Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kalenteri Milena  (Luettu 602 kertaa)

Poissa Sepeteus

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Kalenteri Milena
« : eilen kello 11:48:28 »
No seksisaitin kalenterissa näkyy Milena tänään Hämeenlinnassa, mutten löydä hänen ilmoitustaan mistään. Tarkoittaako tää et pitäs täällä ottaa yhteyttä esim.yksityisviestillä?

Poissa wiseguy78

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kalenteri Milena
« Vastaus #1 : eilen kello 14:23:16 »
Et mistään,eikös ilmo oo hesan sivulla.

Poissa Milena

• Full Member
  • Galleria (12)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #2 : eilen kello 14:26:30 »
Hei! Kyllä olin siellä pikaisesti yhden päivän verran ja naapurissa ilmoittelin Milena nimellä! Sitten kun ajat oli ekalta päivältä varattu ja toteutettu, ei varauksia perjantaille kovasti kuulunut niin mä päätin lähteä HKI takaisin hieman aikaisemmin, ja ollessani HML vielä; laitoin jo ilmoituksen sinne mihin seuraavaksi suuntasin :inlove: 
Kukaan ei ole tehnyt mitään väärin, viime reissu siellä oli vaan tosi hiljainen niin ehkä vähän pelkäsin että tästäkin tulisi. Näköjään olin väärässä.

Pahoittelut mielipahasta! Tosi monelta tullut whatsappiin mikä on paras keino ottaa yhteyttä ajanvarusten suhteen, viestiä nyt vielä tänään, vaikka ilmoitus ei ole enää siellä päin.
Mutta ei hätää, jos haluatte juuri minua tavata niin tulen todennäköisesti ennen joulua vierailemaan HML tai TRE. Toivon silti että päiviä ei kyseltäis vielä koska ne tarkentuu sitten lähempänä.

Lisäks katsoin siellä oli ihan hyvä valikoima ollut mua ennen joten ehkä ajattelin myös siltä kannalta että ehkäpä kirsikat on jo syöty siltä viikolta kakun päältä 🫣💕

Olen nyt Helsingissä koko viikonlopun ja sitten hetken poissa listoilta ja palaan todennäköisesti viimeistään 17.11 alkavalla viikolla tapaamisten pariin :inlove:

Ihanaa vklp ja tervetuloa HKI tänä vklp vielä 💕
Tauon jälkeen alalle palannut💕 …Kiitos HML 6.11 💕
🌼 HKI 7.-10.11 🌼

Poissa Jallu allu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : eilen kello 16:16:59 »
Oletko ajatellut vierailla Jyväskylässä? Täällä voisi olla innokkaita tapaamaan. Kaunis ja taidokas paveluntarjoa olisi tervetullut ja vaihtelu voisi virkistää.