Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko huorien taso laskenut? Lihavia tyttöjä tarjolla....  (Luettu 5600 kertaa)

Poissa MikaM

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Onko huorien taso laskenut? Lihavia tyttöjä tarjolla....
« Vastaus #100 : eilen kello 18:47:17 »
mua kiinnostais ihan hirveesti et mikä on se ajatusprosessi miehen päässä kun joku sanoo jotain siihen suuntaan että "miksi pitää koko ajan valittaa lihavien naisten kehoista" ja se mitä se onnistuu kuuleen on "sun pitää haluta nussia lihavia naisia ja jos et halua niin oot sika".

tää on vaan niinku tämmöstä jatkuvaa loukkaantumista siitä, että ilmoittelevat naiset ei ole omaan mieleen tarpeeks hoikkia, ja sit sitä loukkaantumista pitää käsitellä olemalla sitten itse vuorostaan mahdollisimman loukkaava niitä naisia ja ihan kaikkia muitakin kohtaan.

Hassua, ettei suomalaisille luksustuotteiden myyjiä saa arvostella. Jos arvostelee, niin siinä nähdään heti motiivi, jota väitteen esittäjällä ei ole. En ihmettele miksi Suomessa vierailevat kommunistit aikanaan pitivät Neuvostoliiton kauppoja laatukauppoina. Suomessa tavaroiden hinnat olivat niin kalliita, ettei ihmisillä ollut varaa ostaa makkaraa, vaan makkara jäi kaupan hyllylle.

Toista se oli Neuvostoliitossa, makkara oli niin halpaa ja hyvää, että hyllyt ostettiin makkarasta heti tyhjiksi. Ja ne jonot, jotka kiertävät kaupan ympäri, kun saadaan vinkki uudesta rasvaisesta makkaratoimituksesta! A vot! Vodkaa ei pidä nauttia tyhjään vatsaan, vaan ensiksi on naposteltava rasvaista makkaraa!! Harasoo!

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #101 : eilen kello 20:19:38 »
Hassua, ettei suomalaisille luksustuotteiden myyjiä saa arvostella. Jos arvostelee, niin siinä nähdään heti motiivi, jota väitteen esittäjällä ei ole. En ihmettele miksi Suomessa vierailevat kommunistit aikanaan pitivät Neuvostoliiton kauppoja laatukauppoina. Suomessa tavaroiden hinnat olivat niin kalliita, ettei ihmisillä ollut varaa ostaa makkaraa, vaan makkara jäi kaupan hyllylle.

Toista se oli Neuvostoliitossa, makkara oli niin halpaa ja hyvää, että hyllyt ostettiin makkarasta heti tyhjiksi. Ja ne jonot, jotka kiertävät kaupan ympäri, kun saadaan vinkki uudesta rasvaisesta makkaratoimituksesta! A vot! Vodkaa ei pidä nauttia tyhjään vatsaan, vaan ensiksi on naposteltava rasvaista makkaraa!! Harasoo!

meillä on kyllä elämässä tosi erilaiset prioriteetit, kun en mä käytä aikaani roikkumalla eri foorumeilla haukkumassa sellasia palveluita tai tuotteita mitä en koskaan kuitenkaan kuluttais muutenkaan :D

tai ehkä mä oon ymmärtänyt tän asian ihan täysin väärin ja mun pitää perustaa joku maksullisen ruoan forkka ja sit avautua siellä joka päivä että miten on ihan järkyttävää että joka paikkaan on ilmestynyt sushibuffetteja, koska ne sushibuffetit on ihan hirveitä eikä ne ole edes laadukkaita ja sitä paitsi ne on ihan ylihinnoiteltua moskaa ja ihmiset käy niissä koska ihmisillä on paska maku tai ihmisillä ei oo parempaakaan vaihtoehtoa ja tampereella pitäisi olla enemmän vietnamilaisia mestoja koska mä tykkään niistä enemmän.
tänä syksynä nähtävissä tampereella ja turussa. kosketellen, ihana isa 😘

Poissa Tunnustautuja

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #102 : eilen kello 20:32:44 »
^ Onko ruoan taso laskenut? Sushia tarjolla…

Poissa dijon

• Hero Member
« Vastaus #103 : eilen kello 20:35:43 »
meillä on kyllä elämässä tosi erilaiset prioriteetit, kun en mä käytä aikaani roikkumalla eri foorumeilla haukkumassa sellasia palveluita tai tuotteita mitä en koskaan kuitenkaan kuluttais muutenkaan :D

tai ehkä mä oon ymmärtänyt tän asian ihan täysin väärin ja mun pitää perustaa joku maksullisen ruoan forkka ja sit avautua siellä joka päivä että miten on ihan järkyttävää että joka paikkaan on ilmestynyt sushibuffetteja, koska ne sushibuffetit on ihan hirveitä eikä ne ole edes laadukkaita ja sitä paitsi ne on ihan ylihinnoiteltua moskaa ja ihmiset käy niissä koska ihmisillä on paska maku tai ihmisillä ei oo parempaakaan vaihtoehtoa ja tampereella pitäisi olla enemmän vietnamilaisia mestoja koska mä tykkään niistä enemmän.

