Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!  (Luettu 15546 kertaa)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« : Toukokuu 07, 2020, 12:36:23 »
Ajattelin vaan tälleen ihan lyhyesti todeta, että minun luona asioidessaan ei kannata tulla tarjoamaan saati tyrkyttämään huumeita ja alkoholia, eikä varsinkaan tuoda sellaisia salaa mukana, eikä tapaamiseen ei tulla päihtyneenä. Kiitos!

Säästätte aikaa ja vaivaa, kun ette ota sellaista edes puheeksi missään yhteydessä, ja varmasti moni muukin palveluntarjoaja arvostaa teitä selvinpäin kuin vain minä. Minäkin olen tapaamisilla aina selvinpäin enkä jaksa katsella päihtyneiden ihmisten sekoilua ja riskikäyttöä, koska tiedän jo muutenkin, että päihtyneissä ihmisissä on suurempi riski joutua ongelmiin kuin selvinpäin olevien kanssa.

Minulle on tänä vuonna jo muutamaan otteeseen kyselty ja yritetty tarjoilla päihteitä tapaamiseen, joten siksi ajattelin tämän nyt yleisemminkin tänne mainita. Varmaankin luulette olevanne houkuttelevia, mutta minulle ette ole ja en teidän tarjoamisia niele.

Rakastelukin tuntuu paljon paremmalta selvin päin, kun ei ole sekavassa mielentilassa päihteiden takia. Raitistumistakin voi aina halutessaan harkita, jos tapaamiselle ei muuten mukamas pysty tulemaan selvinpäin, painosanalla halutessaan voi, eikä siihen toki kukaan pakota.

Ugh, olen puhunut! :-*

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #1 : Toukokuu 07, 2020, 13:36:40 »
Onkohan niin, sun asiakkaat lukee tätä saittia ja näkee sattumalta sun kirjoituksen.
Eikös parempi paikka julistaa päihteetöntä tapaamista olisi laittaa ilmoitukseesi maininta ei huumeille ja alkoholille.
Ihanat naiset.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #2 : Toukokuu 07, 2020, 13:54:36 »
Ei se auta ;D Ihan sama, mitä ilmoitukseen kirjoittaa, osa ei vain ikinä lue sitä. Tai sitten lukee, ja tahallaan toimii väärin ihan vain tehdäkseen kiusaa. Minullakin on yhteystietona sähköposti ja ilmoituksessa on lukenut pahimmillaan neljällä eri lauseella, että "tapaaminen sovitaan sähköpostitse, ota yhteyttä sähköpostilla, vastaan sinulle sähköpostilla, kaikista yksityiskohdista sovitaan sähköpostin välityksellä". Ja silti minulle tihuttaa sähköposteja, joissa ei lue muuta kuin "anna sun numero ku soittamalla helpompi sopia".

Tuolla liikkuu paljon hyvää sakkia, mutta sen lisäksi myös täysiä idiootteja ja kiusantekijöitä, eikä sitä voi korjata vaikka ilmoitukseen laittaisi mitä.

Turhautumista sen sijaan voi purkaa kirjoittamalla aiheesta foorumille :)
Eläkkeellä.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #3 : Toukokuu 07, 2020, 14:32:03 »
Se on tässä vuosien saatossa huomattu monesti että on aivan sama mitä ilmoitukseen kirjoittaa, kun ei niitä lueta kuitenkaan.

Siksi en ilmoittele enää missään puhelinnumeron kera, sillä en jaksa sitä turhien puheluiden määrää. Tosissaan olevat lukutaitoiset asiakkaat osaavat kyllä meilata ja saavat numeroni ajan sopimista varten.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #4 : Toukokuu 07, 2020, 15:50:42 »
Veikkaan että pieni osa maksuseksin asiakkaista ylipäätään tietää/käyttää tätä foorumia. Eikä välttämättä täällä ole montaakaan sekakäyttäjää ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #5 : Toukokuu 07, 2020, 16:39:58 »
Veikkaan että pieni osa maksuseksin asiakkaista ylipäätään tietää/käyttää tätä foorumia. Eikä välttämättä täällä ole montaakaan sekakäyttäjää ;D

Kyllä ihmettelen ja paljon jos täällä pelkkiä streittareita on :D Toki sitten taas jos täällä tykkää kirjotuksia lueskella, niin ehkä se ilmotustenkin lukeminen onnistuu.
Rakkaudesta lajiin

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #6 : Toukokuu 07, 2020, 16:49:40 »
Mitä oon ilmotuksia lueskellu, niin varsin yleistä näyttäs olevan tuo, ettei saa tulla päihtyneenä. Ite sen sijaan kehotan miettii, miten saa tapaamisesta eniten irti. Joillekin se on selvin päin, ja silloin kannattaa olla selvinpäin, mutta ei se kaikilla niin mene. Asiallinen käytös tietysti vaatimus. Että kutsukaa mut ens kerralla käymään ku haluatte nauttia sekä seksistä että päihteistänne ;)
Rakkaudesta lajiin

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #7 : Toukokuu 07, 2020, 17:25:34 »
^ Eli sua ei haittaisi mennä tapaamaan selkeästi humalaista tai missä tahansa aineissa olevaa hänen kotiinsa? Jokainen tietysti saa valita asiakkaansa omilla kriteereillään. Itse en uskaltaisi ottaa tuollaista riskiä, kun käsittääkseni valtaosa väkivaltarikoksista tehdään alkoholin vaikutuksen alaisena.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #8 : Toukokuu 07, 2020, 19:09:52 »
Onkohan niin, sun asiakkaat lukee tätä saittia ja näkee sattumalta sun kirjoituksen.
Eikös parempi paikka julistaa päihteetöntä tapaamista olisi laittaa ilmoitukseesi maininta ei huumeille ja alkoholille.

Ei se auta ;D Ihan sama, mitä ilmoitukseen kirjoittaa, osa ei vain ikinä lue sitä. Tai sitten lukee, ja tahallaan toimii väärin ihan vain tehdäkseen kiusaa. Minullakin on yhteystietona sähköposti ja ilmoituksessa on lukenut pahimmillaan neljällä eri lauseella, että "tapaaminen sovitaan sähköpostitse, ota yhteyttä sähköpostilla, vastaan sinulle sähköpostilla, kaikista yksityiskohdista sovitaan sähköpostin välityksellä". Ja silti minulle tihuttaa sähköposteja, joissa ei lue muuta kuin "anna sun numero ku soittamalla helpompi sopia".

Tuolla liikkuu paljon hyvää sakkia, mutta sen lisäksi myös täysiä idiootteja ja kiusantekijöitä, eikä sitä voi korjata vaikka ilmoitukseen laittaisi mitä.

Turhautumista sen sijaan voi purkaa kirjoittamalla aiheesta foorumille :)

Näin olen itsekin havainnut, että vaikka ilmoitukseen kirjoittaa kuinka täsmällisesti miten päin tahansa asiat ovat, niin silti niitä ei joko lueta, luettua ei ymmärretä tai sitten ei edes haluta lukea ja ymmärtää tekstiä, vaan siitä huolimatta halutaan testata pinnaani, joka on tänä päivänä vähintään yhtä pitkää sorttia kuin Niilinjoki. :D

Tämä foorumi jos mikä on halutessaan hyvä paikka kenelle tahansa, joka tarvittaessa haluaa rakentavalla tavalla purkaa turhautumistaan, jos tilanteita on sattunut jo useampi yhteydenottojen joukosta, ja kyllä tätä vaan lukee aikamoinen määrä ihmisiä, sillä suuri osa lukijoista ei välttämättä koskaan ole rekisteröitynyt tälle foorumille ja nämä Saitin keskustelut nyt pystyy kuka tahansa näkemään ilman kirjautumista ja vinkkaamaan kavereilleen ja kavereiden kavereilleen etc., ja lisäksi tänne näyttää rekisteröityvän joka päivä vaan uutta ja uutta väkeä eli täällä on kohta 3000:n rajapyykki korkattu. ;)

Veikkaan että pieni osa maksuseksin asiakkaista ylipäätään tietää/käyttää tätä foorumia. Eikä välttämättä täällä ole montaakaan sekakäyttäjää ;D

Kyllä ihmettelen ja paljon jos täällä pelkkiä streittareita on :D Toki sitten taas jos täällä tykkää kirjotuksia lueskella, niin ehkä se ilmotustenkin lukeminen onnistuu.

No pitäisin minäkin kyllä omituisena, jos varsinkin täällä sekasikiömestassa nimeltä Saitti olisivat kaikki kirjoittajat ja lukijat jotain täysin viattomia, rehellisiä ja ylväitä siveydensipuleita, jotka eivät vedä viinaa tai ole ikinä koskeneet kamaan, saati että olisivat samaan aikaan vielä muutenkin sellaisia, etteivät ikinä maailmassa tekisi pahaa kenellekään kärpäselle, vaikka historia onkin osoittanut, että tällä alalla on sattunut joillekin palveluntarjoajista pahoja asioita eikä voida taata, etteikö jotkut yksittäiset pahojen asioiden tekijät ja muuten vain joskus ilkivaltaa harjoittavatkin yksilöt satu joskus eksymään näille sivuille vaikkapa ihan vahingossa tai sitten tieten tahtoen taikka jonkun suosituksesta.

Mitä oon ilmotuksia lueskellu, niin varsin yleistä näyttäs olevan tuo, ettei saa tulla päihtyneenä. Ite sen sijaan kehotan miettii, miten saa tapaamisesta eniten irti. Joillekin se on selvin päin, ja silloin kannattaa olla selvinpäin, mutta ei se kaikilla niin mene. Asiallinen käytös tietysti vaatimus. Että kutsukaa mut ens kerralla käymään ku haluatte nauttia sekä seksistä että päihteistänne ;)

^ Eli sua ei haittaisi mennä tapaamaan selkeästi humalaista tai missä tahansa aineissa olevaa hänen kotiinsa? Jokainen tietysti saa valita asiakkaansa omilla kriteereillään. Itse en uskaltaisi ottaa tuollaista riskiä, kun käsittääkseni valtaosa väkivaltarikoksista tehdään alkoholin vaikutuksen alaisena.

No siis tästähän joku etsivä löytää varmaankin uutisoinninkin pohjalta tilastoa siitä kuinka paljon ryyppyriitatappoja, puukotuksia, kuristuksia, pahoinpitelyjä, raiskauksia, ryöstöjä ym. hirveitä asioita on nimenomaan sattunut keskimäärin enemmän sellaisten ihmisten toimesta, jotka ovat heiluneet kamapäissään tai voimakkaan alkoholihuurun vallassa täysin sekaisin ja ihmisestä riippuen vailla täyttä tai jopa kokonaan ilman ymmärrystä. Kyllähän sen järkikin sanoo, ja jos ei sano, niin oma kokemus viimeistään, jos siitä omasta kokemuksesta on ehjin najoin selvinnyt. Päihtyneessä tilassa oleviin ja sekoileviin kusipäihin en kyllä lähtisi minäkään luottamaan mistään hinnasta, jos voin sen verran näiden neliöiden sisällä kodinturvallisuutta harjoittaa paremmalla todennäköisyydellä... :)

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #9 : Toukokuu 08, 2020, 12:46:48 »
Olin suoraan sanottuna yllättynyt, kun aloin joskus tavata eri huorien ilmoituksia. Selvin päin oleminen tapaamisilla toistui lähes joka ilmoituksessa. Mietin silloin, että onko tosiaan niin, että tämä asia ei ole kaikille asiakkaille itsestään selvä.

Pari vanhaa tuttua elää elämäänsä aika vahvassa lääkityksessä ihan lääkärin määräyksestä. Jos heidän taustaansa ei tunne, voi luulla heidän olevan päihtyneitä. Tällaisen vahvasti lääkityn asiakkaan erottaminen päihtyneestä on varmasti hankalaa. Tietysti asiakas voisi mainita etukäteen, jos käytössä oleva lääkitys aiheuttaa oireilua. Toisaalta minulla on käsitys, että usein tuon tyyppiset lääkkeet vievät seksuaaliset halutkin aika tehokkaasti, joten ehkä tämä ei ole kovin yleinen ongelma.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #10 : Toukokuu 08, 2020, 15:07:53 »
Pari vanhaa tuttua elää elämäänsä aika vahvassa lääkityksessä ihan lääkärin määräyksestä. Jos heidän taustaansa ei tunne, voi luulla heidän olevan päihtyneitä. Tällaisen vahvasti lääkityn asiakkaan erottaminen päihtyneestä on varmasti hankalaa. Tietysti asiakas voisi mainita etukäteen, jos käytössä oleva lääkitys aiheuttaa oireilua. Toisaalta minulla on käsitys, että usein tuon tyyppiset lääkkeet vievät seksuaaliset halutkin aika tehokkaasti, joten ehkä tämä ei ole kovin yleinen ongelma.

Eiköhän minun tarkat korvani erota selkeästi, että kyse on päihdehakuisesta käytöstä ilman mitään oikeaoppisia lääkärin määräämiä lääkkeitä, jos minulle puhelimessa sanotaan tähän tyyliin suoraan, niin kuin on sanottukin aina joskus, että "olen juonut muutaman", "haittaako, jos ryyppään" tai "haluatko, jos tuon vähän pilveä ja bentsoja". Ei pitäisi olla asian suhteen edellä mainitsemissani esimerkkitapauksissa siis mitään epäselvyyttä siitä mistä oikein selvästi on kyse.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #11 : Toukokuu 09, 2020, 10:28:07 »
Sama! Joutuu heti blokkiin, jos tämän tekee.

Suoraan sanottuna maksullisille huumeiden tarjoaminen on oksettavaa. Tekisi mieli ilmiantaa nämä poliisille.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #12 : Toukokuu 09, 2020, 11:15:12 »
Suoraan sanottuna maksullisille huumeiden tarjoaminen on oksettavaa.

Sinäpä sen sanoit. Mutta en silti lähde ilmiantamaan ketään, koska aika + vaiva ja minulla löytyy sen sijasta jotakin paljon hedelmällisempääkin tekemistä kuin vinkua pienistä.

Totuus on, että toisille seurassa tarjoamista ehdottelevat huumeidenkäyttäjät tekevät tuolla omalla toiminnallaan lopulta itse itsensä naurunalaiseksi sekä pilkan ja halveksunnan kohteeksi tahtomattaan itsensä, kun alkavat muille tuputtamaan ja tyrkyttämään omia kannabis- ja alkoholiasenteitaan. Hoitoa saa, jos haluaa, ja klinikat vastaavat mielellään katkohoitotarpeeseen myönteisesti.

Eipä tässä muuta tällä erää.

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #13 : Toukokuu 10, 2020, 13:32:14 »
^ Eli sua ei haittaisi mennä tapaamaan selkeästi humalaista tai missä tahansa aineissa olevaa hänen kotiinsa? Jokainen tietysti saa valita asiakkaansa omilla kriteereillään. Itse en uskaltaisi ottaa tuollaista riskiä, kun käsittääkseni valtaosa väkivaltarikoksista tehdään alkoholin vaikutuksen alaisena.

Ei haittaa. Ei ole mun asia määritellä, miten kukin saa seksistä eniten irti. Päihteiden käyttö voi olla myös kiva asia, ei se kaikille ole ongelma tms.. En toki tapaa aggressiivista tai muuten uhkaavasti käyttäytyvää ihmistä. Jos tämä on syy kieltää asiakkailta päihteet, niin kannattaa kieltää vain osa. Ekana ja tärkeimpänä alkoholi. Ehkä stimulantit myös, tai sitten vaatia, että asiakas ei ole valvonut viikkoa tai pidempään. Ei ne stimulantitkaan itessään nimittäin, vaan pitkä valvominen. Kaikki päihteet eivät todellakaan aiheuta aggressiivisuutta ollenkaan, päin vastoin. Ja vaikka alkoholi ei monelle sovikaan, en silti halua kieltää juomista heiltä, joille se sopii. Rajoitan ongelmallista käytöstä, en kaikkia ihmisiä.
Rakkaudesta lajiin

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #14 : Toukokuu 10, 2020, 13:36:05 »
Sama! Joutuu heti blokkiin, jos tämän tekee.

Suoraan sanottuna maksullisille huumeiden tarjoaminen on oksettavaa. Tekisi mieli ilmiantaa nämä poliisille.

Veikkaisin kyseisten ihmisten ajattelevan tarjoamisen olevan kohteliasta, ja tarjoavan ihan kaikille. Ystävälliseen tarjoukseen voi aina sanoa "ei kiitos". Poliisia tuskin kiinnostaa käyttörikos, ja jos kiinnostaa, saatat esim. pilata ko. ihmisen uran. Ihan vaan siksi, että hän oli ystävällinen.
Rakkaudesta lajiin

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #15 : Toukokuu 10, 2020, 13:41:29 »
Suoraan sanottuna maksullisille huumeiden tarjoaminen on oksettavaa.

Sinäpä sen sanoit. Mutta en silti lähde ilmiantamaan ketään, koska aika + vaiva ja minulla löytyy sen sijasta jotakin paljon hedelmällisempääkin tekemistä kuin vinkua pienistä.

Totuus on, että toisille seurassa tarjoamista ehdottelevat huumeidenkäyttäjät tekevät tuolla omalla toiminnallaan lopulta itse itsensä naurunalaiseksi sekä pilkan ja halveksunnan kohteeksi tahtomattaan itsensä, kun alkavat muille tuputtamaan ja tyrkyttämään omia kannabis- ja alkoholiasenteitaan. Hoitoa saa, jos haluaa, ja klinikat vastaavat mielellään katkohoitotarpeeseen myönteisesti.

Eipä tässä muuta tällä erää.

Kannabis ei addiktoi fyysisesti. Henkisesti voi addiktoitua mihin tahansa mielihyvää tuottavaan, esim. seksiin, terveelliseen ruokaan, liikuntaan tai pelaamiseen. Onnelliset ja tasapainoiset ihmiset eivät addiktoidu juuri koskaan, taustalla on lähes aina ongelma. Eli ongelma on olemassa ennen addiktiota, addiktio ei juuri koskaan ole ensimmäinen ongelma. Kaikki päihteiden käyttö ei ole ongelmakäyttöä yhtään sen enempää kuin kaikki liikunnan harrastaminen ei ole addiktiota. Pilveä polttava ihminen voi pahimmillaan olla saamaton, ja se ei ole vaarallista se. Tarjoaminen on kohtaliasta, tuputtaminen epäkunnioittavaa. Oli sitten kyseessä päihteet tai mummon laittama ruoka.
Rakkaudesta lajiin

Poissa Lindabella

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #16 : Toukokuu 10, 2020, 13:47:43 »
Olin suoraan sanottuna yllättynyt, kun aloin joskus tavata eri huorien ilmoituksia. Selvin päin oleminen tapaamisilla toistui lähes joka ilmoituksessa. Mietin silloin, että onko tosiaan niin, että tämä asia ei ole kaikille asiakkaille itsestään selvä.

Pari vanhaa tuttua elää elämäänsä aika vahvassa lääkityksessä ihan lääkärin määräyksestä. Jos heidän taustaansa ei tunne, voi luulla heidän olevan päihtyneitä. Tällaisen vahvasti lääkityn asiakkaan erottaminen päihtyneestä on varmasti hankalaa. Tietysti asiakas voisi mainita etukäteen, jos käytössä oleva lääkitys aiheuttaa oireilua. Toisaalta minulla on käsitys, että usein tuon tyyppiset lääkkeet vievät seksuaaliset halutkin aika tehokkaasti, joten ehkä tämä ei ole kovin yleinen ongelma.

