Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tukholmassa Operaatio Turska  (Luettu 4636 kertaa)

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tukholmassa Operaatio Turska
« Vastaus #20 : Marraskuu 11, 2025, 12:59:00 »
^ Älä nyt hyvä mies hermostu. Pointtini on vaan se, että jengi ei haukkuisi väärää puuta.
En ollenkaan hermostu.  Pulssi on aivan tasainen. Minun pointtini oli että älä vääristele sanoja. Edelleen,  en laittanut feminismin piikkiin tätä asiaa joten älä hauku väärää puuta. Hei, sinähän sen hyvin sanoitkin.

No voi nyt hevonvittu kun pitää taas suomenkieltä alkaa suomentamaan.
Ei mun kommentti ollut sulle osoitettu lainkaan sen enempää kuin noille kahdelle muulle feminismin maininneelle. Enkä missään kohtaa ole vääristellyt sanojasi. Luepa kommenttini uudestaan, aikuinen ihminen.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #21 : Marraskuu 11, 2025, 13:24:19 »
^ Älä nyt hyvä mies hermostu. Pointtini on vaan se, että jengi ei haukkuisi väärää puuta.
En ollenkaan hermostu.  Pulssi on aivan tasainen. Minun pointtini oli että älä vääristele sanoja. Edelleen,  en laittanut feminismin piikkiin tätä asiaa joten älä hauku väärää puuta. Hei, sinähän sen hyvin sanoitkin.

No voi nyt hevonvittu kun pitää taas suomenkieltä alkaa suomentamaan.
Ei mun kommentti ollut sulle osoitettu lainkaan sen enempää kuin noille kahdelle muulle feminismin maininneelle. Enkä missään kohtaa ole vääristellyt sanojasi. Luepa kommenttini uudestaan, aikuinen ihminen.
Älä nyt hermostu hyvä mies. Luin sun ensimmäisen lauseen lainasit kolmea tomppelia ja selvällä Suomenkielellä väität että me (tässä tapauksessa minä) syyttäisin feminismiä.  Luepa nyt omin käsin kirjoittamasi teksti uudestaan....vittu sentään!
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 11, 2025, 13:28:25 kirjoittanut Lifti »
Alkoi seisomaan kun otin huikan olutta. Peli ei ole vielä menetetty.

Poissa Beachbandit

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #22 : Marraskuu 11, 2025, 13:36:36 »
Ruotsissa toteutetaan poliittista ohjausta ja aivopesua tässä teemassa.

Poissa antero pee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #23 : Marraskuu 11, 2025, 15:48:48 »
Seppo Rätyä mukaillen: Ruotsi on paska maa.

Poissa Alpo

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #24 : Tammikuu 22, 2026, 08:59:56 »
Onkohan ruotsissa osattu varmasti vetää tarkka raja kielletyn seksityön ja esim. hieronnan välillä, minusta jonkinlaiset (hieronnat) ovat kyllä olleet suht rajatapauksia.
Suomessa kaupataan hierontoja (ei seksiä) nimikkeellä ja minun perverssin kusipään mielestä ne kyllä ovat olleet suht seksuaallisesti kiihottavia, mitenkähän minun olisai ruotsissa käynyt vissiin istuisin pitkää tuomiota pedofiilien joukossa.
Tuomitseeko näitä ruotsissa pappi vai tuomari , uskonnothan perinteisesti ovat osanneet nämä alamaisten seksitouhut tuomita.

Poissa Peräjorma

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #25 : eilen kello 09:58:26 »
Missäköhän vaiheessa Ruotsissa aletaan syyttää seksin ostamisesta, jos ihan tavallisilla treffeillä tarjoaa koko illan kaikki ruuat, juomat ja huvitukset ja sen jälkeen siirrytään makuukamarin puolelle? Tulee nimittäin helposti kalliimmaksi kuin kuin pelkkä PT:n luona käyminen.  ;D

Paikalla Morjens

• Hero Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #26 : eilen kello 11:58:18 »
Katsoin joskus jotain dokumenttia, missä swedut nappaili hyvin suurieleisesti kiinni seksinostajia. Aikuiset miehet ihan tosissaan siinä moralisoivat näitä nappaamiaan ostajia. Aikuisen miehenä kuitenkin tunnistan jo kaukaa kaksinaamaisuuden. Oikeastaan tuo "mitä papimpi, sitä pahempi" käy tähän ruotsalaistenkin touhuun.
Seksin myyminen/ostaminen ei kuitenkaan lopu, vaikka sitä kuinka yrittäisi hankaloittaa.
Tämä oli vielä silloin kun itse en käyttänyt maksullisia palveluita, mutta oli huvittavaa, kun ruotsalaiset käyttivät älyttömästi voimavaroja tähän seksityön kitkemiseen, kun siellä maassa oli ihan oikeitakin ongelmia.
Onhan se tietysti poliisillekin helpompaa lähteä nappaamaan joku perheenisä jääkiekkopelistä vs taistella aseellista jengirikollista vastaan jossain lähiössä.
Mitä papimpi, sitä pahempi.

Poissa Pertti Ström

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #27 : eilen kello 12:31:55 »
Samoin tehtiin Suomessakin. Panostettiin lisää poliiseja jahtaamaan vanhoja mummoja Facebookiin ettei ne käytä siellä vääriä sanoja. Ongelmia olisi ihan riittävästi täälläkin.
Russorealisti