Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
"Amy" - kammokokemus Albertinkadulta.
BrockLanders:
--- Lainaus käyttäjältä: Leea - Lokakuu 09, 2025, 20:34:56 ---Aikaisemman kirjoittelusi perusteella ymmärrän kyllä, että itsereflektio tai moraaliset pohdinnat ovat sinulle mahdottomia.
--- Lainaus päättyy ---
Niinpä niin. Oikeasti tässä on käynyt niin, että sinä et ole lukenut kunnolla mitä olen kirjoittanut tai et ole ymmärtänyt sitä tai olet ehkä lukenut, mutta kommentoit jonkun tunnekuohun vallassa.
Hyvää jatkoa silti.
Meeme:
No tuliko tässä pitkästä aikaa ketju, jolloin pitää ottaa popparit esille...
saapasjalkakolli:
Että oikein jäit kinaamaan ajasta?
Mielestäni näissä kaksi mahdollisuutta a) pyytää rahat takaisin ja pistää parittaja nippuun ulos mennessä, tai b) lähteä pois asap ja nuolla haavat kotona, ja oppia se ovelta kääntyminen kun rahat on vielä omassa taskussa.
BrockLanders:
--- Lainaus käyttäjältä: saapasjalkakolli - Lokakuu 09, 2025, 20:58:46 ---Mielestäni näissä kaksi mahdollisuutta a) pyytää rahat takaisin ja pistää parittaja nippuun ulos mennessä, tai b) lähteä pois asap ja nuolla haavat kotona, ja oppia se ovelta kääntyminen kun rahat on vielä omassa taskussa.
--- Lainaus päättyy ---
Ihan hyvä, mutta nuokin ovat jäliviisauksien sarjassa olevaa valkohevostelua.
Ensinnäkään en -tiedä- oliko asunnossa parittaja vaikka sitä epäilin.
Pystyn kyllä yleisesti huolehtimaan itsestäni enkä ole pelkuri, mutta en ole myöskään idiootti tai toimintaelokuvien fantasioissa elävä pentu. Mistä tiedän, ettei mahdollinen parittaja ole 195cm/100 kg budoharrastaja ja sekä pistä minua nippuun että ryöstä loppujakin rahojani, jos rupean hankalaksi?
Mieluummin sitä ottaa maksetun rahan jälkeen huonoakin seksiä ja poistuu paikalta. Kuten olen jo todennut, en ennen kauppoja osannut epäillä, että nainen olisi paritettu, vain tylsistynyt hupakko, mikä ei alalla poikeuksellista.
FortySexN2:
Jaksa alkaa tulkitsemaan, kiitti Brock rapsasta ja varoituksesta 👍
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta