Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Negatiivisen arvostelun jättämisen pelko, feikkiarvostelut  (Luettu 2968 kertaa)

Poissa Klikklak

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Negatiivisen arvostelun jättämisen pelko, feikkiarvostelut
« Vastaus #40 : Lokakuu 28, 2025, 09:28:10 »
^ samaa mieltä Moonshine kirjoitti asiaa pitää järjen kanssa lueskella rapsoja vaikka veri kuinka pakenenee päästä lueskellessa eikä luoda liikoja odotuksia sen perusteella.

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #41 : Lokakuu 28, 2025, 09:45:50 »
Tästä on jo joku 10-15v aikaa, niin ehkä voin jo avautua tästä. Aikoinaan kävi asiakas (jätän nyt keikkapaikkakunnan mainitsematta), joka ei koskenut muhun koko tapaamisen aikana. Ei halannut, ei koskettanut käsivartta, ei reittä, ei yhtään mitään. Seisoi edessä ns. tumput suorina, sängyssä makasi kuin kuollut lahna. Mielessäni pyöri, että onko tämä joku vitsi tai piilokamera. Myöskään pikkukaverissa ei ollut minkäänlaista merkkiä eloonheräämisestä. Hommista ei yksinkertaisesti tullut yhtään mitään. Lopetin tapaamisen kohteliaasti hieman etuajassa ja palautin vielä osan rahoista. Tämä ko. asiakas sitten kirjoitti musta Sexworkilla, että kemiat ei käynyt yksiin.  Ja laitoin kortsun velton kullin päälle. No pakko oli laittaa, kun ajattelin että jos edes suuseksillä saisin herätettyä sen elottoman pikkuveikan henkiin. En saanut. Koko tapaamisen ajan olin silti ystävällinen, niin kuin aina kaikille.

Sitä en enää sanatarkkaan muista, mitä Sexworkilla kommentoin hänen palautteenseen, mutta sen muistan, mikä pskamyrsky ryöpsähti niskaan, etten osaa ottaa negatiivista palautetta vastaan. Silloin en voinut avata tapahtumia taustalla, mutta nyt tuosta on jo niin kauan aikaa, että katsoin voivani sen avata.

Itsestäni oli tuolloin sivutolkulla hehkutusrapsoja. Ja kuten nyt  tuosta yltä käy ilmi, homma on vastavuoroista, jokainen tapaaminen on erilainen, vaikka parhaansa tekeekin.

Tuo tapaaminen mielessä, mun ilmoituksessa lukee nykyään:
” Mikäli haluat x-asennossa pelkän kylmän tunteettoman mekaanisen kassien tyhjennyksen, niin ole ystävällinen ja siirry johonkin toiseen ilmoitukseen. Parhaimmat tapaamiset kanssani perustuvat edes jonkin tasoiseen vastavuoroisuuteen, kosketukseen, lämpöön ja läheisyyteen.”

Sitten oma lukunsa noissa negarapsojen kirjoittelijoissa on ne, jotka on päätynyt hupakon älä vastaa -osastoon. Niin kauan on pelkkiä hyviä kokemuksia, kun hupakko ottaa vastaan. Sitten kun syystä tai toisesta ei enää haluakaan, niin kokemukset muuttuukin sormia napsauttamalla huonoiksi. Omalla kohdalla estolista on pitkä kuin nälkävuosi.
Jyväskylä 18.11 asti, jatkuu keväällä. Reissut Seksisaitin kalenterissa sekä Re:n ilmoituksessa.

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #42 : Lokakuu 28, 2025, 10:07:32 »
Muistuu mieleen myös yksi negatiivinen palaute, josta on ollut itselle hyötyä. Asiakas kirjoitti, että ei tykännyt, kun läträsin liikaa liukkarin kanssa (penishieronnassa). No se vaatii onnistuakseen tietyn määrän liukkaria, mutta tuo palaute mielessäni, olen käyttänyt sitä vähemmän. Hyödyllinen palaute siis 👌

Tosin tuollaisesta palautteesta olisi isompi hyöty antajalleen, kun kertoisi sen siinä face to face, niin siihen pystyisi reagoimaan samantien.

On siis olemassa hyödyllisiä ja hyödyttömiä negatiivisia palautteita niin hupakon itsensä, kuin asiakkaan näkövinkkelistä.
Jyväskylä 18.11 asti, jatkuu keväällä. Reissut Seksisaitin kalenterissa sekä Re:n ilmoituksessa.

Poissa Jarpandeerus

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #43 : Lokakuu 28, 2025, 12:01:55 »
Itsellä harrastuksen alkutaipaleella tuli vastaan mukava pt. En kuitenkaan halua häntä uudelleen tavata, mutta en halunnut asiasta raporttia kirjoittaa. Kaikella kunnioituksella, nuorella naisella oli C/D rinnat, mallia riippuvat. Kuvista asia ei tullut julki. Positiivisiä kommentteja hän saanut edelleen. Turhamainen kai olen vaan, mutta rahalla haluan ostaa itselleni vain parasta

Poissa BrockLanders

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #44 : Lokakuu 28, 2025, 12:10:23 »
Tuli mieleen, että itse en varmaan koskaan kirjoita kotimaisista hupakoista sen paremmin negatiivisia kuin positiivisia rapsoja. Tässä ei ole mitään "rasistista", vaan kyse on siitä, että ehkä helposti lipsauttaisi arvosteluissa semmoista mikä on yksityiseen kuuluvuutta aluetta suomalaisilla, mutta enemmän tai vähemmän yhdentekevää maassa keikkailevilla ulkkareilla.

Poissa tunnuksena Sinatra

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #45 : Lokakuu 28, 2025, 22:15:45 »
Negatiivisen arvostelun tekemiseen on tosiaan kynnys. Itse en ainakaan tänne tekisi kotimaisesta tytöstä negatiivista rapsaa, ellei hänellä ole mahdollisuutta vastata siihen. Tältä foorumilta tutuista tavatuista taas ei oikein ole löytynyt kritisoitavaa.

Ylistäviä rapsoja teen varmaan jatkossakin jos siihen on aihetta, luetaan niitä sitten tai ei. Jokaisen kokemus on erilainen, joten muiden rapsoista ei kannata ladata itselleen mitään yliodotuksia. Itse yritän vain heittäytyä niin täysillä kuin pystyn siihen nautintoon mitä on tarjolla.

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #46 : Lokakuu 28, 2025, 22:30:43 »
Ohareista olen tehnyt negarapsoja niin tälle kuin edellisellekin forkalle, parilla eri nikillä. Kemiat eivät aina käy yksiin ja joskus palvelukaan ei ole niin kaksista. Niistä nyt ei välttis tartte silti rapsata, ellei ihan kuse(tukse)n maku suuhun jää.

Oharit sen sijaan ovat tämän harrastuksen syöpä puolin ja toisin ja niistä rapsaan tarvittaessa jatkossakin hupakon kansallisuuteen, nimekkyyteen tms. katsomatta. Mikään muu ei tässä harrastuksessa niin vituta kuin ajan tuhlaaminen.

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #47 : Lokakuu 28, 2025, 23:28:44 »
Ohareista, yliodotuksista, liukuhihnasta, kuvista, väärinymmärryksistä&kielimuurista ja palveluun pettymisestä rahanmaksun jälkeen varmaan ainakin löytyy helposti rapsoja RE:stä.

Itse enemmänkin ihmettelisin, jos kaikki olisi vihreänä hupakolla - jos tehtynä useampi kymmenen rapsaa eri turskilta. Ei se vaan kaikkien kanssa natsaa ja sehän on ihan normaalia.

Aika monihan ei varmaan tee mitään rapsaa - tekee sitten päätöksensä seuraavasta kerrasta joko ala- tai yläpäällään.

No mutta meitähän on joka lähtöön - Panemisiin  :drinking:

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 79 )