Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko huorien taso laskenut? Lihavia tyttöjä tarjolla....  (Luettu 7024 kertaa)

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Onko huorien taso laskenut? Lihavia tyttöjä tarjolla....
« Vastaus #120 : Marraskuu 22, 2025, 13:33:31 »
Miksei tekisi molempia?

niinpä! tässä vaiheessa on muuten varmaan hyvä paikka mainostaa että mä tarjoan kanssakulinaristeille mahdollisuuden vähentää tapaamisen hinnasta puolet mun ruokailukustannuksista jos mut vie syömään menu- ja viinipaketin ravintolaan mikä mua kiinnostaa (esim. oloon) ;D
helsingissä 30.11-2.12., nähdään! kosketellen, ihana isa 😘

Poissa PrettyHorny

• Full Member
  • Galleria (5)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #121 : Marraskuu 22, 2025, 14:24:58 »
Miksei tekisi molempia?

niinpä! tässä vaiheessa on muuten varmaan hyvä paikka mainostaa että mä tarjoan kanssakulinaristeille mahdollisuuden vähentää tapaamisen hinnasta puolet mun ruokailukustannuksista jos mut vie syömään menu- ja viinipaketin ravintolaan mikä mua kiinnostaa (esim. oloon) ;D

Ei hitsi, tämähän on mahtava konsepti! Pysyy hupakolla pylly pyöreänä sekä epämieluisat turskat kaukana ja asiakaskin saa mahan täyteen ja kassit tyhjäksi, täydellinen win-win situation. Saako tätä lainata?
Hip hei hutsu! ❤️
26.11. Tre ❤️
28.-30.11. Hämeenlinna ❤️

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #122 : Marraskuu 22, 2025, 15:01:06 »
Ei hitsi, tämähän on mahtava konsepti! Pysyy hupakolla pylly pyöreänä sekä epämieluisat turskat kaukana ja asiakaskin saa mahan täyteen ja kassit tyhjäksi, täydellinen win-win situation. Saako tätä lainata?

hei anna mennä, ei ole patentoitu XD <3

Poissa dijon

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #123 : Marraskuu 22, 2025, 15:16:22 »
Miksei tekisi molempia?

Vien vaikka heti jos setit on 2x Olo à 350e ja 1 tunnin pano à 75e

Valitettavasti taitaa olla silti tuntimittari päällä heti keittiönterveisistä alkaen.

_
dijon on sinappi

Poissa Blain

• Hero Member
« Vastaus #124 : Marraskuu 22, 2025, 15:22:38 »
Sen verran alkuperäiseen aiheeseen, että yli kuukauteen ei ole tullut maksullisia tavattua.

Vakkari ollut kiireinen siviilielämänsä kanssa ja omaan makuuni tarjontaa ei ole ollut, joten hämeessä ei nyt maksimaalisen korkealla tasolla tällä hetkellä mennä. Koskee kotimaisia sekä ulkolaisia.

Ja puhun kokonaisuudesta, en kiloista.

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #125 : Marraskuu 22, 2025, 16:01:36 »

Vien vaikka heti jos setit on 2x Olo à 350e ja 1 tunnin pano à 75e

Valitettavasti taitaa olla silti tuntimittari päällä heti keittiönterveisistä alkaen.

_
dijon on sinappi

juu, mun illallistärskyt on ikävä kyllä alkaen 600€/3h :)

Poissa Penaattori

• Sr. Member
« Vastaus #126 : Marraskuu 22, 2025, 16:26:58 »
Jännästi tää keskutelu kääntyi ruokaan. Olisko syy-seurausyhteyttä...  ::)
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #127 : Marraskuu 22, 2025, 16:42:44 »
Mietin tota ruokajuttua tuli mieleen että kerran oon maksanut ruokaseurasta noin 50e per nokka oli ns fetissi henkinen tapaaminen kuten oli sovittu

ennakkoon annoin lisäksi 50e lahjakortin kun oli syöty " ns matkarahat " tavattiin parikertaa erimerkeissä mutta mielestäni lopulta homma vaan ei saanut

ilmaa tuli enemmän fiilis että tarjoon vaan tuntemattomalle baarissa sinäänsä olen ennenkin sanonut että jonkunlainen juoma/ syömäseura saattaisi hyvinkin

mennä kaupaksi kun hinnoittelisi sen oikein ja TÄRKEIN osaa sitten keskustella.
kysyvälle vastataan

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #128 : Marraskuu 22, 2025, 20:26:20 »
Olen huomannut, että on olemassa ketjuja joista aiheesta poikkeavat viestit katoaa, ei tosin kaikilta...
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (19)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #129 : eilen kello 13:27:22 »
Jännästi tää keskutelu kääntyi ruokaan. Olisko syy-seurausyhteyttä...  ::)

Meinaatko ettei epälihavat syö? Ainakaan hyvissä ravintoloissa?
Lipstick on your dipstick

Poissa Loco Lucy

• Full Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #130 : eilen kello 13:47:47 »
On syy seurausyhteyttä ainakin mun kohdalla 😍

Ainii eiku sen lisäks mun kroonistunut aivo- selkäydintulehdus aiheuttaa sen, etten voi liikkua niinku terve ihminen.

Mut onneksi olen viihtynyt pyöreämmässä kehossa paremmin, tosi mentaalipuolen syistä, sillä onhan tämä keho hyvin sairas, niin tulehdismarkkereiden osalta jotka ei jphdu lihavuudesta, kuin tulehdusmarkkereiden osalta jotka johtuu lihavuudesta.

Mut rakastan ruokaa ja se näkyy, hyvä että näkyy, tuntuis turhalta laittaa niin paljon rahaa ruokaan, jos se ei näkyis jossain.

Musta on myös tosi inceliä yrittää sheimata naisia ulkonäköstä ja painosta etenkin. Isot perseet on tehny comebackia jo pitkän aikaa, salaa itekki varmaan runkkailet niille.

Plus joku viktoriaaninen naiskeho on niin kuuma. Ihan siinä, missä pienempi keho, pidempi keho, you name it.

Koen myös sellasena projektiona sen, että sulla on epämukavaa olla omassa kehossa, rakas pieni Penaattori. Vois tuntuu kivalta päästä tosta mielentilasta pois (:

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #131 : eilen kello 13:52:23 »
Syömisestä ja ruuasta on mielestäni hyvä puhua myös - tai varsinkin - lihavuuskeskusteluissa, koska tieto auttaa tekemään parempia valintoja. Syyllistävä tai leimaava puhe ei varmasti tue hyvinvointia, vaan ennemmin vaikeuttaa niiden tilannetta, jotka jo kamppailee terveyden kanssa. Terveysongelmia voi olla ääripäissä mihin suuntaan tahansa. Hyvinvoinnin tukeminen ei varmasti olekaan fleimaamisen tarkoitus

Poissa Teroterava

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #132 : eilen kello 18:28:14 »
Hyvinvoinnin tukeminen ei varmasti olekaan fleimaamisen tarkoitus

Näätkö tässä ketjussa jotain hyvinvoinnin tukemista?
woke, suvakki, antifa, intersektionaalisuus

Poissa PrettyHorny

• Full Member
  • Galleria (5)
« Vastaus #133 : eilen kello 19:06:48 »
Itsehän en entisenä painoluokkaurheilijana voi vedota siihen, etteikö tietotaitoa painonpudotuksesta löytyisi, mutta koska elämä ei ole koskaan ollut niin täydellistä kuin on suunnitellut on kiloja ollut välillä enemmän ja välillä vähemmän. Ja nyt jo nuoruuden epävarmuuksista eroon päässeenä kun ymmärtää ettei koskaan voi kaikkia miellyttää elämä on paljon helpompaa ja ennen kaikkea nautinnollisempaa, oli niitä kiloja viisi enemmän tai vähemmän. Pääasia, että itse kokee olonsa hyväksi nahoissaan.

Ahdistuneiden inceleiden ulina on vain mukava bonus joka vain lisää omaa tyytyväisyyttäni 😊
Hip hei hutsu! ❤️
26.11. Tre ❤️
28.-30.11. Hämeenlinna ❤️

Poissa Johannyton

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #134 : eilen kello 23:25:06 »
Naisen peppu niminen ketju jo onkin, mutta tämän aloittajan iloksi voisi avata naisen reppu nimisen ketjun.