Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Rikospaikan esittelemä ryöstäjäpariskunta  (Luettu 1622 kertaa)

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Rikospaikan esittelemä ryöstäjäpariskunta
« Vastaus #20 : tänään kello 16:24:17 »
Luulenpa että jäät moraalisi kanssa vähemmistöön. Elviskin styylasi ja meni naimisiin alaikäisen kanssa. Ja tänä päivänäkin sadat miljoonat ihmiset jumaloivat häntä, ja loppuja ei kiinnosta hänen naisseikkailunsa.

Edelleenkään, 17 vuotias ei ole alaikäinen, kuten oikeustieteen opiskelijana hyvin tiedät.

mä olen vähemmistössä jo aika monessa muussakin asiassa, ei se nyt varsinaisesti ole ollut ongelma tähänkään saakka. oliks tää nyt vähän tämmönen miljoona kärpästä ei voi olla väärässä -argumentti? miks se haittaa sua niin paljon että mun mielestä on moraalisesti kyseenalaista ja tuomittavaa että aikuinen ihminen vokottelee alaikäisiä? :D

Ei tule varsinaisesti yllätyksenä , että ilmeisesti oikiksessakin opiskelijamateriaali on heikentynyt, onhan tästä ollut juttua mediassakin.

jep, minä se mädätän yliopistolaitosta forkkaviesti kerrallaan ;D <3
helsingissä 30.11-2.12., nähdään! kosketellen, ihana isa 😘

Poissa Teroterava

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #21 : tänään kello 16:29:08 »
Tässsä ketjussa joku haisee Puruveden muikuille.
woke, suvakki, antifa, intersektionaalisuus

Poissa Morgan Kane

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #22 : tänään kello 16:50:37 »
Luulenpa että jäät moraalisi kanssa vähemmistöön. Elviskin styylasi ja meni naimisiin alaikäisen kanssa. Ja tänä päivänäkin sadat miljoonat ihmiset jumaloivat häntä, ja loppuja ei kiinnosta hänen naisseikkailunsa.

Edelleenkään, 17 vuotias ei ole alaikäinen, kuten oikeustieteen opiskelijana hyvin tiedät.

mä olen vähemmistössä jo aika monessa muussakin asiassa, ei se nyt varsinaisesti ole ollut ongelma tähänkään saakka. oliks tää nyt vähän tämmönen miljoona kärpästä ei voi olla väärässä -argumentti? miks se haittaa sua niin paljon että mun mielestä on moraalisesti kyseenalaista ja tuomittavaa että aikuinen ihminen vokottelee alaikäisiä? :D
Häh? Ei se minua haittaa varmaan sen enempää kuin sinua se että olen kanssasi eri mieltä.  :D

Poissa Morgan Kane

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #23 : tänään kello 17:01:38 »
Jos/kun nainen on yli 17-vuotias niin mitään rikosta tai rikoksen yritystä ei ole tapahtunut.

Ja tuskinpa jostain peukkuhörhöstä edes pesäpallomailan kanssa on vastusta terveelle miehelle.  8)

Seksin ostaminen alle 18 vuotiaalta on laitonta. Eli selitys siitä että nainen olisi (tai ainakin näin mahdollinen seksinostaja luulee) 17 eikä olisi laitonta ostaa seksiä sen ikäiseltä, niin ei pidä paikkansa.
Et ehkä malttanut lukea / ymmärtää mitä kirjoitin.

Siis  jos ja kun tämä nainen (oliko siellä edes naista jäi vähän epäselväksi?) on todellisuudessa 18 vuotta täyttänyt, niin mitään rikosta ei tapahdu vaikka joku menisi sinne luullen ostamaan seksiä 17 vuotiaalta.

Rikosraportissa väite seitsemäntoista vuoden iästä esitetään vasta kun "Laura" on saaanut rahat ja väitteen esittää "Lauran mies".

Kyse ei siis ole siitä, että turska metsästää alaikäisiä. Luulen, että tämä ryhmä miehiä (ostan seksiä rahalla alaikäiseltä) on harvinaisuus. Kun palvelu maksetaan suoraan rahalla, riski kiinnijäämisestä on turhan suuri.

https://www.mtv.fi/video/a38bfd871c761a6a7860/jakso-10-viestisovellusten-pimea-maailma
Näihän se olikin. Kiitos selvennyksestä, tää ketju olikin jo lähtemässä lapasesta hysterian puolelle.

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #24 : tänään kello 17:08:12 »
Häh? Ei se minua haittaa varmaan sen enempää kuin sinua se että olen kanssasi eri mieltä.  :D

no eihän siinä sitten mitään sen kummempaa, kiitos keskustelusta ja hyvää päivänjatkoa!
helsingissä 30.11-2.12., nähdään! kosketellen, ihana isa 😘

Poissa Morgan Kane

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #25 : tänään kello 19:24:45 »
Tässsä ketjussa joku haisee Puruveden muikuille.
Ennemminkin Saimaan Mätäjoen ruutanoille.