Äkkiä tulisi Isasta ravintolakriitikko, kun sushibufferille tuleekin hintaa 150-250e per laaki, närästää, ja vain wasabitahna peittää eltaantuneen makirullan maun huulilla.

_
dijon on sinappi

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #104 : eilen kello 20:39:57 »

Äkkiä tulisi Isasta ravintolakriitikko, kun sushibufferille tuleekin hintaa 150-250e per laaki, närästää, ja vain wasabitahna peittää eltaantuneen makirullan maun huulilla.

_
dijon on sinappi

itselläni on tapana käydä vain sellasissa ravintoloissa mitkä arvioin oman makuni mukaisiksi ja ohittaa mukisematta sellaset paikat jotka vaikuttaa mun mieltymyksille liian bulkkikamalta. joskus niihin omiin lempparipaikkoihin joutuu sit tekemään pöytävarauksia pitkiäkin aikoja ennen. ne bulkkiravintolat vuorostaan menee nurin jos menee, ja joskus niissä riittää kävijöitä vaikka mun mielestä ne oliskin ihan järkyttävää paskaa (hyvänä esimerkkinä tästä käytännössä jokainen S-ryhmän ravintola koko maassa). suosittelen samaa toimintatapaa lämpimästi kaikille muillekin <3

Poissa Noodelidude

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #105 : eilen kello 21:04:45 »
Minä nyt vähän mieleni pahoitin tästä sushibuffetin rienaamisesta. :(

Myöskin, alkoi tehdä mieli sushia.
🌸Real_Noodelidude🌸

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #106 : eilen kello 21:12:03 »
No ensin itketään, että listalla ei ole sopivia tyttöjä  :whipping:

Seuraavaksi itketään, että nyt löytyi sopiva tyttö, mutta se on oranssin setelin tai pari oranssia liian kallis - ja tinkaamisessa menee tietenkin sukset ristiin

Seuraavaksi itketään ettei se hupakko nussi 15 min tai 30 min, mielellään paljaalla tai ainakin CIM/OWO ja anna extrana vähintään 1-3h ylimääräisenä palveluna. Eikä se saatana pidä lopuksi edes sua maailman parhaana nussijana

Ihme et widdu kukaan täällä on edes päässyt koskaan nussimaan  :blowjob: :behind:

Ai niin aiheeseen liittyen, edelleen taso ei ole laskenut ainakaan pillukeskiössä.

Tsemppiä etsintään  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 86 )

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • Galleria (2)
« Vastaus #107 : eilen kello 21:13:46 »
järkyttävää paskaa (hyvänä esimerkkinä tästä käytännössä jokainen S-ryhmän ravintola koko maassa). suosittelen samaa toimintatapaa lämpimästi kaikille muillekin <3

Saattaa tulla monille yllätyksenä, mutta S-ryhmän ravintoloihin kuuluu myös "uniikkiravintoloita", jotka voivat olla ihan hyviä. Suosittelisin itse (kelvollisina, en järkyttävänä paskana) pääkaupunkiseudulla mm.:

Ravintola Lasipalatsi
Casa Largo
Zetor
Kappeli

:) ;D ;)

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #108 : eilen kello 21:18:14 »
Saattaa tulla monille yllätyksenä, mutta S-ryhmän ravintoloihin kuuluu myös "uniikkiravintoloita", jotka voivat olla ihan hyviä. Suosittelisin itse (kelvollisina, en järkyttävänä paskana) pääkaupunkiseudulla mm.:

Ravintola Lasipalatsi
Casa Largo
Zetor
Kappeli

mä just kävin casa largossa ja se oli mun mielestä ihan kauhee :D zetor on testattu muutama vuosi sitten enkä muista siitä mitään positiivista. lasipalatsin kahvilapuoli on ihan siedettävä hätäpaikka ja kappelista ei ole kokemusta.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • Galleria (2)
« Vastaus #109 : eilen kello 21:19:48 »
mä just kävin casa largossa ja se oli mun mielestä ihan kauhee :D zetor on testattu muutama vuosi sitten enkä muista siitä mitään positiivista. lasipalatsin kahvilapuoli on ihan siedettävä hätäpaikka ja kappelista ei ole kokemusta.

Näin ne henkilökohtaiset preferenssit vaikuttavat siihen, mistä esim. ravintolakokemuksia haluaa ostaa  ;)

Poissa Ratto_Poika

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #110 : eilen kello 22:03:54 »
järkyttävää paskaa (hyvänä esimerkkinä tästä käytännössä jokainen S-ryhmän ravintola koko maassa). suosittelen samaa toimintatapaa lämpimästi kaikille muillekin <3

Ravintola Lasipalatsi
Casa Largo
Zetor
Kappeli

Ilmeisesti kappeli menee osalle perus bulkki ravintola kategoriaan. Jokaisella omat mieltymyksensä ja omat vaatimukset tasosta, ja hyvä niin.

Itse olen tottunut huonoon bulkkiin, ja tykkään juurikin kappelista. Ollut (remonttia poislukien) reilu 10 vuotta vakkaripaikka missä käydään työ- ja kaveriporukalla syömässä.

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #111 : eilen kello 22:07:10 »
S-ryhmän ravintoloita voinee verrata hiukan kieli poskessa ns. mafiahuoriin, joilla on olemassa (tai ainakin oli, muutamiltakin palveluntarjoajilta kuultu) hintakartelli. Jos joku tästä poikkesi, joutui painostustoimien kohteeksi.

Suomen kaltaisessa pikkupaskamaassa erilaiset hyväveli ja -siskoverkostot korvaavat avoimen korruption, mutta lopputulos on asiakkaan kannalta sama. Palveluiden hinnat ovat kalliita ja melko yhdenmukaisia kautta maan. Olipa sitten kyse ääs-ryhmän sapuskoista tai markkinapillusta.

Toki jotkut riippumattomat ulkomaalaistahot näihinkin kartelleihin yrittävät iskeä kiilaa ja hyvä niin. Niiden eettisyydestä ei aina ole takeita, mutta kukapa sen takaa suomalaisinakaan markkinoitujen palveluiden kohdalla.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 22:15:29 kirjoittanut velihopea »

Poissa Kielitieteilijä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #112 : eilen kello 23:00:42 »
Ai että; nää on kaikki makuasioita paitsi kaks:
Mun (edesmennyt maailman paras) koirakaan ei syönyt aakos- baarin pöperöitä, se on fakta
Aakkosen latauspuoli toimii takuuvarmasti siten että vain Neste pääsee samalle tasolle, Suomessa.
Tässä hassu ristiriita ja aineksia muutamaan hurjaankin (tosi)tarinaan.

Sitä ihmettelen miten tuo buffa liittyy huorien/ turskien painon hallintaan tai joo, kait siinä on tietty syy-yhteys.

Edelleen, onneks on mahdollisuus valita; Kun artisti maksaa, artisti päättää missä ja kenelle maksaa.
Toimii aina, kaikkialla.
Slippery when wet!

Poissa exhobo

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #113 : tänään kello 13:56:46 »
Isa on kyllä niin ihana, ai että... Tarvitsee pitää mielessä kun Isan matka osuu pks niin jospa saisi ajat sopimaan niin bookata
pöytä Kappeliin, tulisi tuokin kokemus sitten hankittua... ehkä vähän muutakin  :inlove:.
Too late to feel sorrow
Too late to feel pain
I'm just an old hobo

Poissa Aapeli60

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #114 : tänään kello 16:58:52 »
Tarjonta on muuttunut kokoajan siihen suuntaan että itseäni kiinnostavia on koko ajan vähemmän. Onko se sitten huonontumista, sen saa jokainen kohdallaan päättää itse.
Siitäkin syystä olen siirtänyt oman toiminnan lähes kokonaan Suomen rajojen ulkopuolelle.

Poissa MikaM

• Hero Member
« Vastaus #115 : tänään kello 17:58:14 »
Isa on kyllä niin ihana, ai että... Tarvitsee pitää mielessä kun Isan matka osuu pks niin jospa saisi ajat sopimaan niin bookata
pöytä Kappeliin, tulisi tuokin kokemus sitten hankittua... ehkä vähän muutakin  :inlove:.

Suositan rahamassin tuhlaamista kokonaisuudessaan torin toisella laidalla ravintola Olossa. Nautintoa koko rahan (250€) edestä. 

https://olo-ravintola.fi/

Poissa dijon

• Hero Member
« Vastaus #116 : tänään kello 18:24:04 »

Suositan rahamassin tuhlaamista kokonaisuudessaan torin toisella laidalla ravintola Olossa. Nautintoa koko rahan (250€) edestä. 

https://olo-ravintola.fi/

So good reasling  :boozing:

_
dijon on sinappi