Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pitkästä aikaa vaaleaa pientä siroa HKI:ssä  (Luettu 3808 kertaa)

Poissa Jallahal

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Pitkästä aikaa vaaleaa pientä siroa HKI:ssä
« : Lokakuu 15, 2025, 08:20:06 »
"Pitkästä aikaa vaaleaa pientä siroa HKI:ssä"
Nimimerkillä "Vanilla" ilmoittelee naapurissa.

En löytänyt tästä neidosta ketjua vielä, mutta HUHHUH mikä ilmoitus ja mitkä kuvat, onko joku käynyt?

Poissa Bacardi

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pitkästä aikaa vaaleaa pientä siroa HKI:ssä
« Vastaus #1 : Lokakuu 15, 2025, 08:36:00 »
Sanoisin, että hän on sama kuin Lolalovesu, joka teki jossain vaiheessa kimppaa Satakielen kanssa

Poissa Jarpandeerus

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Lokakuu 15, 2025, 08:50:57 »
Lilibaby on sama kai

Paikalla TomppaJones

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Lokakuu 15, 2025, 08:59:19 »
Itselleni tuli mieleen, että olisiko eräs vastikään lopettanut tekemässä lyhyen comebackin uudella nimimerkillä? Kuvissa on tiettyä yhteneväisyyttä joiltain osin hänen OF-tilin kuviin.

Poissa BrockLanders

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Lokakuu 15, 2025, 11:16:42 »
Kannattaa lukea ilmoitus huolella, mutta olla silti nopea. Tekee paluun vain tälle viikolle ja tuollaisella profiililla ajat varataan hetkessä.

Poissa Satunnaisturskailija

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Lokakuu 15, 2025, 11:36:57 »
Ei kai tuossa ole mitään epäselvää kenen uusi profiili tuo on? Eikös osa kuvistakin ole samoja kuin tällä "Mil"-alkuisella (ei milf kuitenkaan) aiemmin.

Poissa Kristian

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Lokakuu 15, 2025, 16:01:25 »
Mun näkemykseni mukaan tää on milenasxx nimimerkillä neljä vuotta sitten vaikuttanut mimmi.

Vaikeaa oli aikaa saada, ja teki oharit sit kuitenkin.

Poissa wiseguy78

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Lokakuu 15, 2025, 16:12:15 »
Hämmästyttäviä Sherlockkeja täällä

Poissa Satunnaisturskailija

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : Lokakuu 15, 2025, 16:30:57 »
Mun näkemykseni mukaan tää on milenasxx nimimerkillä neljä vuotta sitten vaikuttanut mimmi.

Vaikeaa oli aikaa saada, ja teki oharit sit kuitenkin.

Voi olla. Noin kauas ei mun tiedot riitä, kun en sillon vielä edes miettinyt tällaisia juttuja.

Itse tiedän nimimerkillä Milena ja täälläkin kirjoittelee ja mielestäni juuri sama.

Poissa dijon

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #9 : Lokakuu 15, 2025, 18:09:43 »
Mikäköhän järki? Photoshopilla tissit x3 ja uusi nimi. Entäpä kun vanha asiakas (ei fanboy) ottaa yhteyttä ja ovella onkin sama tytsy ja pienet tissit? Jos taas idea on nollata oharoitujen asiakkaiden muisti, niin empä tiedä: tällä taktiikalla poimii elämänkallut vaan.

Kaikenlisäksi "pitkästä aikaa" viittaa viikon taakse :D

_
dijon on sinappi

Poissa BrockLanders

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : Lokakuu 15, 2025, 19:23:08 »
Mikäköhän järki? Photoshopilla tissit x3 ja uusi nimi. Entäpä kun vanha asiakas (ei fanboy) ottaa yhteyttä ja ovella onkin sama tytsy ja pienet tissit? Jos taas idea on nollata oharoitujen asiakkaiden muisti, niin empä tiedä: tällä taktiikalla poimii elämänkallut vaan.

Taisit vastata itse kysymykseesi. Eli nopeasti uusia asiakkaita, jotka eivät ilmoittelijan taustaa tiedä. Todennäköisesti tuolla profiililla tekee hyvän viikkotilin, vaikka olisi kuinka photoshopattu. Lopulta harva kai kääntyy ovelta takaisin (jos ei ole kertaalleen huijattu).

Poissa Milena

• Full Member
  • Galleria (12)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #11 : Lokakuu 15, 2025, 19:29:58 »
Hei, huomasin yksityisviestien määrästä että täällä on arveltu jonkun uuden nimimerkin ja minun yhteyttä.
Spekulointi on tietysti hassunhauskaa joillekin, mutta tällaiset arviot eivät tunnu kovin mukavilta niille, joita ne koskevat.
Jos joku vaihtaa nimeä tai pitää taukoa, siihen voi olla monia henkilökohtaisia syitä, joista ei välttämättä halua puhua julkisesti.
Olisi hienoa, jos keskustelut pysyisivät asiallisina ja kunnioittavina.
Terveisin, tämän kokenut

Mielenkiinnosta haluisin tietää miksi mun pitäisi pitää tää nimi vielä joskus jos palaan vaikka 9kk jälkeen? 😂
Eikö mulla saa olla vapautta vaihtaa nimimerkkiä kuten useat muutkin ovat tehneet?
Mut en halua tätä kuulla julkisesti joten keskustelu kiitos voi jatkua mun YV, ei julkisesti.

Pyydän että musta, Milenasta ei puhuttaisi enää tässä ketjussa. Oon ollut alalla monta vuotta joten mitä hittoa oikeesti..
Kiitos vuosista 2020-2025 💕 - Milenanasty 💙🤍🌶️

Poissa BrockLanders

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12 : Lokakuu 15, 2025, 22:58:16 »
Tässä on näköjään väärinkäsityksiä ilmassa, niin en itse tiedä ilmoittajan taustaa, enkä ketjussa vihjaultua nimimerkkiäkään. Pointti on siinä, että minusta tuo ilmoitus on hyvin tehty ja vetää todennäköisesti uusia asiakkaita nopeasti, on sitten profiilin aitouden aste mikä hyvänsä.

Poissa C.G.E. Bannerheim

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #13 : Lokakuu 17, 2025, 07:48:01 »
Sitä vain ihmettelen että jos brandi on hyvä ja tunnettu, miksi sitä pitää vuosittain vaihtaa? Jos CocaCola vaihtaisi nimeä vuosittain, olisiko se yhtä suosittu…?