Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naisen reidet  (Luettu 4391 kertaa)

Poissa ftw72

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Naisen reidet
« Vastaus #80 : tänään kello 11:33:51 »
Mulla on jonkin verran lihasta (ja rasvaa myös) reisissä, mutta eipä ole tullut otettua yhtään fleksaus-kuvia niistä. Tykkään paksuista reisistä kaikilla sukupuolilla. Kollegoista parhaat näkemäni reidet on kyllä Reginalla, eikä tämä ole mikään maksettu mainos.  ;D Tässä kuvassa on nyt kuitenkin mun reidet. Ja sivutissi, mutta niille ei tainnut olla omaa ketjua.
anniina räjäytti pankin  :o   

Poissa tunnuksena Sinatra

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #81 : tänään kello 13:10:24 »
Reisiä, saappaita ja jotain muuta pientä 🤭

Kuvassa MySweetMysteryn sivupersoonan Sweet Maman ensiesittäytyminen foorumilla 😎

(Reisillä siis ikää jo 50+ vuotta, ja voi kun näkisitte noitten saappaitten korot 🥵)

Kyllähän noiden reisien välissä viihtyisi hyvinkin 😍

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #82 : tänään kello 19:18:51 »
Reisiä, saappaita ja jotain muuta pientä 🤭

Kuvassa MySweetMysteryn sivupersoonan Sweet Maman ensiesittäytyminen foorumilla 😎

(Reisillä siis ikää jo 50+ vuotta, ja voi kun näkisitte noitten saappaitten korot 🥵)

No nyt! On upea kokonaisuus! Laittaa kyllä kierroksia koneeseen.😍🔥

Poissa Mika74

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #83 : tänään kello 20:43:52 »
Mulla on jonkin verran lihasta (ja rasvaa myös) reisissä, mutta eipä ole tullut otettua yhtään fleksaus-kuvia niistä. Tykkään paksuista reisistä kaikilla sukupuolilla. Kollegoista parhaat näkemäni reidet on kyllä Reginalla, eikä tämä ole mikään maksettu mainos.  ;D Tässä kuvassa on nyt kuitenkin mun reidet. Ja sivutissi, mutta niille ei tainnut olla omaa ketjua.

Todella kauniit reidet, noista pihdeistä ei mies niin vaan lähdekään mikäli niin päätät.