Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pamella  (Luettu 11416 kertaa)

Poissa Pamella

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pamella
« Vastaus #20 : Maaliskuu 07, 2026, 23:43:12 »
Jos olet tulossa mun luona ja tiedät että myöhästyt, laita viestiä vähintään 10 minuuttia ennen tapaamistamme. Muuten joudun valitettavasti perumaan ajan.
Kiitos kun kunnioitat aikaani.

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #21 : Maaliskuu 08, 2026, 07:31:40 »
Menossa on multipersoonan yksinpuhelu kolmen vaiko neljän sivupersoonan voimin. Aika huikeeta 🤣
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa OlderManTku

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #22 : eilen kello 19:10:26 »
Tavattu tänään Pamella - ST:n kuvien mukainen hyvävartaloinen tummaverikkö. Kun saatte hänet vielä hymyilemåän, on kyllä tosi kaunis nuori nainen 👌

Jos etsitte todella tulista naista, joka heti ovella hyökkää kimppuunne, ei ehkä ole sopivin valinta. Mutta tällaiselle introvertille suomalaiselle herrasmiehelle on kyllä oiva valinta 👍 Tai en sitä tiedä, mitä vähän ojohkon oloisen nuoren naisen sisältä paljastuu kun vähän paremmin tutustuu 🤔 Pitää ottaa selvää...

Menisinkö uudelleen  - varmasti 😛
Otin tämän vähän kuin haasteena (pidän haasteista ja muodostan myös mielipiteeni lähinnä omista kokemuksista), kun täältä löytyi myös vähän negatiivisempaa palautetta. Omalta osalta kaikki sujui kyllä mutkattomasti 👌

Poissa TimseBoy

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #23 : tänään kello 16:53:58 »
Kerran kävin neitiä kokeilemassa. Taisi olla reilu vuosi sitten. Ulkoisesti oli kyllä todella nätti daami ja varsin kuuma pakkaus, mutta käytös tuolloin oli aika varovainen ja hivenen tympeä ja kiirehtivä. En tiedä vaikuttiko asenteeseen se että olen hieman tukevahko vai oliko vain huono päivä ja uusi alalla, mutta toivottavasti se on korjaanutunut tässä ajassa. Olen harkinnut uusinta visiittiä, mutta en vielä ole uskaltanut. Kämppä oli myös hieman sekainen ja rööki haisi tuolloi, se ei itseä innosta yhtään ja tekee mieli vain häipyä nopeasti...

Jos edellä mainitut asiat on nykyään kunnossa, niin tämän multipersoonan tapaaminen voi olla ihan kivaa ja kiihkeätä. Jos ei, niin sitten ei jatkoon..  ;D