Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tärkeä tiedote oharintekijöille  (Luettu 30796 kertaa)

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #60 : Toukokuu 08, 2020, 19:19:20 »
^ Laittakaa mulle tuleen poppareita! Heitin just vanhentuneet roskiin kaapista, niistä oli mennyt jo 3 vuotta sitten päiväys.  ;D

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #61 : Toukokuu 08, 2020, 19:20:20 »
Hauska nähdä kun helpottuneet seksinostajat riemuitsevat etteivät ole FST listoilla!
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #62 : Toukokuu 08, 2020, 19:22:11 »
^^ Minäkin jään mielenkiinnolla odottamaan lisätietoja siitä, että mikä sivusto nyt on suljettu, mitä kauheita kultteja Tiian kellarista onkaan paljastunut, ja minkälaisia laittomia rekistereitä nyt on löydetty ja mistä. Onneksi laitoin jo iltapäivällä Pepsit kylmään.
Eläkkeellä.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #63 : Toukokuu 08, 2020, 19:24:51 »
^^ Minäkin jään mielenkiinnolla odottamaan lisätietoja siitä, että mikä sivusto nyt on suljettu, mitä kauheita kultteja Tiian kellarista onkaan paljastunut, ja minkälaisia laittomia rekistereitä nyt on löydetty ja mistä. Onneksi laitoin jo iltapäivällä Pepsit kylmään.

Minäkin odotan innolla!
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #64 : Toukokuu 08, 2020, 19:26:41 »
^^ Minäkin jään mielenkiinnolla odottamaan lisätietoja siitä, että mikä sivusto nyt on suljettu, mitä kauheita kultteja Tiian kellarista onkaan paljastunut, ja minkälaisia laittomia rekistereitä nyt on löydetty ja mistä. Onneksi laitoin jo iltapäivällä Pepsit kylmään.

Sama! (Ja täytyykin varmaan tänään käydä kellarissa tsekkaamassa, että kaikki ne ihmisuhreiksi kaappaamani mummot on vielä hengissä.)

Ensin taidan kuitenkin mennä leikkimään tolla seksilelulla. Hmm, tietäisköhän Aurora Mature, miten Jouniin saa vaihdettua patterit.
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #65 : Toukokuu 08, 2020, 19:28:41 »
^^ Minäkin jään mielenkiinnolla odottamaan lisätietoja siitä, että mikä sivusto nyt on suljettu, mitä kauheita kultteja Tiian kellarista onkaan paljastunut, ja minkälaisia laittomia rekistereitä nyt on löydetty ja mistä. Onneksi laitoin jo iltapäivällä Pepsit kylmään.

No se sivusto, jolla on turskien valokuvat, sormenjäljet, kortsuista kerätyt dna:t ja henkilötunnukset tietysti  ;D

Jäisin seuraamaan keskustelua, mutta mun pitää rientää viemään uhri aurinkokuningatar Tiialle hänen ylhäiseen temppeliinsä, etten saa taas jälleen kerran selkääni.  ;D

Mulla on vatsa kipeä tästä nauramisesta.....  ;D ;D ;D

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #66 : Toukokuu 08, 2020, 19:31:11 »
^^ Minäkin jään mielenkiinnolla odottamaan lisätietoja siitä, että mikä sivusto nyt on suljettu, mitä kauheita kultteja Tiian kellarista onkaan paljastunut, ja minkälaisia laittomia rekistereitä nyt on löydetty ja mistä. Onneksi laitoin jo iltapäivällä Pepsit kylmään.

Sama! (Ja täytyykin varmaan tänään käydä kellarissa tsekkaamassa, että kaikki ne ihmisuhreiksi kaappaamani mummot on vielä hengissä.)

Ensin taidan kuitenkin mennä leikkimään tolla seksilelulla. Hmm, tietäisköhän Aurora Mature, miten Jouniin saa vaihdettua patterit.

Kysyisin sinulta ihan että mitä olet mieltä väitteistä? Itse liität tähän draamaa, minulla on vain kysymys.
Onko hallitsemallasi sivustolla henkilörekistereitä?
Jos poliisi tulee tarkistamaan, onko kaikki kunnossa?
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 08, 2020, 19:34:06 kirjoittanut Aurora Mature »
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #67 : Toukokuu 08, 2020, 19:34:02 »
Voi olla, että ehdin nähdä FTS:llä kaiken oleellisen ja tarvittavan. Minulla on nyt muutamien teidän kollegoiden yhteystiedot ja lisäksi yhteystiedot erääseen toimittajaan. Niin ja Jaana Kauppiseen toki myös. Hän työskentelee Pro Tukipisteellä ja aloitteestaan kai pyysi saada jonkinlaista Pro-Tukipisteen kanssa toimivaa Työvaliokunta-tyylistä sisäpiirin yhteistyöverkostoa, jota ei äänestämällä ja vaaleilla missään nimessä valita vaan siihen pääsee silloin, kun on samaa mieltä kaikkien kanssa kaikesta, kun on tavannut muut valiokuntalaiset ja kun osallistuu maksullisille mökkiviikonlopuille sun muille vastaaville. Siinä Työvaliokunnassa on vasta sovelias päättämään kunnolla FTS-yhteisön asioista eikä siinäkään vielä kaikki, koska niissä päätöksissä pitää olla täysin yksimielisiä myös muiden työvaliokuntalaisten. Ja Työvaliokuntahan nimenomaan päätti viime päivinä juuri siitä, että FTS:n sisäänottotapoja tiukennetaan eli että FTS-foorumille ei enää pääse sisään kenen tahansa FTS-jäsenen haastattelusta vaan sinne saa vain yhden Työvaliokunnan jäsenen tavattua ja suosituksesta päästä ja näitäkään suosittelijoita ei ole nimitetty kovinkaan montaa Työvaliokunnasta. Hehän voivat siis vapaasti valita, ketä ottavat sisään ja ketä kollegoja syrjivät, tällä tiukennetulla mentaliteetilla. Ja siis tämähän ei mitään hyväsisarverkoston kaavaa mitenkään vieläkään noudata vai mitä...?

Voi olla, ettei minua huvita enää palata erittäin salaiseen FTS-palvelukseen, jossa yksityisyys on suojattua ja salattua niin kuin jossakin tiedustelupalvelussa. Hoitakoon itse siellä olevat puhtaat vaatteet päälleensä, jos on jo pissat ja kakat housuissa eikä voi puhtain jauhoin tuolla toimia joitakin yksittäisiä kollegoja kohtaan. Luulin myös, että 2020-luvulle mennessä oltaisiin opittu jotakin sellaisesta mentaliteetista, joka ei noudata tiettyjä ihmisiä koskevan syrjinnän perusteita.

Tämän rehellisempää ja rauhallisemmassa mielentilassa olevaa perusteltua näkemystä ja arviota kyseisestä saitista minä, Johanna, tuskin pystyn antamaan ja tuskin se Tiian vika on. Koko tämä homma on lähtenyt tässä keskustelussa jo täysin lapasesta ja tämä koko touhukin on mitä nyt missäkin on, eikä yleinen syyttelykään nyt toisaalta nostaisi kenenkään mielialaa. Kukaan ei kuitenkaan ole tehnyt lainvastaista FTS:llä enkä minä ole mielestäni tehnyt täällä ja pesen käteni viimeiseen saakka siitä. Ikävää, että tässä kävi näin, että minut erotettiin kesken kaiken, kun olin jo ehtinyt viimeiseen asti valmistella huomisen kollegiaalisen kokoontumisen Kaivopuistossa, mutta elämä jatkuu enkä minä mieltäni pahoita. Jos jotkut kollegat tietää ja tuntee, millä nimimerkillä olin FTS:llä tai vaikka ei olisikaan siellä jäsenenä, niin voi muutenkin halutessaan tehdä mitä tekee, jos joskus kiinnostaa kysellä kuulumisia tai ideoida, sillä en minä pure. :)

Haluan ystävällisin viikonlopputoivotuksin jättää tämän aiheen omalta osaltani tähän ja pikku vinkkinä sanoa, että heittäkää ne lonkeronne hevonhelvettiin ja keskittykää selväpäisempään meininkiin, niin säästyy ainakin viikonloppurahoja itse kultakin. Turha tässä on alkaa heittämään jotain bensaa liekkeihin enää tämän enempää. Eiköhän tämä ollut tässä ja nyt ei mutista tai marista tämän enempää vaan jatketaan elämää aivan samoin niin kuin ennenkin... :)

Ja tsemppiä kaikille niille, joilla on syystä tai toisesta vaikeaa ja vitutus vai mikä lie päällä. Ei tämä maailma tähän kaadu eikä elämä lopu, vink vink... ;)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #68 : Toukokuu 08, 2020, 19:46:46 »
Piti vielä mainita, että voin tähän laittaa sen tekstin, jonka sain sähköpostivastauksena, kun minut poistettiin FTS:n jäsenyydestä. En nyt haluaa alkaa paisuttelemaan tätä enää suuremmin tämän enempää, mutta tässäpä tämä nyt on niiden silmään, jotka haluavat lukea:

Lainaus
Hei,
seksisaitilla aloittamasi "Tärkeä tiedote oharintekijöille" -ketju herätti FTS Finlandin työvaliokunnassa erittäin vakavan huolen siitä, osaatko toimia FTS:n foorumin sääntöjen mukaisesti. Päätimme poistaa käyttäjätunnuksesi foorumiltamme luottamuksellisuuden vaarantumisen takia.

Toivomme vilpittömästi, että löydät yhteisöllisyyttä esim. Pro-tukipisteen vertaistapaamisista.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #69 : Toukokuu 08, 2020, 19:47:43 »
Voi olla, että ehdin nähdä FTS:llä kaiken oleellisen ja tarvittavan. Minulla on nyt muutamien teidän kollegoiden yhteystiedot ja lisäksi yhteystiedot erääseen toimittajaan. Niin ja Jaana Kauppiseen toki myös. Hän työskentelee Pro Tukipisteellä ja aloitteestaan kai pyysi saada jonkinlaista Pro-Tukipisteen kanssa toimivaa Työvaliokunta-tyylistä sisäpiirin yhteistyöverkostoa, jota ei äänestämällä ja vaaleilla missään nimessä valita vaan siihen pääsee silloin, kun on samaa mieltä kaikkien kanssa kaikesta, kun on tavannut muut valiokuntalaiset ja kun osallistuu maksullisille mökkiviikonlopuille sun muille vastaaville. Siinä Työvaliokunnassa on vasta sovelias päättämään kunnolla FTS-yhteisön asioista eikä siinäkään vielä kaikki, koska niissä päätöksissä pitää olla täysin yksimielisiä myös muiden työvaliokuntalaisten. Ja Työvaliokuntahan nimenomaan päätti viime päivinä juuri siitä, että FTS:n sisäänottotapoja tiukennetaan eli että FTS-foorumille ei enää pääse sisään kenen tahansa FTS-jäsenen haastattelusta vaan sinne saa vain yhden Työvaliokunnan jäsenen tavattua ja suosituksesta päästä ja näitäkään suosittelijoita ei ole nimitetty kovinkaan montaa Työvaliokunnasta. Hehän voivat siis vapaasti valita, ketä ottavat sisään ja ketä kollegoja syrjivät, tällä tiukennetulla mentaliteetilla. Ja siis tämähän ei mitään hyväsisarverkoston kaavaa mitenkään vieläkään noudata vai mitä...?

Voi olla, ettei minua huvita enää palata erittäin salaiseen FTS-palvelukseen, jossa yksityisyys on suojattua ja salattua niin kuin jossakin tiedustelupalvelussa. Hoitakoon itse siellä olevat puhtaat vaatteet päälleensä, jos on jo pissat ja kakat housuissa eikä voi puhtain jauhoin tuolla toimia joitakin yksittäisiä kollegoja kohtaan. Luulin myös, että 2020-luvulle mennessä oltaisiin opittu jotakin sellaisesta mentaliteetista, joka ei noudata tiettyjä ihmisiä koskevan syrjinnän perusteita.

Tämän rehellisempää ja rauhallisemmassa mielentilassa olevaa perusteltua näkemystä ja arviota kyseisestä saitista minä, Johanna, tuskin pystyn antamaan ja tuskin se Tiian vika on. Koko tämä homma on lähtenyt tässä keskustelussa jo täysin lapasesta ja tämä koko touhukin on mitä nyt missäkin on, eikä yleinen syyttelykään nyt toisaalta nostaisi kenenkään mielialaa. Kukaan ei kuitenkaan ole tehnyt lainvastaista FTS:llä enkä minä ole mielestäni tehnyt täällä ja pesen käteni viimeiseen saakka siitä. Ikävää, että tässä kävi näin, että minut erotettiin kesken kaiken, kun olin jo ehtinyt viimeiseen asti valmistella huomisen kollegiaalisen kokoontumisen Kaivopuistossa, mutta elämä jatkuu enkä minä mieltäni pahoita. Jos jotkut kollegat tietää ja tuntee, millä nimimerkillä olin FTS:llä tai vaikka ei olisikaan siellä jäsenenä, niin voi muutenkin halutessaan tehdä mitä tekee, jos joskus kiinnostaa kysellä kuulumisia tai ideoida, sillä en minä pure. :)

Haluan ystävällisin viikonlopputoivotuksin jättää tämän aiheen omalta osaltani tähän ja pikku vinkkinä sanoa, että heittäkää ne lonkeronne hevonhelvettiin ja keskittykää selväpäisempään meininkiin, niin säästyy ainakin viikonloppurahoja itse kultakin. Turha tässä on alkaa heittämään jotain bensaa liekkeihin enää tämän enempää. Eiköhän tämä ollut tässä ja nyt ei mutista tai marista tämän enempää vaan jatketaan elämää aivan samoin niin kuin ennenkin... :)

Ja tsemppiä kaikille niille, joilla on syystä tai toisesta vaikeaa ja vitutus vai mikä lie päällä. Ei tämä maailma tähän kaadu eikä elämä lopu, vink vink... ;)

Ole tarkka: onko pro tukipiste, Kauppinen ja työvaliokunta (Tiia Forsström) jotenkin tekemisissä toistensa kanssa?
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #70 : Toukokuu 08, 2020, 19:48:49 »
Piti vielä mainita, että voin tähän laittaa sen tekstin, jonka sain sähköpostivastauksena, kun minut poistettiin FTS:n jäsenyydestä. En nyt haluaa alkaa paisuttelemaan tätä enää suuremmin tämän enempää, mutta tässäpä tämä nyt on niiden silmään, jotka haluavat lukea:

Lainaus
Hei,
seksisaitilla aloittamasi "Tärkeä tiedote oharintekijöille" -ketju herätti FTS Finlandin työvaliokunnassa erittäin vakavan huolen siitä, osaatko toimia FTS:n foorumin sääntöjen mukaisesti. Päätimme poistaa käyttäjätunnuksesi foorumiltamme luottamuksellisuuden vaarantumisen takia.

Toivomme vilpittömästi, että löydät yhteisöllisyyttä esim. Pro-tukipisteen vertaistapaamisista.

Ai FTS Finland Työvaliokunta. Kuulostaa lahkolta. Mitähän muita valiokuntia siellä on.

Jos olet poistunut FTS-piiristä, ota yhteyttä minuun.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Suksimasa

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #71 : Toukokuu 08, 2020, 19:55:32 »
Tuoltako ne jutut on peräsin...voehan ny poron pallit. >:( >:(
Pohjosessa ollu puhetta että tytöillä tämmööset listat mutta nythän se paikkaki sitte löyty..onko ne täällä jossai..?
En oo kylä koskahan tehny ohareita!

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #72 : Toukokuu 08, 2020, 19:56:31 »
Voi olla että jahtaan olemattomia, mutta olenpahan tehnyt sen, mitä sosiaalinen vastuuntuntoni vaatii:

Jos olet nuori nainen, ja mukana ryhmässä FTS, niin ota yhteyttä minuun jos koet olosi epämukavaksi.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 504
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #73 : Toukokuu 08, 2020, 20:07:46 »
.

No se sivusto, jolla on turskien valokuvat, sormenjäljet, kortsuista kerätyt dna:t ja henkilötunnukset tietysti  ;D

Jäisin seuraamaan keskustelua, mutta mun pitää rientää viemään uhri aurinkokuningatar Tiialle hänen ylhäiseen temppeliinsä, etten saa taas jälleen kerran selkääni.  ;D

Mulla on vatsa kipeä tästä nauramisesta.....  ;D ;D ;D
[/quote]

Onko ne kortsutkin näytillä? Roikkuvat pyykkipojalla kiinnitettynä narulla? Nolottaa kun mulla oli se XXXS-koko.

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #74 : Toukokuu 08, 2020, 20:08:23 »
Tuoltako ne jutut on peräsin...voehan ny poron pallit. >:( >:(
Pohjosessa ollu puhetta että tytöillä tämmööset listat mutta nythän se paikkaki sitte löyty..onko ne täällä jossai..?
En oo kylä koskahan tehny ohareita!

Joo joo.
Onkos mun oikeusturva nyt vaarantunut joteskin.
Pitäiskös tehdä tutkintapyyntö johonkin.
Ihanat naiset.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #75 : Toukokuu 08, 2020, 20:09:06 »

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Tiia_Forsström


Hei nyt ihan oikeasti minne voi laittaa valituksen mun wikipediassa ei kerrota että mä olen LAHKOJOHTAJA

Voisko joku tuoda mullekin sidukkaa ja poppareita? Ja ei, niillä ei voi maksaa seksistä.

Mussa on sellainen valuvika, että mulla on tarve olla pääsääntöisesti kohtelias ja ottaa ihmisten tunteet ja huolet vakavasti sellaisinaan, mutta nähtävästi jossain kulkee mullakin rajat.

Ai niin ja sori tää kaikki OT. Ohareiden tehtailijoille sellaisia terveisiä, että tällä alalla on tosi paljon ihania ihmisiä, jotka todellakin kannattaa tavata ja joita kannattaa kohdella kunnioittavasti. Jos suunnitelmat muuttuvat tai alkaa jännittää lisää, ajan voi perua. Moni meistä ymmärtää senkin, ja saattaa antaa varata uudenkin ajan.
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Boleynground

  • Full Member
  • Viestejä: 279
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #76 : Toukokuu 08, 2020, 20:14:21 »
^ Mistäs meinasit sidukkaa löytää? Veikkaan et jolleki muule on maistunu aika isola käelä ennen kuin alko tänne kirjottelemaan :o
Rahalla saa onneksi pösilöki

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #77 : Toukokuu 08, 2020, 20:23:49 »
^ Mistäs meinasit sidukkaa löytää? Veikkaan et jolleki muule on maistunu aika isola käelä ennen kuin alko tänne kirjottelemaan :o

Meinaatko että olisi hyllyt tyhjinä? No, mä en ole niin tarkka eli kuoharikin käy.
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #78 : Toukokuu 08, 2020, 20:23:55 »

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Tiia_Forsström


Hei nyt ihan oikeasti minne voi laittaa valituksen mun wikipediassa ei kerrota että mä olen LAHKOJOHTAJA

Voisko joku tuoda mullekin sidukkaa ja poppareita? Ja ei, niillä ei voi maksaa seksistä.

Mussa on sellainen valuvika, että mulla on tarve olla pääsääntöisesti kohtelias ja ottaa ihmisten tunteet ja huolet vakavasti sellaisinaan, mutta nähtävästi jossain kulkee mullakin rajat.

Ai niin ja sori tää kaikki OT. Ohareiden tehtailijoille sellaisia terveisiä, että tällä alalla on tosi paljon ihania ihmisiä, jotka todellakin kannattaa tavata ja joita kannattaa kohdella kunnioittavasti. Jos suunnitelmat muuttuvat tai alkaa jännittää lisää, ajan voi perua. Moni meistä ymmärtää senkin, ja saattaa antaa varata uudenkin ajan.

Hei Tiia,

Miten kohtaat väitteet että sun johtamallasi foorumilla voi olla laittomia henkilörekistereitä?
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tärkeä tiedote oharintekijöille
« Vastaus #79 : Toukokuu 08, 2020, 20:23:59 »
Voi olla että jahtaan olemattomia, mutta olenpahan tehnyt sen, mitä sosiaalinen vastuuntuntoni vaatii

Mikä sosiaalinen vastuuntunto?

Kunnioitan ehdottomasti sitä, ettet halua olla yhteydessä toisiin kollegoihin. Ja sitä, jos et ole kollegoiden kanssa samaa mieltä, tai jos et tykkää FTS Finlandista, tai jos juttusi kärjistyvät tunnekuohussa tarpeettoman teräväsanaisiksi (kuten kaikille joskus käy).

Mutta olet tässä keskustelussa kohdellut Tiia Forsströmiä todella halveksuttavan ala-arvoisesti. Olet valikoinut hänet, yksityishenkilön, maalitauluksi ihan järjettömään riepotukseen. Olet ihan tahallasi syyttänyt häntä rikoksista ja muusta inhottavasta, ja vieläpä jankuttanut noita täysin perättömiä syytöksiäsi sivutolkulla.

Tiia on tehnyt ihan älyttömästi työtä koko Suomen seksielämän parantamiseksi. Hän on kouluttautunut aiheessa, jakanut oppejaan julkisesti, ja puhunut julkisuudessa sekä seksinmyyjien että -ostajien puolesta positiiviseen sävyyn. Hän on nähnyt hirveästi vaivaa antaakseen Suomen kansalle mielenkiintoista ajateltavaa seksin harrastamisesta, sekä myös positiivisen kuvan maksullisesta seksistä. Ja sinä palkitset hänet nyppäisemällä hänet FTS:n persoonallistumaksi, ja sitten kohdistamalla häneen kaiken sen kaunan mitä järjestöä kohtaan tunnet.

Mene tekemään se rikosilmoitus. Ainoa, joka tässä on tänään tiettävästi rikoksiin syyllistynyt, olet sinä itse, kun olet perusteettomasti syyttänyt Tiiaa (hänen oikealla henkilöllisyydellään) rikollisliigan johtamisesta.

Ettäs kehtaatkin väittää olevasi sosiaalisesti vastuullinen. Järjestöä voit vihata, mutta haluat näköjään mieluummin vain häiriköidä työtä tekeviä ihmisiä.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 08, 2020, 20:26:43 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.