Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Millainen nainen kiihottaa sinua eniten?  (Luettu 31565 kertaa)

Poissa VelvetySweetie

• Jr. Member
  • Galleria (3)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millainen nainen kiihottaa sinua eniten?
« Vastaus #240 : Heinäkuu 17, 2026, 13:20:02 »
Minusta kiihottavin nainen on sellainen josta huomaa  että hän haluaa juuri sinua. Maksullisessa seksissä tämä on tietysti illuusio, ja kiihottavimpia ovatkin ne jotka tämän illuusion pystyvät parhaiten luomaan.

Mulla tuli tähän samantien kaks reaktiota:
1. Äläpä nyt yhtään yleistä siellä! 🤬🤭
ja
2. Mä oon ilmeisen taitava luomaan tän illuusion, koska uskon siihen itse ehkä jopa asiakkaita enemmän. 😳😅

Mä ihan aikuisten oikeasti haluan jokaista mun vakkareista, aivan jokaista.

Mutta otsikon kysymykseen vastatakseni: HYVIN monenlaisista.
Fyysisistä ominaisuuksista mainittakoon muodokas, pehmoinen, jollain tavalla massasta erottuva (lävistyksiä, tatuointeja, hiustyyli tms.)
ja kun pelkkä fyysinen puoli ei todellakaan mulle riitä vaan on ennemmin sivuseikka, joten ainakin huumorintaju, maalaisjärki ja empaattisuus on mainittava. ❤️
Palveluntarjoaja
Mäntsälä ja lähialueet

Poissa Juhkaar

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #241 : eilen kello 20:14:22 »
Vivecan ja Isa Häkkisen kaltaiset itsevarmat ja omanarvon tuntoiset aikuiset, sanavalmiit ja älykkäät elämänmakuiset naiset.

Vivecassa on kaikki kohdallaan, olipa hänellä painoa +- 10 kg tai ei. Kaikki muu on tärkeämpää kohtaamisessa: asenne, lämpö, kosketus, katse ja elämän tuoma kokemus. Ihana nainen!

Hävettää kuulua samaan mies-kategoriaan tuollaisten 1926 naukuvien teinipoikien tavoin ihmisiä julkisesti lajittelevien aivokääpiöiden kanssa.

Poissa veeras

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #242 : tänään kello 08:14:54 »
Kaikista kiihottavinta on hyvinvoiva ja itsevarma nainen.
Ikää 24-35. Tässäkin on joustovaraa ylöspäin, jos on aivan helvetin kuuma tapaus.
Muotoja saa olla. Meikillä ei väliä.

Plussaa huonot vitsit, kyky nauraa itselleen ja nähdä myös humoristinen puoli hankalissa tilanteissa.

Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa tunnuksena Sinatra

• Sr. Member
« Vastaus #243 : tänään kello 10:35:13 »
Minusta kiihottavin nainen on sellainen josta huomaa  että hän haluaa juuri sinua. Maksullisessa seksissä tämä on tietysti illuusio, ja kiihottavimpia ovatkin ne jotka tämän illuusion pystyvät parhaiten luomaan.

Mulla tuli tähän samantien kaks reaktiota:
1. Äläpä nyt yhtään yleistä siellä! 🤬🤭
ja
2. Mä oon ilmeisen taitava luomaan tän illuusion, koska uskon siihen itse ehkä jopa asiakkaita enemmän. 😳😅

Mä ihan aikuisten oikeasti haluan jokaista mun vakkareista, aivan jokaista.

Tämähän kuulostaa paremmalta kuin hyvältä 😍

Poissa Opiskelijarakastelija

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #244 : tänään kello 11:52:05 »
18-22 vuotias hoikka söpökasvoinen petite blondi pitkillä hiuksilla ja sinisillä tai vihreillä silmillä, mieluusti jotain 163cm tai alle
varustettuna a- tai b-kupin siroilla luomurinnoilla ja ilman tatuointeja
Tiukka ja kurvikas lantio,  muodokas pylly,  sirot jalat.
Paino jossain 48-56kg välissä mittasuhteista riippuen.
Kasvonpiirteiltään jos löytyy flirttailevat silmät ja täyteläiset huulet niin on tosi jees :headbang:
Tuoksuu puhtalta ja hajusteena käy joku kevyt vaniljainen tuoksu ja ulkoasultaan hyper feminiininen

Jos tästä joku hupakko tunnistaa itsensä niin saa koodailla ja tämähän nyt oli kysymykseen ENITEN.
Toimii täysin siis muunkin väriset hiukset tai silmät ja kompromissit jos edes osittain tunnistit itsesi :laught:

Kauniit naiset pillukolmion sisällä

Poissa Viveca

• Hero Member
« Vastaus #245 : tänään kello 13:44:12 »
Vivecan ja Isa Häkkisen kaltaiset itsevarmat ja omanarvon tuntoiset aikuiset, sanavalmiit ja älykkäät elämänmakuiset naiset.

Vivecassa on kaikki kohdallaan, olipa hänellä painoa +- 10 kg tai ei. Kaikki muu on tärkeämpää kohtaamisessa: asenne, lämpö, kosketus, katse ja elämän tuoma kokemus. Ihana nainen!

Wau! Kiitos! ❤️ Ilmiselvästi olen onnistunut asiakasvalinnassa 👌

Poissa naioikein

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #246 : tänään kello 14:13:16 »
22-32-vuotias, seksuaalisesti aktiivinen ja halukas, bi-henkinen ja ryhmäseksiö ainakin kokeillut, ei liian laiha, liikunnallinen mutta vähän leivoksiin menevä. Hyväsydäminen. Tasapainoinen. Iloinen.

Poissa Viveca

• Hero Member
« Vastaus #247 : tänään kello 14:16:36 »
ei liian laiha, liikunnallinen mutta vähän leivoksiin menevä. Hyväsydäminen.

Ihanasti ilmaistu ❤️

Poissa Hitpaydirt

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #248 : tänään kello 16:00:39 »

n 160cm korkea ilosesti pyöristynyt jättitissi ilman kookkaita taideteoksia ihossa.
Vaa ei niit oo ku elokuvissa.
Santa Claus is coming, but not necessarily to town.