Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Ihanat kuumat rakkaat milffit
Freyja:
--- Lainaus käyttäjältä: PaksUkko - Helmikuu 01, 2023, 22:31:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Freyja - Helmikuu 01, 2023, 22:09:55 ---
--- Lainaus käyttäjältä: PaksUkko - Helmikuu 01, 2023, 18:23:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Freyja - Tammikuu 30, 2023, 21:12:15 ---
--- Lainaus käyttäjältä: PaksUkko - Tammikuu 30, 2023, 20:33:47 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Freyja - Tammikuu 30, 2023, 19:52:54 ---Lasketaanko mut milfiksi? 😛 Joku joskus sellaista titteliä on minusta käyttänyt.
Olen äiti ja 40-vuotias (useat kyllä luulevat nuoremmaksi.. 🙊).
--- Lainaus päättyy ---
Voisiko määrittelyn kuitenkin jättää vielä hetkeksi lepäämään ;)
Ajatuksissani kun juuri nyt pyörii ihan joku muu rooli ::)
--- Lainaus päättyy ---
Voit pyyhkiä muististasi pois tämän keskustelun. 😌
--- Lainaus päättyy ---
Pystyin.
Nyt ongelma on siinä, että tapahtui jotain, mitä en pysty pyyhkimään mielestäni. En tosin ole kyllä yrittänytkään.
Mutta nyt olen suuren ongelman edessä. Pitääkö lopettaa kun on päässyt huipulle? Miksi tavoitella jotain, kun tietää, ettei mitään upeampaa ole enää tavoitettavissa? :-[
Minä mietin tätä ihan aidosti ja tosissani. Tällä hetkellä vaakakupeista painavampi on se, etten tahdo sijoittaa rahaani tapaamisiin, jotka todennäköisesti eivät yllä tiistaisen tapaamiseni tasolle.
Toisaalta, huipulta on hieno vetäytyä.
--- Lainaus päättyy ---
Minulla kyllä on luottoa että tiistaisesta pystyy parantamaan vielä vaikka kuinka ja paljon! Ei tullut pieneen mieleenikään, että se olisi se huippu. 😃
--- Lainaus päättyy ---
Arvioinkin vain omaa suoritustani :-[
--- Lainaus päättyy ---
Minä arvioin kokonaisuutta. :)
Aurora Mature:
--- Lainaus käyttäjältä: LauriFIN - Syyskuu 23, 2022, 14:09:26 ---Moi
Vapaapäivän kunniaksi tsekkaamaan pääkaupunkiseudun milfit ja hetken olen tsekkaillut Kilon Kamilaa. No tuumasta toimeen
Vastassa oli oikein maukkailla rinnoilla varustettu leidi. Kuvat ilmoituksessa varmasti omia.
Ehkä itsellä ei ollut se paras päivä ja jotenkin myös kiireen tuntu oli läsnä kokoajan. Kaikki tehtiin suojatusti joten mitään ilman ei ole tarjolla. Maaliin päästiin, mutta menisinkö uudelleen, en tiedä. Tuskin. Ehkä kemiat eivät kohdanneet.
Mutta jos pidät isorintaisista muodokkaista leideistä niin käy kokeilemassa ja varmasti ei tule pettymystä ja saat rahalle vastinetta
No uutta matoa koukkuun. Jos jollain on hyviä ehdotuksia hyvistä palveluntajoajista niin ois mukava kuulla
Sää: pilvistä ja +13
--- Lainaus päättyy ---
Lupasiko,hän paljaita palveluita etukäteen? Jos ei, niin paha palveludirektiivin tuhoaja on paljaita pyytäminen, jopa kinuam8nen, kesken aktin.
Nika333:
Hei. Olen tavattavissa. :blowjob: :behind: :stiletto:
LauriFIN:
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Helmikuu 02, 2023, 01:12:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: LauriFIN - Syyskuu 23, 2022, 14:09:26 ---Moi
Vapaapäivän kunniaksi tsekkaamaan pääkaupunkiseudun milfit ja hetken olen tsekkaillut Kilon Kamilaa. No tuumasta toimeen
Vastassa oli oikein maukkailla rinnoilla varustettu leidi. Kuvat ilmoituksessa varmasti omia.
Ehkä itsellä ei ollut se paras päivä ja jotenkin myös kiireen tuntu oli läsnä kokoajan. Kaikki tehtiin suojatusti joten mitään ilman ei ole tarjolla. Maaliin päästiin, mutta menisinkö uudelleen, en tiedä. Tuskin. Ehkä kemiat eivät kohdanneet.
Mutta jos pidät isorintaisista muodokkaista leideistä niin käy kokeilemassa ja varmasti ei tule pettymystä ja saat rahalle vastinetta
No uutta matoa koukkuun. Jos jollain on hyviä ehdotuksia hyvistä palveluntajoajista niin ois mukava kuulla
Sää: pilvistä ja +13
--- Lainaus päättyy ---
Lupasiko,hän paljaita palveluita etukäteen? Jos ei, niin paha palveludirektiivin tuhoaja on paljaita pyytäminen, jopa kinuam8nen, kesken aktin.
--- Lainaus päättyy ---
Siis nyt oli kysymys siitä etten saa täällä tai privassa kysymystä "saiko paljaalla" sitä tai tätä. Ehkä nyt ymmärsit väärin. Itse olen suojatun seksin kannattaja joten mitään en ilman kinunnut tai edes kysynyt :)
Timppa vaan:
Milffeistä puheen ollen. Otetaan siis vähittäisvaatimukseksi nyt ainakin se että on synnyttänyt lapsen?
No, täällä ihmisten käymistä keskusteluista selvisi että noita focuksenedeltäjäpalstojahan on näköjään runsaasti. Löysin yhden vähän epämääräisen sivuston. Epämääräisen lähinnä siksi että hinnat vaikuttivat alhaiselta, mutta laitoin silti pari sähköpostia. Kaksi vastasi - toinen selvä feikki - olisi pitänyt käydä jollakin epämääräisellä bitly-linkillä. Eikä millään suostunut muka edes vastaamaan puhelinnumeroonsa ennen kuin oli saanut pari tietoa sinne sivustolleen. Ja jatkoi tätä pommittamista päiviä jälkeenpäin.
Toinen taas lienee oikea Milf. Kutsuu itseään Nanaksi. Tämä taas on hardcoremilf-faneille. Eli viestit toimi hyvin, ja sitten kun päästiin ajasta jne sopuun, ja tarvitsen osoitteen, hän ilmoitti osoitteen ja sen että hänellä on asunnossa lapsi. Kuulemma 6-v. No, pari kertaa olen häntä kysellyt, ja aina on lapsi ollut kotona, joka kyllä minulle on vähän este. Mutta teille hardcoremilffaneille tässä on kohtalaisen kuuma tapaus, 173 cm, 56 kg, 26 v blondi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta