Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tukholmassa Operaatio Turska  (Luettu 921 kertaa)

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tukholmassa Operaatio Turska
« Vastaus #20 : eilen kello 12:59:00 »
^ Älä nyt hyvä mies hermostu. Pointtini on vaan se, että jengi ei haukkuisi väärää puuta.
En ollenkaan hermostu.  Pulssi on aivan tasainen. Minun pointtini oli että älä vääristele sanoja. Edelleen,  en laittanut feminismin piikkiin tätä asiaa joten älä hauku väärää puuta. Hei, sinähän sen hyvin sanoitkin.

No voi nyt hevonvittu kun pitää taas suomenkieltä alkaa suomentamaan.
Ei mun kommentti ollut sulle osoitettu lainkaan sen enempää kuin noille kahdelle muulle feminismin maininneelle. Enkä missään kohtaa ole vääristellyt sanojasi. Luepa kommenttini uudestaan, aikuinen ihminen.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #21 : eilen kello 13:24:19 »
^ Älä nyt hyvä mies hermostu. Pointtini on vaan se, että jengi ei haukkuisi väärää puuta.
En ollenkaan hermostu.  Pulssi on aivan tasainen. Minun pointtini oli että älä vääristele sanoja. Edelleen,  en laittanut feminismin piikkiin tätä asiaa joten älä hauku väärää puuta. Hei, sinähän sen hyvin sanoitkin.

No voi nyt hevonvittu kun pitää taas suomenkieltä alkaa suomentamaan.
Ei mun kommentti ollut sulle osoitettu lainkaan sen enempää kuin noille kahdelle muulle feminismin maininneelle. Enkä missään kohtaa ole vääristellyt sanojasi. Luepa kommenttini uudestaan, aikuinen ihminen.
Älä nyt hermostu hyvä mies. Luin sun ensimmäisen lauseen lainasit kolmea tomppelia ja selvällä Suomenkielellä väität että me (tässä tapauksessa minä) syyttäisin feminismiä.  Luepa nyt omin käsin kirjoittamasi teksti uudestaan....vittu sentään!
« Viimeksi muokattu: eilen kello 13:28:25 kirjoittanut Lifti »
Nick Fuentes is GOD ❤️

Poissa Beachbandit

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #22 : eilen kello 13:36:36 »
Ruotsissa toteutetaan poliittista ohjausta ja aivopesua tässä teemassa.

Poissa antero pee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #23 : eilen kello 15:48:48 »
Seppo Rätyä mukaillen: Ruotsi on paska maa.