Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Hupakolla viiltelyarpia käsivarsissa
Vieras0424:
--- Lainaus käyttäjältä: Anniina - Toukokuu 07, 2020, 16:09:59 ---Mä en oikein ymmärrä, millainen käsitys seksityöstä on ihmisellä, joka pitää sitä haitallisena mielenterveydelle..?
--- Lainaus päättyy ---
Tätä lausetta minäkin hain. Tuon ajatuksen taustallahan on se, että seksityö on jonkinlaista kärsimystä ja luultavasti se johtuu siitä, että hommasta on vääriä mielikuvia. Seksin osalta itse kokisin haitallisemmaksi vaikka yhden yön jutut baareista, kovin montaa en elämässäni edes kokeillut kun huomasin että niistä tulee vain huono olo.
Vieras0076:
^ vaikken tässäkään ketjussa ole ollut argumentoimassa, että mielenterveyden haasteet estävät automaattisesti töiden teon, siitä huolimatta käsitykseni on, että työ ainakin osalle ammattilaisista on kuormittavaa.
Ja voisin kuvitella, että joillekkin tuo kuormitus on liikaa.
Esimerkiksi koen, että liukuhihnan tarjoajille ainoa hyväksyttävä syy tarjota surkeaa palvelua on se, että kokee asiakkaat ja työn vastenmielisiksi. Jos tapaat useita asiakkaita päivässä ja vietät useamman tunnin päivässä vastenmielisiksi kokemiesi ihmisten kanssa voisin kuvitella sen olevan raskasta myös mielelle.
Vieras0140:
^ Kaikki työ on jollain tavalla kuormittavaa. Seksityö ei todellakaan ole pahimmasta päästä. Etenkään, kun tätä tehdään yrittäjänä, jolloin voi itse valita työaikansa ja -tapansa sekä asiakkaat ja sen, kuinka paljon työskentelee.
Eri juttu on tietysti silloin, jos näitä asioita ei voi itse päättää, mutta silloin se syy liikaan kuormittavuuteen on joku muu, kuin itse seksityö.
veeras:
Joka viides nuori viiltelee tai on viillellyt itseään. (Lähde: THL.) Ei se ”hupakoilla” sen harvinaisempaa ole.
Vieras0095:
Pari tunnettua (ex)hupsukkaa olen aikoinani tavannut joilta selvästi näkyi jo himmenneitä jälkiä. Ihan olivat kyllä tasapainoisia ihmisiä ettei siinä mitään.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta