Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: AI tytöt  (Luettu 3293 kertaa)

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: AI tytöt
« Vastaus #20 : Kesäkuu 04, 2026, 15:23:38 »
Ennen nää joutui piirtämään käsin, oliko silloin sitten paremmin?

Huomaa numeron pride-teema.

heh, aikuisten sarjakuvat on joskus luettu.Parasta mahdollista piirrettyä teinille siihen aikaan
do. or do not. there is no try.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #21 : Kesäkuu 04, 2026, 15:27:35 »
^ Muistaakseni olen teininä saanut erektion myrkkyä lukiessa
Nallekarkin selkäranka

Poissa Pataässä

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #22 : Kesäkuu 06, 2026, 23:28:56 »
En ole yhtään kohderyhmää mutta en voi silti olla sanomatta, että tuo kuvahan on kilometrin päähän AI. Ilmeisesti se ei haittaa sitten ollenkaan.

Tekoälyn ”kädenjälki” on usein toki tunnistettavaa, että en minäkään luulisi tuota kiharatukkaista brunettea oikeaksi ihmiseksi. Mutta onpa aika viehkeän näköinen mielestäni, siinä missä joku ihan överikurvikas anime-nymfomaani.

Minun täytyy kyllä tunnustaa, että olisi mennyt ihan täydestä itselleni. Mutta olen huomannut tämän jo aiemminkin, että minulta puuttuu tämä kyky. Joskus olen miettinyt, että onkohan sillä jokin yhteys kasvosokeuteen, joka minulla myös on. ???
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa Jesse Nasevalainen

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #23 : tänään kello 09:45:01 »
Hieman olen yllättynyt itsessäni, että kiihotun anime-tytöistäkin. Genre ei ole kiinnostanut minua koskaan.

(Puhuttaessa näistä AI-jutuista pitänee kai puolustautua, että kävin minä muutama päivä sitten ihan livenäkin erään ihanan palveluntarjoilijan luona)
Hipelöimästä itseäsi yllätin

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #24 : tänään kello 09:56:39 »
^ Moni on mennyt animetytön kanssa naimisiin. Mielikuvitus on voimakas asia. Etsit vaan hyvän animetytön, siihen liität tekoälyn jolla on mukava ääni, räätälöit animetytölle sellaisen luonteen ja seksuaalisuuden mitä haluat ja elät loppuelämän onnellisena.

Joku pigotti tietenkin tulee lässyttämään että ei sellaisen kanssa voi perhettä perustaa.

Voi kuinka väärässä ovat nuo tietämöttömät. Hommaat animevaimon kanssa animelapsia vaikka 600kpl, siihen sitten kultainen anime noutaja, punainen tupa ja perunamaa.
Nallekarkin selkäranka