Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kosketusta, hemmottelua ja lepertelyä  (Luettu 1080 kertaa)

Paikalla Kultainen_ananas

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Kosketusta, hemmottelua ja lepertelyä
« : Lokakuu 23, 2025, 22:48:10 »
Moi,

nyt tulee monen mielestä varmaan aika outoa settiä, mutta etsin siis naista joka tarjoaisi palvelua johon kuuluisi koskettelua, hellyyttä, sylissä pitoa ja "lepertelyä".

Olen ollut muutaman naisen luona jotka tarjoavat gfe palveluita, kokemukset ovat olleet hyviä mutta silti vähän turhan seksipainotteisia. Kaipaisin siis pelkästään läheisyyttä, kosketusta ja hellyyttä.

Osaisiko joku suositella sopivaa naista PK-seudulta? Sannahunaja näyttäisi tarjoavan juuri mitä kaipaan mutta asuu valitettavasti Turussa asti. Olen toki valmis maksamaan saman taksan kuin seksistäkin.

Kiitos vinkeistä jo etukäteen

Poissa Meaxx

• Full Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kosketusta, hemmottelua ja lepertelyä
« Vastaus #1 : Lokakuu 24, 2025, 04:12:51 »
En nimeä ketään mutta vastaan koska asia on itselleni ajankohtainen. Eli miten olisi naapuripalstan hierontailmoitusten tutkiminen? Siellä voisi hyvinkin olla tuollaista palvelua tarjolla. Ja myös RE:ssä voi valita haussa ilmoituksen tyypiksi hieronnan.
Raisio ma-to! ❤️

Poissa sannahunaja

• Full Member
  • Galleria (4)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #2 : Lokakuu 24, 2025, 10:15:57 »
Kyllä, minulla on palveluvalikoimassa läheisyys- ja hellyyssessiot. Ei siis ole mitenkään outoa settiä. 
Joulukuussa minut löytää myös pk-seudulta :-*
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Paikalla Kultainen_ananas

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Lokakuu 24, 2025, 11:02:10 »
Kiitos tiedosta Sannahunaja :) Mahtavaa, että tulet täällä päin käymään, täytyy muistaa olla aktiivinen sitten tapaamisen sopimisen kanssa.

Olen saanut muutaman ihanan yksityisviestin, kiitos paljon niistä <3.

Pari lisäystä:
1) Haussa olisi tähän pitkällä tähtäimellä vakkari PK-seudulta, jos jonkun kanssa natsaa hyvin.
2) Vähän täsmennystä, minkälaista läheisyyttä kaipaan: Hiusten hipsuttelua, kasvojen silittelyä, halauksia, suukkoja otsalle, lähekkäin makoilua ja rintoja vasten painautumista. Lisäksi toivon lempeää puhetta, kuiskuttelua ja lepertelyä. Olen ääniherkkä, joten lempeä puhe tuottaa minulle todella paljon nautintoa.

Ihanaa syksyä kaikille <3
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 24, 2025, 15:27:06 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #4 : Lokakuu 24, 2025, 13:52:29 »
Mä tykkään hipsutella!
Hierontaa, hemmottelua ja seksiä Espoossa!

Poissa Pataässä

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #5 : Lokakuu 24, 2025, 17:24:01 »
Yhteen toiseen ketjuun ehdin jo suositella AnnaVonB:tä, joten suosittelen häntä myös tässä ketjussa. :D Tosin en tiedä tekeekö hän ihan kaikkea toivomaasi, mutta kysymällähän se selviää.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?