Siis ei todellakaan ole kaikille itsestäänselvää että tultais selvin päin! Täytyisikin lisätä omaankin ilmoitukseen tuo maininta päihteettömyydestä tapaamisella. On ilmestytty ovelle kaljapullo kädessä, ja on kaivettu repusta tölkkiä paikanpäällä. Tai etukäteen kysytty, esim.”sopisko jos otan essoa ennen tapaamista”, tai ”eihän haittaa jos poltan vähän pilvee ennen tapaamista” - ja vastaukseni siis on että kyllä se valitettavasti haittaa.
Ja mitä tulee noihin vahvoihin lääkityksiin, niin yksi asiakas ainakin oli hirveän suivaantunut siitä että palveluntarjoajat pitävät häntä narkkarina vaikkei ole, ja tälläisissä tapauksissa mielestäni olisi kyllä fiksua ilmoittaa jo etukäteen että käyttää lääkärin määräämiä voimakkaita lääkkeitä jotka saattaa vaikuttaa habitukseen, ettei sitten tulisi näitä väärinkäsityksiä.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #17 : Toukokuu 10, 2020, 21:21:07 »
Sama! Joutuu heti blokkiin, jos tämän tekee.

Suoraan sanottuna maksullisille huumeiden tarjoaminen on oksettavaa. Tekisi mieli ilmiantaa nämä poliisille.

Veikkaisin kyseisten ihmisten ajattelevan tarjoamisen olevan kohteliasta, ja tarjoavan ihan kaikille. Ystävälliseen tarjoukseen voi aina sanoa "ei kiitos". Poliisia tuskin kiinnostaa käyttörikos, ja jos kiinnostaa, saatat esim. pilata ko. ihmisen uran. Ihan vaan siksi, että hän oli ystävällinen.

Huumeiden tarjoaminen ei koskaan oletusarvoisesti ole sinänsä ystävällistä, jollei sitten joku itse huumeita käyttävä ole tuota asiaa tulkinnut ystävämieliseksi heitoksi. Uskomani mukaan yllättävän moni raitis tai erittäin vähän käyttävä ja korkeamman eettisen moraalin omaava ja huumeilla pehmentämätön pääkoppa toteaisi tuossa tilanteessa, että tuossa ei ole kyllä välttämättä juurikaan ystävällisyydelle sijaa, kun ehdotellaan tuollaista ja jos on kokonaan missattu se pointti, joka esimerkiksi naapurin ilmoituksessa lukee joillakin ilmoitustekstissään, eli että edellytetään selvin päin olemista ilman päihtymistarkoitusta.

Suoraan sanottuna maksullisille huumeiden tarjoaminen on oksettavaa.

Sinäpä sen sanoit. Mutta en silti lähde ilmiantamaan ketään, koska aika + vaiva ja minulla löytyy sen sijasta jotakin paljon hedelmällisempääkin tekemistä kuin vinkua pienistä.

Totuus on, että toisille seurassa tarjoamista ehdottelevat huumeidenkäyttäjät tekevät tuolla omalla toiminnallaan lopulta itse itsensä naurunalaiseksi sekä pilkan ja halveksunnan kohteeksi tahtomattaan itsensä, kun alkavat muille tuputtamaan ja tyrkyttämään omia kannabis- ja alkoholiasenteitaan. Hoitoa saa, jos haluaa, ja klinikat vastaavat mielellään katkohoitotarpeeseen myönteisesti.

Eipä tässä muuta tällä erää.

Kannabis ei addiktoi fyysisesti. Henkisesti voi addiktoitua mihin tahansa mielihyvää tuottavaan, esim. seksiin, terveelliseen ruokaan, liikuntaan tai pelaamiseen. Onnelliset ja tasapainoiset ihmiset eivät addiktoidu juuri koskaan, taustalla on lähes aina ongelma. Eli ongelma on olemassa ennen addiktiota, addiktio ei juuri koskaan ole ensimmäinen ongelma. Kaikki päihteiden käyttö ei ole ongelmakäyttöä yhtään sen enempää kuin kaikki liikunnan harrastaminen ei ole addiktiota. Pilveä polttava ihminen voi pahimmillaan olla saamaton, ja se ei ole vaarallista se. Tarjoaminen on kohtaliasta, tuputtaminen epäkunnioittavaa. Oli sitten kyseessä päihteet tai mummon laittama ruoka.

Sitten taas tulee tällaista "kannabis sitä ja kannabis tuota" -kommenttia, jonka tarjoituksena ilmeisesti on ikään kuin pestä kätensä kokonaan siitä, että kannabiksella ei mukamas ole merkittäviä psyykkisiä ja sosiaalisia haittoja. On helppo puolustella, jos itse käyttää kamaa. Kannabiksen psykooseja laukaisevista mekanismeista yleisesti tiedetään jonkin verran, samaten kuin joidenkin mielenterveyden ongelmien vakavoitumisesta käytön seurauksena. Samaten tiedetään kannabiksen sosiaaliset haitat eli se, että pilveltä haisevaa ihmistä ei huvita ihan jokaisen tavata saati tarjota sellaiselle pössyttelijälle töitä jonkin työpaikan nimissä.

Anteeksi vain, mutta minä en enää nykypäivänä jaksa uskoa siihen, kun minulle sanotaan edessäni olevan kultaa, vaikka se silminnähden näyttäytyy jo kaukaa katinkultana.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #18 : Toukokuu 10, 2020, 22:02:03 »
Olen kerran elämässäni polttanut kannabista. Se ei ollut minun juttu. Ei ole tehnyt mieli sen jälkeen, mutta aika monet tuttavani, joista osa korkeissa yhteiskunnallisissa asemissa, polttelevat silloin tällöin.

Mitä tulee huoriin. Olen todella usein juonut lasillisen, kaksi tai joskus jopa kolme ennen tapaamista. Yksikään älä käytä päihteitä -huora ei ole minua torjunut.

Monet parhaimmat kokemukseni liittyvät kertoihin kun olen nauttinut alkoholia huoran kanssa. Ne eivät ole olleet tunnin tapaamisia arkipäivinä vaan enemmänkin perjantain myöhäisiä iltoja tyyliin pidetään hauskaa yhdessä ja maksat sitten sen mukaan.

Minulle alkoholi on positiivinen asia. Olen omat mokani tehnyt, mutta siitä ei ole tullut ongelmaa. Alkoholi vaikuttaa minun pääosin positiivisesti. Minusta tulee lemppeämpi, jaksan kuunnella ihmisiä paremmin.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisat huumeidenkäyttäjät huomio!
« Vastaus #19 : Toukokuu 10, 2020, 22:03:01 »
Sama! Joutuu heti blokkiin, jos tämän tekee.

Suoraan sanottuna maksullisille huumeiden tarjoaminen on oksettavaa. Tekisi mieli ilmiantaa nämä poliisille.

Veikkaisin kyseisten ihmisten ajattelevan tarjoamisen olevan kohteliasta, ja tarjoavan ihan kaikille. Ystävälliseen tarjoukseen voi aina sanoa "ei kiitos". Poliisia tuskin kiinnostaa käyttörikos, ja jos kiinnostaa, saatat esim. pilata ko. ihmisen uran. Ihan vaan siksi, että hän oli ystävällinen.

Huumeiden tarjoaminen ei koskaan oletusarvoisesti ole sinänsä ystävällistä, jollei sitten joku itse huumeita käyttävä ole tuota asiaa tulkinnut ystävämieliseksi heitoksi. Uskomani mukaan yllättävän moni raitis tai erittäin vähän käyttävä ja korkeamman eettisen moraalin omaava ja huumeilla pehmentämätön pääkoppa toteaisi tuossa tilanteessa, että tuossa ei ole kyllä välttämättä juurikaan ystävällisyydelle sijaa, kun ehdotellaan tuollaista ja jos on kokonaan missattu se pointti, joka esimerkiksi naapurin ilmoituksessa lukee joillakin ilmoitustekstissään, eli että edellytetään selvin päin olemista ilman päihtymistarkoitusta.

Suoraan sanottuna maksullisille huumeiden tarjoaminen on oksettavaa.

Sinäpä sen sanoit. Mutta en silti lähde ilmiantamaan ketään, koska aika + vaiva ja minulla löytyy sen sijasta jotakin paljon hedelmällisempääkin tekemistä kuin vinkua pienistä.

Totuus on, että toisille seurassa tarjoamista ehdottelevat huumeidenkäyttäjät tekevät tuolla omalla toiminnallaan lopulta itse itsensä naurunalaiseksi sekä pilkan ja halveksunnan kohteeksi tahtomattaan itsensä, kun alkavat muille tuputtamaan ja tyrkyttämään omia kannabis- ja alkoholiasenteitaan. Hoitoa saa, jos haluaa, ja klinikat vastaavat mielellään katkohoitotarpeeseen myönteisesti.

Eipä tässä muuta tällä erää.

Kannabis ei addiktoi fyysisesti. Henkisesti voi addiktoitua mihin tahansa mielihyvää tuottavaan, esim. seksiin, terveelliseen ruokaan, liikuntaan tai pelaamiseen. Onnelliset ja tasapainoiset ihmiset eivät addiktoidu juuri koskaan, taustalla on lähes aina ongelma. Eli ongelma on olemassa ennen addiktiota, addiktio ei juuri koskaan ole ensimmäinen ongelma. Kaikki päihteiden käyttö ei ole ongelmakäyttöä yhtään sen enempää kuin kaikki liikunnan harrastaminen ei ole addiktiota. Pilveä polttava ihminen voi pahimmillaan olla saamaton, ja se ei ole vaarallista se. Tarjoaminen on kohtaliasta, tuputtaminen epäkunnioittavaa. Oli sitten kyseessä päihteet tai mummon laittama ruoka.

Sitten taas tulee tällaista "kannabis sitä ja kannabis tuota" -kommenttia, jonka tarjoituksena ilmeisesti on ikään kuin pestä kätensä kokonaan siitä, että kannabiksella ei mukamas ole merkittäviä psyykkisiä ja sosiaalisia haittoja. On helppo puolustella, jos itse käyttää kamaa. Kannabiksen psykooseja laukaisevista mekanismeista yleisesti tiedetään jonkin verran, samaten kuin joidenkin mielenterveyden ongelmien vakavoitumisesta käytön seurauksena. Samaten tiedetään kannabiksen sosiaaliset haitat eli se, että pilveltä haisevaa ihmistä ei huvita ihan jokaisen tavata saati tarjota sellaiselle pössyttelijälle töitä jonkin työpaikan nimissä.

Anteeksi vain, mutta minä en enää nykypäivänä jaksa uskoa siihen, kun minulle sanotaan edessäni olevan kultaa, vaikka se silminnähden näyttäytyy jo kaukaa katinkultana.

Se on toki tottaa, että jos ilmotuksessa lukee, että ei päihteitä, niin sitten se on epäkunnioittavaa.

Kannabiksella ei ole merkittäviä psyykkisiä eikä sosiaalisia haittoja. Kannabis ei yksin laukaise psykoosia. Ja eikös alkoholi laukaise todennäköisemmin? Se, jos muut syrjii ihmistä, joka polttelee, on osoitus niiden muiden ymmärtämättömyydestä. Vai mitä, jos koulussa kiusataan lihavaa, niin onko se sen oma vika, pitäskö sen laihtua?? Herranjumala. Sä et ole parempi ihminen koska oot päihteetön, vaan huonompi koska syrjit muita. Joo mä kannatan kans eläinoikeuksia. Olen siis alpakka.
Rakkaudesta lajiin