Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Amoremilia  (Luettu 2630 kertaa)

Poissa MakeOu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Amoremilia
« : Lokakuu 24, 2025, 13:56:16 »
Moi,

Oisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia amoremilian hieronnasta.

Olen yrittänyt päästä käymään, muttei ole aikataulut vielä natsanneet.

Poissa psaloonpalo

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amoremilia
« Vastaus #1 : Lokakuu 25, 2025, 05:52:24 »
Kävin ekan kerran loppukesästä. Minä koin reissun erittäin antoisaksi!

Tarjolla oli intensiivinen ja rentouttava eroottinen hieronta. Toiminta oli rauhallista ja mulla oli koko ajan tunne kuin olisin ollut oikean murun käsittelyssä.
Pt.llä oli pikkarit jalassa mutta muuten ihokontaktia tuli ja tissienväliin taisin lopulta laueta. Seuraavalle kerralle kysyn jos näkymien puolesta sais stringitkin pois😁se lienee mahdollista

Kosketella ei ainakaan ilman lupaa saa, mutta minua se ei haitannut. Itseasiassa päinvastoin.

Käsittääkseni tarjolla on myös lopetus panemalla ja sen version ajattelin jossain vaiheessa myös testata.

Eli mulle kokemus oli täyttä vastinetta rahalle, gfe.tä ilman suutelointia erittäin hellästi mutta myös oikeissa kohdissa jämysti.

Suosittelen!

Säähän oli mitä mainioin. Lämmintäkin +20 eikä juurikaan tuullut. Pilvipoutaa sopivasti

Poissa MacoPaco

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Lokakuu 26, 2025, 04:21:42 »
Ottaako vastaan yksityisasunnossa vai oikeassa hierontastudiossa/-tilassa?

Poissa psaloonpalo

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Lokakuu 26, 2025, 07:00:34 »
Yksityinen asunto

Kissoja hänellä on muutama että siihen kannattaa varautua. Innostuivat välillä riehumaan kunnolla, mutta minua ei haitannut. Enemmänkin huvitti ja sai jännitystä pois.

Poissa MakeOu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Lokakuu 27, 2025, 13:09:47 »
Kiitos paljon vastauksista, näyttäisi että siellä saisi todellakin rahalle vastinetta 😍

Poissa Mie

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #5 : Lokakuu 27, 2025, 15:14:22 »
Kiitos paljon vastauksista, näyttäisi että siellä saisi todellakin rahalle vastinetta 😍

En ole nykyisin tavannut, mutta mitä olen lukenut hänen nykyisistä palveluista niin kyllä enemmin sai rahoilleen paljon enemmän vastinetta! No varmaan ihan hyvin nykyisinkin saa ehkä? Pitäis käydä testaamassa!

Poissa MakeOu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Lokakuu 27, 2025, 15:24:02 »
Itse etsin nimenomaan nautinnollista hierontaa kivalla lopetuksella, en kaipaa panoa tässä.

Poissa Mie

• Hero Member
« Vastaus #7 : Lokakuu 27, 2025, 15:30:51 »
^
 No sitten tää nykyinen palveluvalikoima on sitten varmaankin sinulle just oikea!  :headbang:

Poissa Lötjönen

• Newbie
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
« Vastaus #8 : Lokakuu 28, 2025, 18:41:16 »
Muutaman kerran yrittänyt aikaa varata mutta joskus ei vastaa ollenkaan ja joskus vastaa tylysti ettei tee hommia päivystämällä eli vaikka ilmoitus on aktiivinen esimerkiksi naapurisivustolla niin silti samalle päivälle ei ajanvaraus onnistu. Itse tykkään elää hetkessä joten tapoihini ei kuulu varailla aikoja esimerkiksi hierontaan päiväkausia etukäteen. No vapaaehtoisuuteenhan tämä perustuu puolin ja toisin varmaan hänellä asiakkaita riittää ilman minuakin ja minäkin olen löytänyt palveluntarjoajia joille pääsee lyhyemmälläkin varoitusajalla käsiteltäväksi.

Poissa MakeOu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : eilen kello 13:58:18 »
Nyt vasta huomasin, että Amoremilia on myös nimimerkillä Suomalainen reissukissa 🙂

Poissa Mie

• Hero Member
« Vastaus #10 : eilen kello 17:21:06 »
^
Ja Regina nimellä nyt ja joskus ollut myös sinun Janna nimellä......