voi tässä tarkemmin lausua ajatuksiani muuta kuin että niin vaan vanhakin....
Slippery when wet!