Kävin tapaamassa samaisella nimimerkillä olevaa naista, 45 min aika. Kuvat saattavat olla vanhoja, mutta omaan makuun joka tapauksessa aika kuuma kuubalainen nainen oli kyseessä. Isot hinkit oikeasti, vähän mahaa hänellä mutta ei se minua haitannut. Palvelu oli hyvällä tasolla, juoma tuli käteen ja aika äkkiä housut pois. Jatkettiin 69:llä ja melko kiireettömästi siinä nautiskeltiin, sen jälkeen hän hyppäsi päälle ja ratsasteli hetken. Sen jälkeen ajelin takaapäin ja annoin kudin tulla kun oli tullakseen. Suihkun jälkeen olikin se erikoisin juttu, kun olin jo itse ajattelin että tässä oli, niin hän vielä kovasti kyseli että mitä haluan, hän sitten hieroi selkää ja makoiltiin sängyllä. Lisäksi hän vielä ehdotti että yritetään saada mut laukeamaan toisen kerran, mitä ei kyllä aiemmissa pt-tapaamisissa ikinä ole käynyt. Uutta kumia vaan päälle, mutta ei pystynyt uudestaan niin pian. Mukava persoona hänellä, todella kiireetön olo, ei hän varmaan miettinyt että kuinka monesta minuutista olin maksanut, toki voi olla että osuin sellaiseen hyvään saumaan että ei ole pitkään aikaan ollut asiakkaita ja hänelläkin haluja. Uudestaan menisin jos sellainen tilaisuus tulee.