Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pamella  (Luettu 4084 kertaa)

Poissa sikari-sakari

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Pamella
« : Syyskuu 26, 2025, 10:11:10 »
Onko joku arvon palstaveljillä kokemusta naapurissa nimimerkillä Pamella nimimerkillä ilmoittelevasta pt:stä?

Poissa analseeker

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pamella
« Vastaus #1 : Syyskuu 26, 2025, 10:45:02 »
viestiä on laitettu mut vastausta ei kuulu

Poissa Macce

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Syyskuu 26, 2025, 10:49:16 »
Bel Gomez nimellä löytyy rapsoja

Poissa sikari-sakari

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Syyskuu 26, 2025, 11:12:20 »
Kiitos, vinkistä 👌

Poissa Bel

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Syyskuu 26, 2025, 14:42:43 »
No heippa kaikille! Niille, jotka eivät kunnioita naisia: toki tänne voi ilmestyä myös miehiä, jotka käyttäytyvät töykeästi ja puhuvat valheita. Mun palvelu ei ehkä ole täydellinen 5/5, mutta yritän aina parhaani. Olen luotettava ja aito.

Poissa repesorsastaa

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Syyskuu 29, 2025, 16:32:37 »
No heippa kaikille! Niille, jotka eivät kunnioita naisia: toki tänne voi ilmestyä myös miehiä, jotka käyttäytyvät töykeästi ja puhuvat valheita. Mun palvelu ei ehkä ole täydellinen 5/5, mutta yritän aina parhaani. Olen luotettava ja aito.
Sitten vastaat asiallisiin yhteydenottoihin. Oli vastaus sitten kieltävä tai ei. Kunnioitus ja arvostus ansaitaan. Jos toimit toisin ja olet luotettava ja aito, niin ei hyvältä kuulosta.

Poissa Yali

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Lokakuu 01, 2025, 15:49:56 »
Sitten vastaat asiallisiin yhteydenottoihin. Oli vastaus sitten kieltävä tai ei. Kunnioitus ja arvostus ansaitaan. Jos toimit toisin ja olet luotettava ja aito, niin ei hyvältä

Et ehkä ole ansainnut vastausta sitten jos en ole vastannut sinulle. Eli lopeta toi valehtelu, etten ois ollu asiallinen tai kohtelias, kiitos.

Poissa repesorsastaa

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Lokakuu 01, 2025, 19:35:10 »
Sitten vastaat asiallisiin yhteydenottoihin. Oli vastaus sitten kieltävä tai ei. Kunnioitus ja arvostus ansaitaan. Jos toimit toisin ja olet luotettava ja aito, niin ei hyvältä

Et ehkä ole ansainnut vastausta sitten jos en ole vastannut sinulle.
Tässä näkyy asenne. Vastausta "ei ole ansaittu". Tiedän olevani tiedusteluissani kohtelias, esitteleäväni itseni, speksini ja kiinnostuksenaiheeni. Se on tiedustelu, ei pakotus. Vaikka moninimimerkkisenä päätäsi ehkä pakottaa kovasti, kannattaa muistaa niiden yhteyttä ottavien olevan potentiaalisia asiakkaita jotka mm. tällä foorumilla tapaavat toisensa, yksityisviesteinkin.

Poissa Yali

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : Lokakuu 03, 2025, 13:23:21 »
Todella epäreilua.

Olen ystävällinen ja kunnioittava ihminen. Pyrin aina kohtelemaan muita arvostavasti ja totuudenmukaisesti. Se, mitä täällä sivustolla kirjoitetaan minusta, ei vastaa sitä, kuka minä olen. Nämä tekstit tulevat ihmisiltä, jotka eivät tule kunnioituksella ja jotka pyytävät vieläpä aivan absurdeja asioita. Tämä kaikki vahingoittaa työtäni. Pysyn kuitenkin vahvana arvoissani.

Poissa Pezku

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #9 : Lokakuu 09, 2025, 14:17:51 »
Olen hämmentynyt näin monesta nimimerkistä samaan aikaan :sheep: