Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Prepaid vanhentunut.  (Luettu 823 kertaa)

Poissa Jepsjep

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Prepaid vanhentunut.
« : Lokakuu 31, 2025, 08:35:15 »
Minulla on ollut sama numero käytössä harrastuksen alusta asti. Ja nyt se oli harmillisesti päässyt sulkeutumaan, kun muistin hieman liian myöhään että olisi pitänyt ladata saldoa. Ilmeisesti palauttaminen ei ole mitenkään mahdollista?

Kuinka arvon turskat toimitte, pidättekö samaa liittymää pitkään vai haetteko vain aina uuden kun edellinen vanhentunut? Oletan että saldo ei lopu kun ei sitä puheluissa ja viesteissä paljoa kulu.

Kuinka palveluntarjoajat onko mukavampi kun sama turska ottaa yhteyttä samasta numerosta, kuin että hänellä on aina eri tiedot.
Ja luetteko taustatyönä vanhoja viestejä jotta muistatte mistä hän pitää. Vai onko jokainen tapaaminen uusi kohtaaminen?

Itselläni on sellainen ruusuinen kuva että vanha asiakas saa sovittua ajan helpommin. Ja tietysti sitten ne pt. jotka eivät enään ota uusia asiakkaita, niin eihän helle enään ole mahdollisuutta mennä kun numero menetetty.

Poissa Miira N

• Jr. Member
  • Galleria (2)
Vs: Prepaid vanhentunut.
« Vastaus #1 : Lokakuu 31, 2025, 10:28:47 »
Jos lähestyt jo tuttua palveluntarjoajaa niin sanoisin vaan että numero on vaihtunut, vanha on X (jotta PT voi halutessaan tarkistaa.) Itse kysyn aina edellistä yhteydenottotapaa jos asiakas laittaa viestiä sillä oletuksella, että tunnetaan, mutta numero/sähköpostiosoite on mulle uusi. Ellei asiakas voi todentaa sitä, että ollaan oltu yhteyksissä niin sitten on hankalampi tilanne (ja jään aina miettimään että ollaanko oikeasti tavattu).

Palveluntarjoajasta riippuu varmasti paljon muistaako/hyväksyykö ja tietty että montako kertaa on ehditty tavata ja miten tuttuja ollaan  :)

muoks. Itse tykkään siitä että on sama yhteydenottotapa jos mahdollista koska jos tapaamisten välissä on vaikka kuusi kuukautta niin ihan ulkomuistista ei tule aikaisemmin sovitut asiat ja yksi yhteydenottotapa tarkoittaa yhtä mahdollista hakua jos jotain on tallessa
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 31, 2025, 10:31:00 kirjoittanut Miira N »
Ahkera keikkailija ja opiskelija.

Suomessa 20.11 eteenpäin, keikat kalenterissa <3

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #2 : Lokakuu 31, 2025, 13:04:55 »
Ja luetteko taustatyönä vanhoja viestejä jotta muistatte mistä hän pitää. Vai onko jokainen tapaaminen uusi kohtaaminen?

just täällä jossain toisessa ketjussa pahastuttiin siitä että me ylipäätään pidettäis viestejä tallessa :D

itse aiheeseen, samaa kuin miira yllä eli kerro vanha numero kun laitat tutulle viestiä, eiköhän se sen sillä tunnista.
tänä syksynä nähtävissä tampereella ja turussa. kosketellen, ihana isa 😘

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3 : Lokakuu 31, 2025, 13:11:55 »
Itsellä kävi sama kämmi joskus aikoinaan, etten hoksannut ladata lisää saldoa, niin liittymä suljettiin. Onneksi sain sen saman nron muutettua tavalliseksi laskutusliittymäksi, niin numero pysyi samana.

Muhun jos ottaa eri numerosta yhteyttä, kuin aiemmin, niin samat metodit käytössä, kuin kollegat jo tuossa mainitsikin.
Jyväskylä 18.11 asti, jatkuu keväällä. Reissut Seksisaitin kalenterissa sekä Re:n ilmoituksessa.

Poissa Jepsjep

• Full Member
« Vastaus #4 : eilen kello 09:33:51 »
Kiitos hyvistä vastauksista.

Itsellä ei jostain syystä käynyt mielessä että voihan sen vanhan numeronkin kertoa yhteydenotoissa ::)

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #5 : eilen kello 10:48:53 »
^Vanha numero kannattaa laittaa muistiin. Mitä itse on sitä joutunut kyselemään numeron vaihtumisen yhteydessä, niin kukaan ei ole sitä muistanut. Sit onkin ollut isompi homma varmistella, että kuka oikein on kyseessä.
Jyväskylä 18.11 asti, jatkuu keväällä. Reissut Seksisaitin kalenterissa sekä Re:n ilmoituksessa.