Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Itse akti transun kanssa  (Luettu 2092 kertaa)

Poissa Uolevi123

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Itse akti transun kanssa
« : Lokakuu 08, 2025, 14:09:47 »
Kertokaas miten porukka toimiiku operoi näiden trans neitojenkaa.
Elikkäkun itellä ainakin tulee kuti kohtuu helposti aina välilläkun ottaa transulta kunnolla osumaa, niin pidättekö yleensä taukoa ennenkuin jatkatte vai jatkatteko suoraa vai kenties lopetatte hommat heti ekaan tulemiseen? Olen siis todella kokematon bottom niin ehkä sekin vaikuttaa että tulee niin helposti mutta itekkin aina makselee 30min/1h mutta sitten kuti tulee 3 minuutissa nii vähän turhauttavaa:D samaa ongelmaa harvemmin on siis silloinkun on itse top.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Itse akti transun kanssa
« Vastaus #1 : Lokakuu 08, 2025, 17:59:28 »
Rehti bottom hinaajana pääse aina halvalla  :weightlifting:
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa Mansen Keihäs

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #2 : Lokakuu 08, 2025, 20:48:11 »
Kertokaas miten porukka toimiiku operoi näiden trans neitojenkaa.
Elikkäkun itellä ainakin tulee kuti kohtuu helposti aina välilläkun ottaa transulta kunnolla osumaa, niin pidättekö yleensä taukoa ennenkuin jatkatte vai jatkatteko suoraa vai kenties lopetatte hommat heti ekaan tulemiseen? Olen siis todella kokematon bottom niin ehkä sekin vaikuttaa että tulee niin helposti mutta itekkin aina makselee 30min/1h mutta sitten kuti tulee 3 minuutissa nii vähän turhauttavaa:D samaa ongelmaa harvemmin on siis silloinkun on itse top.

Pääsääntöisesti homma menee ekasta kudista poikki. Toki poikkeuksiakin varmaan on. Ainakin kannattaa mennä sellaisen luo kenen englanti on todella hyvää niin saat selitettyä "ongelmasi"
A culmination of professional pussy licking? To laugh out loud while licking pussy and still doing it better than 99%

Poissa antero pee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #3 : Lokakuu 09, 2025, 14:16:26 »
Kokemus ja oppirahat on ne avainsanat tässä. Aikasi kun jaksat toistaa, niin kestävyys paranee.
DAN BULL - I REALLY LIKE DICKS
https://www.youtube.com/watch?v=_-BjC1GHwPY