Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
"Amy" - kammokokemus Albertinkadulta.
Leea:
Minulla pisti silmään aloittajan asenne, ikäänkuin syy huonoon kokemukseen olisi ollut vain tytössä, vaikka parituksen merkit olivat nähtävillä.
Jos kyse oli todella paritetusta (kuten aloittaja itsekin epäilee), eiköhän tytön käytös ollut vain inhimillistä ja olisi ansainnut edes hiukan myötätuntoa.
Ja ilmoituksen poliisille, vaikka nimettömänä.
Aloittaja kuittaa asian vain, 'olin panetuksen vietävänä, joten se siitä.'
Koska joillain asiakkailla on tuollainen suhtautuminen paritukseen, seksin ostaminen parituksen uhrilta on syystäkin rangaistavaa.
BrockLanders:
--- Lainaus käyttäjältä: petite - Lokakuu 09, 2025, 13:50:04 ---Himot meni sen edelle et teit rikoksen ja kirjotit siitä vielä nettiin..seksinosto paritetulta on rikos 🫣😬
--- Lainaus päättyy ---
Vai että ihan rikoksen. Hohhoijaa.
Parituksestahan ei ole mitään varsinaista näyttöä, vahva epäily vain. Ymmärrän toki, että palveluntarjoajat ovat näissä asiantuntevampia ja PT:n puolella, mutta itselläni hupakkokäyntejä takana alle 10. Pelisilmää ei minulla yksinkertaisesti ole kerrottua enemmän, jos näin voin asian ilmaista. Ensi kertaa tälläiseen tapaukseen törmäsin.
Mitä empatian puutteeseen (mahdollinen parisusaspekti unohtaen) tulee, niin en aio tosiaankaan sympatiseeraamaan valehtelijoita jatkossakaan. Ihan selvä sopimusrikko. Jos nainen olisi oikeasti ollut kipeä (en sitäkään usko), niin ei olisi ottanut asiakasta vastaan ja hän olisi sanonut asiasta ennen rahanvaihtoa.
Todennäköisesti homma oli tämä: hujari kävi lyhyesti keikkailemassa Suomessa (ehkä juuri parittajan kanssa). Kohteli tarkoituksella jokaista asiakasta kuin paskaa yrittäen heidät saamaan poistumaan mahdollisimman nopeasti paikalta, eikä maineesta tai palautteesta väliä.
Leea:
Paritusaspektia kun ei voi jättää tässä tapauksessa huomiotta. Olet itse useampaan kertaan epäillyt sitä.
Huijari tässä tapauksessa todennäköisesti on parittaja, eikä tyttö.
Paritetulla tuskin on paljoa sananvaltaa siihen, ottaako asiakasta vastaan vai ei. Paritettu ei välttämättä edes uskalla kertoa olevansa paritettu.
Siksi edes epäilys parituksesta on syy jättää palvelu ostamatta tai keskeyttää se.
Vaikuttaa kaiken kaikkiaan hyvin surulliselta tapaukselta, mutta sinun mielestäsi vain tyttö on 'syyllinen'.
Ja kyllä, olet voinut hyvinkin syyllistyä rikokseen. Seksin ostaminen parituksen uhrilta on rikos, vaikka pääsisitkin siitä kuin koira veräjästä.
BrockLanders:
--- Lainaus käyttäjältä: Leea - Lokakuu 09, 2025, 19:41:26 ---Ja kyllä, olet voinut hyvinkin syyllistyä rikokseen. Seksin ostaminen parituksen uhrilta on rikos, vaikka pääsisitkin siitä kuin koira veräjästä.
--- Lainaus päättyy ---
"Olet voinut syyllistyä rikokseen" on hölynpölyä mainituilla näytöillä, neiti oikeustieteen maisteri. Olen suhteellisen kokematon huorissakävijä, mutta en noin tyhmä.
Leea:
Älä sitten kirjoita tyhmiä, jos et kerran ole tyhmä.
Seksin ostaminen parituksen uhrilta on rikos. Se on fakta.
Sinä olet todennäköisesti tehnyt juuri niin. Siispä hyvin mahdollisesti olet syyllistynyt rikokseen, vaikka siitä ei ole esitutkintaa tehty tai siitä ei ole näyttöä.
Et vaan ole joutunut vastuuseen rikoksestasi.
Aikaisemman kirjoittelusi perusteella ymmärrän kyllä, että itsereflektio tai moraaliset pohdinnat ovat sinulle mahdottomia.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta