Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: seksityöntekijät: joulahjasi asiakkaille  (Luettu 1430 kertaa)

Poissa dueerre

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
seksityöntekijät: joulahjasi asiakkaille
« : Marraskuu 05, 2025, 11:07:33 »
Oletetaan, että antaisit joulahjan asiakkaallesi.
Mitä antaisit hänelle ?
1. 10 €:n alennuksen hänen käynnistään.
2. riisuiset pikkarisi ja lahjoittaisit sen hänelle.
3. tarjoaisit ihan pienen lisäpalvelun, jota et normaalisti tee.
Minkä näistä olettaisit olevan asiakkaalle mieluisin ?

Poissa dueerre

• Full Member
Vs: seksityöntekijät: joulahjasi asiakkaille
« Vastaus #1 : Marraskuu 05, 2025, 11:11:23 »
PIENI lisäpalvelu olisi sellainen, joka ei normaalisti siis kuulu hintaan. :weightlifting:

Poissa MikaM

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #2 : Marraskuu 05, 2025, 14:47:43 »
Shampanjaa ja suklaata, nämä tosin on saatu etuajassa.

Poissa AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (10)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #3 : Marraskuu 05, 2025, 15:12:36 »
Yleensä ne on asiakkaat, jotka muistavat lahjalla. Mutta tänä vuonna ajattelin myös itse antaa kotopuolen vakkareilleni lahjat, Joulupukki kun tietää heidän yksilölliset tuhmat mieltymyksensä 🎅 Saan itekin iloa miettiessäni, että mikä toisi ison hymyn juuri tämän ihmisen huulille.

Eipä mitään fyysistä esinettä kuten pikkareita kannata sujauttaa asiakkaalle mukaan mahdollisia ongelmia aiheuttamaan kotona ellei tiedä varmaksi että lahja on tervetullut. Alennuksia en ole myöskään ruukannut jaella, lisäaikaa ja -palveluita kylläkin joskus jos oon katsonut sen aiheelliseksi.
Lapin taikaa tuplana: Tampereella 3-4.12. duoa KayCatin kanssa 😻

Poissa Pikkupaavi

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : Marraskuu 05, 2025, 20:44:26 »
Muinoin saamani tervan tuoksu jätti mukavan muistijäljen. Pt sai pidettyä itsensä hyvin muistikuvissani. Tasaisin väliajoin kun tuon tuoksun haistan, niin mieleni sopukoista palaavat nuo muistot aina mieleen hymyn kare suupielissä
💊

Poissa Julle95

• Full Member
« Vastaus #5 : Marraskuu 05, 2025, 20:58:31 »
^^Juu, kaikessa muussa busineksessa myyjä joutuu antamaan lahjoja asiakkaille ja mitä parempi asiakas, sitä parempi lahja. Tässä busineksessa toisinpäin, poka antaa myyjälle lahjoja😅

Poissa AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (10)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #6 : Marraskuu 05, 2025, 21:22:18 »
^ Jep, tän alan erikoisuuksia 😁 Mutta menee lahjojen anto joskus toisinkin päin, kuten muissa bisneksissä.

Lahjoja en pt:nä odota, mutta mielelläni kyllä vastaanotan. Osittain siksi että on ihanaa olla hemmoteltavana, mutta myös koska nään millaisia kiksejä jotkut saa siitä että he voivat huomioida ja hemmotella toista ihmistä, joka osaa ottaa asioita vastaan. Joillekin lahjan miettiminen, hankkiminen, paketointi, jne. voi olla kuin esileikkiä ja vastaanottajan ilo lopuksi iso palkinto.

Lahjat ovat myös yksi ns. rakkauden kielistä eli tavoista joilla ihminen luonnostaan ilmaisee tai haluaa vastaanottaa välittämistä. Ei kaikille, mutta yllättävän monille kyllä.
Lapin taikaa tuplana: Tampereella 3-4.12. duoa KayCatin kanssa 😻

Poissa Miira N

• Jr. Member
  • Galleria (6)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #7 : Marraskuu 05, 2025, 21:25:03 »
Mun mielestä tällä alalla voi jakaa lahjoja kumpaankin suuntaan. Joskus asiakashan tuo saapuessaan jonkun pienen lahjan muulloinkin kun jouluna ja kuten Anni sanoi, vastavuoroisesti joskus omasta puolestani tarjoan asiakkaalle pientä extraa.

Mulle on kyllä jäänyt mieleen kuinka täällä saitilla moni kehuu sitä jos palveluntarjoajalta sai jonkun pääsiäismunan tai muuta juhlateemaan sopivaa  ;D Haluaisin itsekin juhlistaa joulua vähäsen, joten ehkä sitä täytyy laittaa mietintämyssy päähän ennen loppuvuoden kiertuetta.

Mitä tulee oikeasti henkilökohtaisiin lahjoihin niin mun mielestäni olisi ihana antaa niitä henkilökohtaisesti, kuten Annikin, mutta koska mun keikkailuni on enemmän tai vähemmän ollut epäsäännöllistä niin sellaisia kerta viikossa tai kerta kuukaudessakaan suhteita mulle ei logistisista syistä ole päässyt syntymään. Monia asiakkaita muistelen lämmöllä ja on vähän ikäväkin, mutta en aio omasta aloitteestani lähteä lähettämään mitään jouluterveisiä yksytyissyistä. Minulle saa kuitenkin halutessaan laittaa ensin viestiä ja voidaan sitten pohtia mitä joulukalenterin viimeisestä luukusta tulee  ;D
Ahkera keikkailija ja opiskelija.

Suomessa 20.11 eteenpäin, keikat kalenterissa <3

Poissa Usva

• Jr. Member
  • Galleria (6)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #8 : Marraskuu 06, 2025, 05:27:43 »
Kiitos tästä keskustelunavauksesta! Sain aivan kutkuttavan hyvän idean, kuinka voisin muistaa vakkareita joulun alla. Kustomoitu, mutta sarjatuotettavissa, konkreettinen, muttei kauheasti luonnonvaroja kuluttava tai tilaavievä ja samalla sellaista ekstrapalvelua, jota en yleensä tarjoa. Ah, oon niin innoissani!
Pääasiallisesti pääkaupungissa, mutta toisinaan herkuttelemaan pääsee muuallakin 😘

10.-12.11. Seinäjoki

Poissa Loco Lucy

• Full Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #9 : Marraskuu 06, 2025, 12:52:46 »
Mä nappaan luomu CBD saippua/shampoopala testereitä, joita löytyy multa myynnistä ja pätkin pistokkaita mun kasvikokoelmasta 🥰

Jos asiakas siis ei lähde kauheella kiireellä vitmomaan ja hänellä on aikaa jäädä jutustelee ja mä muistan ne testerit.

Oon super sählä ja huonomuistinen.
Horoiluun erikoistunut Domme satunnaisesti exhibbailemassa saitilla.

Isoa pyllyä OF:ssä ♥️

Poissa Loco Lucy

• Full Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #10 : Marraskuu 06, 2025, 18:25:34 »
Varatut tyypit ei tietty arvosta, mutta työnnän niille keneltä oon ite saanu lahjoja ja on tyytyväisenä ottanut multakin päin.
Horoiluun erikoistunut Domme satunnaisesti exhibbailemassa saitilla.

Isoa pyllyä OF:ssä ♥️

Poissa Mangokisu

• Jr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #11 : Marraskuu 07, 2025, 11:53:03 »
Mulla on jo valmiiksi maksutavasta riippuen pysyvää alea, joten jouluale tuskin erikseen tulee.

Lahjoissa jo valmiiksi täällä mainittu pulma, riippuen statuksesta, lahjan vastaanottaminen voi olla ongelma.

Hyvän joulumielen ja muutenkin hyvän fiiliksen jos saan asiakkaalle jäämään treffeistä, tämä on usealle jo se lahja/joulun taika ☺️❤️

Ja aiheen vierestä, mua ei tarvitse muistaa joulusuklaalla, olen sen sortin terveys -ja liikuntaintoilija, eikä herkut tälle kisulle maistu 🤭 en vain koskaan ole ollut makean ystävä.
siro suomalainen kisu 🐈‍⬛

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #12 : Marraskuu 07, 2025, 12:59:27 »
Mun asiakkailla on joulu vähän niin kuin joka kerta 😬 Hinnoissa on jo valmiiksi halvennus ja yliaikakin on enemmän sääntö, kuin poikkeus 🥳👌
Jyväskylä 18.11 asti, jatkuu keväällä. Reissut Seksisaitin kalenterissa sekä Re:n ilmoituksessa.