Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Ihanat kuumat rakkaat milffit

<< < (36/48) > >>

Kyybel:
Anna 39 on y
--- Lainaus käyttäjältä: jussi88 - Tammikuu 30, 2023, 19:06:43 ---Ukrainalaisesta Anna39 nimimerkistä kellään viime käden tietoja?

--- Lainaus päättyy ---

Yhtä unkarilainen kuin minä. Muistaakseni vuosia sitten sanoi olevansa viron puolelta tullut mutta saattaa olla myös idän puolelta. Kuitenkin ihan mukava ihminen.

PaksUkko:

--- Lainaus käyttäjältä: Freyja - Tammikuu 30, 2023, 21:12:15 ---
--- Lainaus käyttäjältä: PaksUkko - Tammikuu 30, 2023, 20:33:47 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Freyja - Tammikuu 30, 2023, 19:52:54 ---Lasketaanko mut milfiksi? 😛 Joku joskus sellaista titteliä on minusta käyttänyt.

Olen äiti ja 40-vuotias (useat kyllä luulevat nuoremmaksi.. 🙊).

--- Lainaus päättyy ---

Voisiko määrittelyn kuitenkin jättää vielä hetkeksi lepäämään ;)

Ajatuksissani kun juuri nyt pyörii ihan joku muu rooli ::)

--- Lainaus päättyy ---

Voit pyyhkiä muististasi pois tämän keskustelun. 😌

--- Lainaus päättyy ---

Pystyin.

Nyt ongelma on siinä, että tapahtui jotain, mitä en pysty pyyhkimään mielestäni. En tosin ole kyllä yrittänytkään.

Mutta nyt olen suuren ongelman edessä. Pitääkö lopettaa kun on päässyt huipulle? Miksi tavoitella jotain, kun tietää, ettei mitään upeampaa ole enää tavoitettavissa?

Minä mietin tätä ihan aidosti ja tosissani. Tällä hetkellä vaakakupeista painavampi on se, etten tahdo sijoittaa rahaani tapaamisiin, jotka todennäköisesti eivät yllä tiistaisen tapaamiseni tasolle.

Toisaalta, huipulta on hieno vetäytyä.

mattssonni:
^Jos huipulle päästyään toteaa, että siellä on hienoa, miksi sieltä pitäisi vetäytyä? Onhan paljon parempi jäädä sinne.

Eihän lentokoneetkaan vain nouse ja nouse vaan sitten kun ollaan mukavassa matkalentokorkeudessa, vedetään istuin taka-asentoon ja aletaan nauttia maisemista, kokemuksesta ja fiiliksistä niin kauan kuin polttoainetta piisaa.

Freyja:

--- Lainaus käyttäjältä: PaksUkko - Helmikuu 01, 2023, 18:23:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Freyja - Tammikuu 30, 2023, 19:52:54 ---Lasketaanko mut milfiksi? 😛 Joku joskus sellaista titteliä on minusta käyttänyt.

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Pystyin.

Nyt ongelma on siinä, että tapahtui jotain, mitä en pysty pyyhkimään mielestäni. En tosin ole kyllä yrittänytkään.

Mutta nyt olen suuren ongelman edessä. Pitääkö lopettaa kun on päässyt huipulle? Miksi tavoitella jotain, kun tietää, ettei mitään upeampaa ole enää tavoitettavissa?

Minä mietin tätä ihan aidosti ja tosissani. Tällä hetkellä vaakakupeista painavampi on se, etten tahdo sijoittaa rahaani tapaamisiin, jotka todennäköisesti eivät yllä tiistaisen tapaamiseni tasolle.

--- Lainaus päättyy ---

Minulla kyllä on luottoa että tiistaisesta pystyy parantamaan vielä vaikka kuinka ja paljon! Ei tullut pieneen mieleenikään, että se olisi se huippu. 😃

PaksUkko:

--- Lainaus käyttäjältä: Freyja - Helmikuu 01, 2023, 22:09:55 ---
--- Lainaus käyttäjältä: PaksUkko - Helmikuu 01, 2023, 18:23:16 ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Pystyin.

Mutta nyt olen suuren ongelman edessä. Pitääkö lopettaa kun on päässyt huipulle? Miksi tavoitella jotain, kun tietää, ettei mitään upeampaa ole enää tavoitettavissa? :-[

--- Lainaus päättyy ---

Minulla kyllä on luottoa että tiistaisesta pystyy parantamaan vielä vaikka kuinka ja paljon! Ei tullut pieneen mieleenikään, että se olisi se huippu. 😃

--- Lainaus päättyy ---

Arvioinkin vain omaa suoritustani :-[

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta