Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tärkeä tiedote oharintekijöille  (Luettu 30571 kertaa)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #180 : Toukokuu 12, 2020, 12:31:27 »
Niin, meistä kaikistahan sen kokonaiskuvan voi ja kannattaakin näemmä muodostaa nimenomaan juuri sen päivän perusteella, kun asiat eivät olleet valoisimmillaan. Kaikki muut ja varsinkin ne valoisammat päivät sen sijaan sopii hetimmiten ja pysyvästi unohtaa sekä jättää juuri sen yksittäisen ei-niin-valoisan päivän varjoon, eikä oppimiskokemuksiakaan kannata edes yrittää nähdä toisessa ihmisessä johtuen juuri siitä yksittäisestä varjoisammasta päivästä, joka pitää saada ottaa toisessa osapuolessa silmätikuksi, koska eihän asiallisten ja sivistyneiden kirjoittajien mielestä koko homma muuten etene toivotulla tavalla...

...Vai ymmärsinkö yskän päälle yhtään?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #181 : Toukokuu 12, 2020, 12:33:17 »
Sä nyt ymmärrät miten sattuu. Ja se on sinun oikeutesi  :-*
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #182 : Toukokuu 12, 2020, 13:17:53 »
Ei jumalauta ;D Jos on selvinpäin niin sekaisin ettei tiedä mitä on ihan itse ketjun alkupäähän kirjoitellut niin voi vittujen kevät ;D

ja

kyrpien taka-talvi ;D
Why so fragile?

Poissa Knarf

  • Jr. Member
  • Viestejä: 76
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #183 : Toukokuu 12, 2020, 13:22:11 »
Rakentava henki taisi kuitenkin loppua siihen, kun kämmäsit ja sait ilmoituksen että sinä et ole tervetullut FTS:lle, vai mikä se toinen suljettu foorumi nyt olikaan.

Sen jälkeen aloitit hyökkäyksen mm. Tiiaa kohtaan. Vannoit myös kuinka asia ei jää tähän ja kuinka perustat itse rinnalle paremman foorumin. Sitten syyttelit FTS:ää laittomuuksista ja Tiiaa valehtelusta. Seuraavassa viestissä jatkoit uhkailua, tai oikeastaan suoranaista kiristystä vihjailemalla kuinka sinulla on "muutamien kollegoiden yhteystiedot ja lisäksi yhteystiedot erääseen toimittajaan".

En ikävä kyllä kykene arvostamaan tuollaista menoa millään tasolla.

Huoh... Mitäs menneistä ja kiehahduksesta, joka on jo ajat sitten ollut ollutta ja mennyttä ja josta on jo rauhoituttu sekä otettu opiksi... ::)

Tässä sen taas näkee, kuinka liikaa menneessä eläville ei kannata yrittääkään selittää yhtään mitään, koska takerrutaan vaan koko ajan menneisiin eikä tähän päivään, jossa nyt eletään. Eikös niin?

Todella arvostettavaa meininkiä sinunlaiseltasi kirjoittajalta tosiaan juu...

Ja minulla ei ole mitään Tiiaa eikä FTS:ää vastaan, sillä he katsoivat asian parhaaksi havaitsemallaan tavalla yhdessä ja toimivat sen mukaan oman yhteisöllisen turvallisuuden ylläpitämiseksi halutulla tasolla. Mistäpä he olisivat voineet tietää, etten se tosiaan ollut minä, vaan Paulatar.

Annetaan toisillemme anteeksi Knarf ja jatketaan elämää niin kuin eilistä ei olisi ollutkaan. Toki jos et halua antaa asian olla tällä tavoin ja jos fanipostia haluaa lähettää kiitollisuudenosoituksesta tämän langan avaamista ja käytyä keskustelua kohtaan, niin sekään ei ainakaan liene kiellettyjen paheiden listalla.
Mistä ihmeestä minä tai kukaan muukaan voisi tietää mikä sinun päivän fiiliksesi on ja miten se poikkeaa edellisestä päivästä? Olisi eri asia, jos olisi puhe jostakin vuosia sitten tehdyistä tai sanotuista, mutta eihän noista sinun kommenteistasi ole kuin pari päivää. Virheitä saa tehdä, mutta niistä olisi hyvä oppia. Tuollaisten ylilyöntien jälkeen ei luottamuksen palauttamiseksi ihan riitä että alkaa syyttelemään muita "menneessä elämisestä" ja "vanhojen muistelusta" ja väittää tilanteen ja oman asenteen olevan kuin taikaiskusta muuttunut välissä.

Mutta aivan sama se minulle on, minä otan lisää popkorneja, jatkatkaa tappeluanne.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #184 : Toukokuu 12, 2020, 13:25:39 »
^Mietin itse samaa. Parin päivän takaiset asiat ei ihan vielä ole sellaista historiaa. Mitä tulee kokonaiskuvaan, niin siitä voidaan olla montaa mieltä :(
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #185 : Toukokuu 12, 2020, 13:37:47 »
Mä haluan sellaisen paidan jossa on Tiian kuva ja siinä lukee " in Tiia we trust"
Why so fragile?

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #186 : Toukokuu 12, 2020, 13:38:46 »
Ei kyse ole siitä, etten minä tietäisi mitä olen kirjoittanut vaan siitä, että se mennyt kirjoitukseni pitää saada silmätikuksi, jotta jollekulle tulisi parempi mieli, jos parempaa mieltä ei muuten omaa pyyteettömästi rakentavassa hengessä käytävän keskustelun muodossa. Aidosti iloinen toisen kirjoituksista ja mielipiteistä näemmä ei saa olla, mutta sitäkin vahingoniloisempi toisen tekemiä virheitä kyyläten ja väittäen niitä sellaisiksi, ettei niistä muka kykene joku oppimaan.

Mistä ihmeestä minä tai kukaan muukaan voisi tietää mikä sinun päivän fiiliksesi on ja miten se poikkeaa edellisestä päivästä? Olisi eri asia, jos olisi puhe jostakin vuosia sitten tehdyistä tai sanotuista, mutta eihän noista sinun kommenteistasi ole kuin pari päivää. Virheitä saa tehdä, mutta niistä olisi hyvä oppia. Tuollaisten ylilyöntien jälkeen ei luottamuksen palauttamiseksi ihan riitä että alkaa syyttelemään muita "menneessä elämisestä" ja "vanhojen muistelusta" ja väittää tilanteen ja oman asenteen olevan kuin taikaiskusta muuttunut välissä.

Mutta aivan sama se minulle on, minä otan lisää popkorneja, jatkatkaa tappeluanne.

Tuskin se sinunkaan päiväsikään olisi mielialaltaan jatkunut automaattisesti kovin valoisana, jos sinulle oltaisiin tehty samoin eli olisi erotettu luottamuksellisesta foorumista, jonka kautta olisit halunnut löytää jatkossakin enemmän vertaistukea ja muiden kollegojen auttavaa kättä. Vai olisitko todennut, että "mitäs pienistä, jos sitä kerran elämässä lentää pihalle foorumilta, johon oli kuukausikaupalla uhrannut tervettä aikaa ja elämänenergiaa" ja jatkanut päivääsi huolettomin mielin niin kuin mitään ei olisi tapahtunut?

Tuosta kirjoitusasustasi päätellen olisit saattanut vetää isommat ja pysyvämmät herneet nenään, jos itse olisit ollut vastaavassa tilanteessa, ja mietin, olisitko jättänyt asiaa vain päivän parin päästä siihen antaen menneille anteeksi, kun ottaa huomioon tuon tavan tekstissäsi kaivella muiden ihmisten menneitä sanomisia auki, mikä on nykytilanteessa asioiden jo muututtua aivan toisenlaiseksi melko epärelevanttia.

Joten se siitä ja popkorneistasi, sillä voit syödä ne itse, sillä minulla on terveempääkin ruokaa laitettavana kuin jotkin painoa nostavat hiilarihötöt... :-*

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #187 : Toukokuu 12, 2020, 13:46:55 »
Ja OT:na lisään tähän väliin vielä, että foorumin tietty kirjoittajiltaan aktiivisin vähemmistö on kyllä loistavaa porukkaa komppaamaan ja puolustelemaan toinen toisensa sanomisia, kun ei parempaakaan tekemistä oma mielenlaatu ja yhteinen ego kestä. Pitäisi tosiaan soittaa Tiialle, minulla kun on hänen numeronsakin, ja pian alkavan kesän kunniaksi kysyä, että lähteekö koko SeksiSaitin poppoo yhteisiin grillibileisiin, niin saadaan tunnelmaa vähän tasoitettua. Ja voit Lifti pyytää siihen Tiian kuvalla varustettuun paitaan Tiialta itseltään omistuskirjoituksen, jotta säilyy mieli paremmin jossakin muualla kuin maassa... 8)

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1625
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #188 : Toukokuu 12, 2020, 13:48:47 »
Ikiliikkuja keksitty: kun on liian monta jotka haluavat sanoa viimeisen sanan niin käy näin.....
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #189 : Toukokuu 12, 2020, 13:56:23 »
^Se on tuo "minä minä" asenne jossa on vain yksi oikea mielipide ja kaikki muut ovat väärässä ;D Huvittavaa kyllä.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #190 : Toukokuu 12, 2020, 13:59:56 »
Jokainen meistä erehtyy joskus ja virheiden tekeminen on oikeastaan ihan mukavaa, sillä eihän elämässä muuten opi yhtä pitkälle kuin virheitä tekemättä, tietyllä mittarilla ajateltuna siis. Luvatkaamme olla toistamatta samoja virheitä syyttä suotta ja turhan takia.

Ja "minä minä" -asennetta ei ole kenellekään muulla kuin minulla? Julistettakoon me-henki nyt ja jatkossa, ja tarvittaessa käydään pyytämässä siihen vielä papin aamen sinetiksi. Uskon, että rovasti vastaa myöntävästi, jos on myöntävällä tuulella tänään.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 12, 2020, 14:01:43 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #191 : Toukokuu 12, 2020, 14:45:53 »
Jokainen meistä erehtyy joskus ja virheiden tekeminen on oikeastaan ihan mukavaa, sillä eihän elämässä muuten opi yhtä pitkälle kuin virheitä tekemättä, tietyllä mittarilla ajateltuna siis. Luvatkaamme olla toistamatta samoja virheitä syyttä suotta ja turhan takia.

Ja "minä minä" -asennetta ei ole kenellekään muulla kuin minulla? Julistettakoon me-henki nyt ja jatkossa, ja tarvittaessa käydään pyytämässä siihen vielä papin aamen sinetiksi. Uskon, että rovasti vastaa myöntävästi, jos on myöntävällä tuulella tänään.

Älä yleistä. Minä en ole erehtynyt kertakaan.

Me-henki on siitä kaukana, jos uhkailet tai uhkailette, sekoilette ja syystätte Nasse-tätin kanssa ainoa omalla nimellä julkisuudessa tämän skenen puolesta puhujaa. Pitää olla aivan saatanan tyhmä, jos kusee, kuten te omiin muroihin. Jos on omalla sekoilullaan heitetty ulos mistä tahansa ryhmästä, sille löytyy syynsä. Ja jos joku asiakas on joutunut vaarallisten tai oharilistalle, eiköhän siihen löydy joku syy.

Häpeisitte ja miettisitte vähän mitä teet ja minkälaisen kuvan annatte itsestänne Nasse-tätin kanssa. Tuollaisella käytöksellä onnistuu karkoittamaan kaikki asiakkaat. Siitä varmaan syystätte Tiia, kun ei ole asiakkaita.  ??? Miksiköhän ei ole.     
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #192 : Toukokuu 12, 2020, 14:52:35 »
Älä yleistä. Minä en ole erehtynyt kertakaan.

Me-henki on siitä kaukana, jos uhkailet tai uhkailette, sekoilette ja syystätte Nasse-tätin kanssa ainoa omalla nimellä julkisuudessa tämän skenen puolesta puhujaa. Pitää olla aivan saatanan tyhmä, jos kusee, kuten te omiin muroihin. Jos on omalla sekoilullaan heitetty ulos mistä tahansa ryhmästä, sille löytyy syynsä. Ja jos joku asiakas on joutunut vaarallisten tai oharilistalle, eiköhän siihen löydy joku syy.

