Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Moraalinen näkökulma, onko hupakoissa käyminen pettämistä?  (Luettu 3448 kertaa)

Poissa Nuppu78

• Full Member
  • Galleria (7)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Moraalinen näkökulma, onko hupakoissa käyminen pettämistä?
« Vastaus #60 : Joulukuu 07, 2025, 02:00:46 »
Noh...onhan se aina pettämistä. Mutta itse suhtaudun siihen samoin kuin hierojalla käyntiin. Kumpaakaan ei tapahdu kotona kuin vuositasolla ja nopeasti sutaisten silloinkin.
Just a regular milf who likes to touch and be touched...😘

Poissa AliceFF

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalinen näkökulma, onko hupakoissa käyminen pettämistä?
« Vastaus #61 : Joulukuu 08, 2025, 23:33:07 »
Niin... Kyllä ajattelen sen pettämisenä, jos toisen tietämättä tehdään.
Mutta asiakkaalta en kysele, koska se asia ei kuulu mulle. Asiaan ei liity rakastumisia yms, multa ostetaan palvelu jonka hän syystä tai toisesta tarvitsee. Ei mulle tartte selittää miksi.
AliceFF

Poissa Morjens

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Skenessä kun pyörii paljon myös ukkomiehiä niin olisi kovin mielenkiintoista kuulla ihmisten näkemyksiä asian moraalisesta puolesta parisuhteen kannalta.
Onko maksullinen seksi yksiselitteisesti pettämistä vai jotain muuta?
Itse en palveluntarjoajana koe minkäänlaisia tunnontuskia asiakkaan parisuhteen vuoksi, eikä hänen parisuhdestatuksensa minua tuon taivaallista kiinnostakaan. Ja mitä tulee mahdollisiin moraalipohdintoihin asian tiimoilta, niin mielestäni maksullisissa käynti on täysin eri asia kuin syrjähyppy tai sivusuhde. Sivusuhteissa on yleensä mukana jonkinlaisia tunteita, eli ne muodostavat oikean uhan varsinaiselle parisuhteelle, toisin kuin maksullisen seksin maailmassa, jossa maksetaan palvelusta jonka ulkopuolella ei kommunikaatiota ole ja jossa tunteetkin pääsääntöisesti rajoittuvat tapaamisten aikaikkunaan.

Millaisia näkemyksiä ihmisillä on asiasta? 😊

Olen samoilla linjoilla. En koe maksullista seksiä niin pahana kuin jos hankkisin sivusuhteen. Siinä on kuitenkin vaarana ja jopa todennäköistä että tunteet tulee mukaan jossain vaiheessa.
Ymmärrän tietysti ettei vaimo olisi samaa mieltä asiasta jos tietäisi.
Kotona seksi loppui kuin seinään lasten tulon jälkeen reilu 20v sitten. Tai sitä oli max. 5 kertaa vuodessa, kausiluonteisesti.
Päätin sitten viimein että haen seksini muualta ja tietysti edelleen joudun vetelemään käteen pääsääntöisesti, mutta haluan silloin tällöin myös naisen kosketusta.
Mielestäni myös vaimo petti minut ja jokainen on lopulta vastuussa myös omasta saamisestaan.