Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Isäni käytti omaisuuden seksipalveluihin, mutta en ole siitä surullinen,,,  (Luettu 2740 kertaa)

Poissa ThomasDundee

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Huvittavia nämä "huoran sepittämä tarina" -kommentit. Kuvitteletteko oikeasti, että joku pt vaivautuisi sepittämään jonkin tällaisen tarinan?
Erikoinen ilmiö muutenkin täällä nämä palvelunostajat, jotka jo lähtökohtaisesti halveksivat palveluntarjoajia. Miksi he edes käyttävät rahaa palveluihin, joita eivät arvosta?

Mitä tuohon kirjoitukseen tulee, niin ristiriitaisia fiiliksiä herättää. Eihän tuo sinänsä kovin positiivista kuvaa seksityöstä anna, päinvastoin.
Jos tarina on tosi, niin lähinnä tulee mieleen, että isäukon ja jälkeläisten välit ovat tuskin olleet kovin lämpöiset. Isä on kenties kokenut, että kun lapset eivät hänen eläessään paskaakaan hänestä välitä, niin hänelläkään ei ole mitään velvollisuutta välittää heidän tulevaisuudestaan jättämällä heille yhtään mitään omaisuutta. Varsinkin tämä kohta: "Viimeisessä vaiheessa säännöllisen palveluntarjoajan äiti sairastui, jolloin isäni välitti hänelle viimeiset varat, mitä tilillä oli jäljellä" viittaisi aika vahvasti johonkin tällaiseen. Ja kenties kirjoittaja yrittää lieventää syyllisyyden taakkaansa esittämällä ymmärtäväistä ja hyväksyvää isän rahankäyttöä kohtaan.
Toisaalta, olen koko kirjoituksesta myös aistivinani sarkastista vittuilua niin palvelunostajia kuin -tarjoajiakin kohtaan.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 17:52:37 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa physiomama

• Full Member
  • Galleria (14)
Joo oon pohtinut samaa ilmiötä täällä saitilla, että sellaiset ihmiset jotka käyttää palveluita, saattaa kirjoittaa halveksuvia kirjoituksia palveluntarjoajista. Olen pohtinut mistä se kumpuaa? Kenties ärsyttää että "joutuu maksamaan" vaikka haluaisi saada tarpeeksi muuten vaan? (Ja siis tavallaan ymmärrettävää, vaikkei se oikeuta toisten mollaamiseen.)
Vai siitä että joku PT joskus huijannut? Saanut huonoa palvelua?... Huono äitisuhde ja siitä lähtien naisviha? Okei nyt meni keittiöpsykologian puolelle. 🥸

Erikoinen ilmiö muutenkin täällä nämä palvelunostajat, jotka jo lähtökohtaisesti halveksivat palveluntarjoajia. Miksi he edes käyttävät rahaa palveluihin, joita eivät arvosta?

Mitä tuohon kirjoitukseen tulee, niin ristiriitaisia fiiliksiä herättää. Eihän tuo sinänsä kovin positiivista kuvaa seksityöstä anna, päinvastoin.
Jos tarina on tosi, niin lähinnä tulee mieleen, että isäukon ja jälkeläisten välit ovat tuskin olleet kovin lämpöiset. Isä on kenties kokenut, että kun lapset eivät hänen eläessään paskaakaan hänestä välitä, niin hänelläkään ei ole mitään velvollisuutta välittää heidän tulevaisuudestaan jättämällä heille yhtään mitään omaisuutta. Varsinkin tämä kohta: "Viimeisessä vaiheessa säännöllisen palveluntarjoajan äiti sairastui, jolloin isäni välitti hänelle viimeiset varat, mitä tilillä oli jäljellä" viittaisi aika vahvasti johonkin tällaiseen. Ja kenties kirjoittaja yrittää lieventää syyllisyyden taakkaansa esittämällä ymmärtäväistä ja hyväksyvää isän rahankäyttöä kohtaan.
Toisaalta, olen koko kirjoituksesta myös aistivinani sarkastista vittuilua niin palvelunostajia kuin -tarjoajiakin kohtaan.
Kauneimmat missit tulee Turusta, ainakin 90-luvulla. Oma studio Turkkuses.
OFssä paljon kuumaa matskua😽🍆👩‍❤️‍💋‍👩
Instassa perusarkea ja mallikuvia

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Mietteitä herättävä kirjoitus tosiaan. Itse kun olen tällainen hyväosainen, hyvätuloinen, velaton, perheetön, lapseton, puolivallaton hulivili niin näen jo sieluni silmin, kuinka vietän eläkepäiväni maksullisia parikymppisiä törötisuja nussien. Siltä varalta että päiväni loppuvatkin ennen aikojaan enkä ehdikään nussia ihan koko omaisuuttani sileäksi, olen kuitenkin kaiken varalta testamentannut sen muutamalle tarkkaan valikoidulle, hyvämaineiselle kotimaiselle eläinsuojelujärjestölle.

Omia hautajaisiaan varten on tietysti korrektia jättää riittävästi rahaa, ettei kenenkään muun tarvitse kantaa huolta siitä, hautaus kun on nykyään hemmetin kallista touhua.
Livekonsertit 2025: 23  (2024:20)

Poissa Kalamaja

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Käärinliinoissa ei ole taskuja ja itseään varten täällä vain eletään, oli tuo mielipidekirjoituksen teksti satua tai ei.

Poissa Mustelmann

• Sr. Member
Jos minulle paljastuisi jonkun lähiomaiseni kuoleman jälkeen, että hän on käyttänyt puolet tai vaikka koko omaisuutensa huorien nussimiseen, naurahtaisin lämpimästi ja taputtaisin vainajaa vertauskuvallisesti selkään. Ajattelisin, että kyllä se tylsänä pitämäni Kaaleppi-eno osasi sittenkin nauttia elämästä ja jatkaisin itsekin samaan malliin.

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
No Tarua tai Satua pannut isä vai mitä niitä sananymfoja onkaan  :drinking: Edelleen sitä mieltä, että isähän käytti vallan mainiosti rahansa. Ammattilainenhan olisi laittanut myös kaikki "piikit" tappiin, varsinkaan jos muuta omaisuutta ei ole lusikoiden lisäksi. Hautajaiskulutkin voi laittaa varattomana kunnan piikkiin, ei niitä omaisten tarvitse maksaa  :whipping:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 66 )

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Hesariin ei ole helppoa saada mielipidekirjoituksia, niiden kirjoittajien henkilöllisyys tarkistetaan. Ja sen myötä varsinkin tällaisissa täytyy olla jotain todisteita.

Poissa Pertti Ström

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Muistanko väärin, että Keijo Kaarisade vähän jekutteli Hamasin Sanomia muutama vuosi sitten?
It's Good vs Evil

Poissa JuhaniH

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Omaan aloitukseeni vastaan  ::)
Ajatuksia herättävä mielipidekirjoitus monestakin näkökulmasta.
Muutakin mieltä voi olla, mutta mun mielestä:

Mitä lapsille pitää jättää perinnöksi?
Ainakin säädylliset hautajaiskulut.
Sitten riippuukin jälkikasvun toiminnasta. Lasten pitää vanhemmistaan jonkin verran huolehtia, kun vanhemmat eivät enää itse siihen pysty. Jos lapset eivät näin tee, sitten heille ei hautajaiskuluja enempää tarvitse jättää!
Peritystä omaisuudesta myös lähtökohtaisesti pitää omille lapsille jättää. Itse ei tarvitse varallisuutta lapsille kerätä! Jokainen oman varallisuutensa kerätköön.

Mikäli mielipidekirjoitus totta on, en arvosta isää, ellei lapset täysiä mulkeroita ole. En myöskään arvosta palveluntarjoajaa, jos tietoisesti oli isän koko omaisuuden itselleen hankkinut, vaikka palveluita vastaan.
Tosi elämässä eräs palveluntarjoaja aikoinaan kertoi, että hänen asiakas oli valmis isohkon omaisuuden hänelle testamenttaamaan. Oli kieltäytynyt. Suuresti arvostan!

Valitettavasti tuo mielipidekirjoitus negatiivista mielikuvaa tästä meidän skenestä (hupakot & turskat) lisäsi. :( Näennäispositiivisesta  sävystä huolimatta: ”huora/huorat kusetti typerän miehen koko omaisuuden.” -> pitää varmistaa, että oma isä ei niin tee!
Minulta vahva epäilys, että onko sittenkin kyse seksityön vastustajan varsin ovelasta fiktiivisestä kirjoituksesta?

Poissa Viveca

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
Tosi elämässä eräs palveluntarjoaja aikoinaan kertoi, että hänen asiakas oli valmis isohkon omaisuuden hänelle testamenttaamaan. Oli kieltäytynyt. Suuresti arvostan!

Mulla on vakkareille rajana, etten ota useammin vastaan, kuin kerran kuukaudessa. Ilman, että tiedän kenenkään varallisuutta. Mutta en halua tuntea huonoa omaatuntoa, että ”lypsäisin” jonkun tilin tyhjäksi.
*Jyväskylä 6.10-14.11,
reissut Seksisaitin kalenterissa

Poissa Pataässä

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
Mietteitä herättävä kirjoitus tosiaan. Itse kun olen tällainen hyväosainen, hyvätuloinen, velaton, perheetön, lapseton, puolivallaton hulivili niin näen jo sieluni silmin, kuinka vietän eläkepäiväni maksullisia parikymppisiä törötisuja nussien. Siltä varalta että päiväni loppuvatkin ennen aikojaan enkä ehdikään nussia ihan koko omaisuuttani sileäksi, olen kuitenkin kaiken varalta testamentannut sen muutamalle tarkkaan valikoidulle, hyvämaineiselle kotimaiselle eläinsuojelujärjestölle.

Omia hautajaisiaan varten on tietysti korrektia jättää riittävästi rahaa, ettei kenenkään muun tarvitse kantaa huolta siitä, hautaus kun on nykyään hemmetin kallista touhua.

Muuten sama kuin Hulivilillä, vaikka tuosta luettelosta ei osu kuin perheetön ja lapseton ja lisäksi testamenttikin on tekemättä. Toki jos eläkeiässä tilanne on muuttunut, niin sitten pitää miettiä koko tämä kuvio uusiksi.

Alkuperäisessä mielipidekirjotuksessa on sen verran vähän tietoa, että en oikein pysty kommentoimaan menikö se kuinka oikeudenmukaisesti, mutta se mikä tuossa tekstissä osui silmääni oli tuo maininta kuvista ja jopa piirroksesta. Minusta tuo kuulostaa vähän poikkeukselliselta suhteelta. ???
« Viimeksi muokattu: eilen kello 23:05:25 kirjoittanut Pataässä »
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?