Häpeisitte ja miettisitte vähän mitä teet ja minkälaisen kuvan annatte itsestänne Nasse-tätin kanssa. Tuollaisella käytöksellä onnistuu karkoittamaan kaikki asiakkaat. Siitä varmaan syystätte Tiia, kun ei ole asiakkaita.  ??? Miksiköhän ei ole.   

Jaa millaisella käytöksellä? Että hyvää hyvyyttäni näytän teille tälläkin hetkellä avatarin välityksellä juuri sitä itseään? :)

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #193 : Toukokuu 12, 2020, 15:44:21 »
Mä haluan sellaisen paidan jossa on Tiian kuva ja siinä lukee " in Tiia we trust"

Tää voisi toimia myös keräilykorttisarjana, johon kuuluvat Tiian lisäksi Jaana Kauppinen, Niina Vuolajärvi ja Anna Kontula.
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #194 : Toukokuu 12, 2020, 16:29:30 »
Mä haluan sellaisen paidan jossa on Tiian kuva ja siinä lukee " in Tiia we trust"

Tää voisi toimia myös keräilykorttisarjana, johon kuuluvat Tiian lisäksi Jaana Kauppinen, Niina Vuolajärvi ja Anna Kontula.

Yhyy, olisin halunnut keräilykorttisarjaanne myös Juhanin ja Jounin nimet...

Niin ja Pro Tukipisteen sairaanhoitaja Erjan nimen nyt vähimmäisvaatimuksena. Bonarina kylkeen vielä tältä forkalta Paulatar vai kuka Aurora Mature se nyt nykyäänkin on...

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #195 : Toukokuu 12, 2020, 17:09:35 »
Sorry off topic ja häivähdys epäasiallisuutta, mutta tämä uusi parivaljakko voisi olla unohtumaton duo tavata. Vaikkapa Vaasan saaristossa.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #196 : Toukokuu 12, 2020, 18:50:57 »
Mitä vittua täällä tapahtuu?

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #197 : Toukokuu 12, 2020, 19:10:32 »
Sorry off topic ja häivähdys epäasiallisuutta, mutta tämä uusi parivaljakko voisi olla unohtumaton duo tavata. Vaikkapa Vaasan saaristossa.
Ei saa pelotella, varsinkaan näin iltaa vasten. Mä olen herkkä, saattaa tulla painajaisia   :-[

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #198 : Toukokuu 12, 2020, 19:16:43 »
 



Huoh... Mitäs menneistä ja kiehahduksesta, joka on jo ajat sitten ollut ollutta ja mennyttä ja josta on jo rauhoituttu sekä otettu opiksi... ::)

Tässä sen taas näkee, kuinka liikaa menneessä eläville ei kannata yrittääkään selittää yhtään mitään, koska takerrutaan vaan koko ajan menneisiin eikä tähän päivään, jossa nyt eletään. Eikös niin?

Todella arvostettavaa meininkiä sinunlaiseltasi kirjoittajalta tosiaan juu...

Ja minulla ei ole mitään Tiiaa eikä FTS:ää vastaan, sillä he katsoivat asian parhaaksi havaitsemallaan tavalla yhdessä ja toimivat sen mukaan oman yhteisöllisen turvallisuuden ylläpitämiseksi halutulla tasolla. Mistäpä he olisivat voineet tietää, etten se tosiaan ollut minä, vaan Paulatar.

Annetaan toisillemme anteeksi Knarf ja jatketaan elämää niin kuin eilistä ei olisi ollutkaan. Toki jos et halua antaa asian olla tällä tavoin ja jos fanipostia haluaa lähettää kiitollisuudenosoituksesta tämän langan avaamista ja käytyä keskustelua kohtaan, niin sekään ei ainakaan liene kiellettyjen paheiden listalla.


Paljon vaatimuksia muilta mutta silti toiseen suuntaan pelkät yhdet oharit aiheuttavat mustalistaamisen heti  8) ::) ::)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 12, 2020, 19:22:19 kirjoittanut basti »

Poissa herra48

  • Hero Member
  • Viestejä: 744
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #199 : Toukokuu 12, 2020, 20:42:48 »
Kaikkee ne hormonit teettää