Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seireeni, Parkano  (Luettu 5068 kertaa)

Poissa Pe Gu

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Seireeni, Parkano
« : Syyskuu 24, 2025, 17:26:31 »
Tapasin kuluneella viikolla jälleen Seireenin hänen uudessa viihtyisässä asunnossaan. Yhteyden pito onnistui vaivattomasti niin kuin aina ennenkin. Ovella minua oli jälleen kerran vastassa hymyilevä ja ihana Seireeni. Aika kului kuin siivillä,ja jouduin huomaamaan että kaikki hyvä loppuu aikanaan. Kannattaa ehdottomasti käydä.
Ilma oli sateinen noin +12 astetta. Selvisin kuitenkin kuivana piskojen välissä.

Poissa Mr hockey

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seireeni, Parkano
« Vastaus #1 : Syyskuu 24, 2025, 19:32:58 »
Vähän on naikkonen epätasapainoinen. Puhuu mitä sattuu ja asiat mitkä sopi viime viikolla ei välttämättä seuraavalla viikolla pädekkään. Ota näistä sitten selvää.

Poissa Seireeni

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Syyskuu 24, 2025, 19:51:39 »
Kuten kerroin sinulle äsken viestillä, en tee kotikäyntejä enää ihmisille ketä en tunne, koska on tapahtunut uhkaavia tilanteita. Tällöin koen, että minulla on oikeus muuttaa mieltäni, ja jatkossa toimin näin. Kerroit minulle että ymmärrät hyvin, et sitten ilmeisestikään? Tervetuloa käymään luonani, sen jälkeen voin tehdä kotikäyntejä. Kaikki ei suinkaan ole herrasmiehiä, vaikka niin väittävät, ikävä kyllä.

Poissa Mr hockey

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Syyskuu 24, 2025, 19:56:39 »
Eiköhän toi homma jo mennyt, en oo lähtemässä Parkanoon Tampereelta yhden nopean panon takia. Olisi ollut sulta asiallista myös mainita tuo aikaisemmin. Muutenkin jos kerta asut ns naapurissa miksi lähtisin ajamaan 200km kun voitaisiin nähdä 10km säteellä. Ei mitään järkeä.

Poissa Seireeni

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Syyskuu 24, 2025, 20:33:49 »
Ennemmin tein kotikeikkojakin, nyt en enää kyseisten tapahtuneiden asioiden takia kuten kerroin.
X asiat ovat tapahtuneet muutamien viikkojen sisällä, niin tilanteet muuttuu. Minulle tärkeintä on kuitenkin oma turvallisuus. Varmasti löytyy hyviä tekijöitä lähempää ja monet tekee kotikeikkaa myös 🙂

Poissa Pe Gu

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #5 : Syyskuu 25, 2025, 00:53:54 »
Pt saa valita kenet hän suostuu tapaamaan. Varsinki kotikäynneillä, jos tulee sellainen tunne ettei kaikki ole kunnossa, niin parempi varoa kuin katua. Ei kenenkään kannata vetää siitä hernettä nenään jos näin käy. Eikä ainakaan ruveta julkisesti mollaamaan. Kaupungit ovat täynnä tyttöjä joilla on paikka missä tavata. Oliskohan tässä peiliin katsomisen paikka kiakko miehellä?

Poissa Mr hockey

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Syyskuu 25, 2025, 06:18:04 »
Tottakai saa valita kenet tapaa ja oikeastaan olisin voinut muotoilla eri tavalla fiksummin. Ongelma minulla on sireenin kanssa se että hän on kahdesti minulle viimeisen vuoden sisällä luvannut kotikäynnin, 2 eri kerralla. Todellisuus ja lupaukset eivät kohdanneet hänen kanssaan ja siitä tämä problem. Oma näkökulmani on että hänen sana ei ole luotettava, 2 eri kertaa ja 2 eri kyselyä. Molemmilla kerroilla lopputulos sama että kun treffejä hierotaan luvattu palvelu ei olekkaan saatavilla. Tämä valkoritarille, muille ja itse seireenille tiedoksi. Ps seireenille niinkuin sanoin tämä oli ihan itseaiheutettua, kerron tänne rehellisesti omista hupakointikokemuksista rehdisti ja hänen kanssa tilanne mennyt näin toistamiseen. Tarkennuksena että näiden välillä oli yli 6kk ja tapaukset olivat hyvinsamankaltaisia. Joskus voisi myös ottaa vastuun omista puheista seireeni mutta eilisen perusteella ja se kiukuttelu päälle niin ei tainnut ymmärtää nainen itse mikä oli asiakkaan näkökulmasta se ongelma.

Poissa Seireeni

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Syyskuu 25, 2025, 13:26:48 »
Mikä ihmeen kiukuttelu? Ihan asiallisesti olen täällä vastannut, kuten viesteilläkin.

Oletko miettinyt omaa käytöstäsi, että saa myös hieman varpailleen, jos pommitetaan viestejä kymmeniä ja kymmeniä. En myöskään treffaile muuten vaan, en lähde lenkille, leffaan enkä kahville.

Kaikkea hyvää sinulle, en jatka tästä asiasta vääntämistä enempää omalta osaltani. Tampereella on ainakin älyttömästi valinnanvaraa🙂

Paikalla Jsvm77

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : Lokakuu 02, 2025, 10:43:15 »
Se on ehdottomasti hyvä asia että pidät itsestäsi ja omasta turvallisuudestasi huolta. Kukaan ei ansaitse asiatonta kohtelua.

Poissa Teroterava

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #9 : Lokakuu 02, 2025, 19:02:16 »
Tottakai saa valita kenet tapaa ja oikeastaan olisin voinut muotoilla eri tavalla fiksummin. Ongelma minulla on sireenin kanssa se että hän on kahdesti minulle viimeisen vuoden sisällä luvannut kotikäynnin, 2 eri kerralla. Todellisuus ja lupaukset eivät kohdanneet hänen kanssaan ja siitä tämä problem. Oma näkökulmani on että hänen sana ei ole luotettava, 2 eri kertaa ja 2 eri kyselyä. Molemmilla kerroilla lopputulos sama että kun treffejä hierotaan luvattu palvelu ei olekkaan saatavilla. Tämä valkoritarille, muille ja itse seireenille tiedoksi. Ps seireenille niinkuin sanoin tämä oli ihan itseaiheutettua, kerron tänne rehellisesti omista hupakointikokemuksista rehdisti ja hänen kanssa tilanne mennyt näin toistamiseen. Tarkennuksena että näiden välillä oli yli 6kk ja tapaukset olivat hyvinsamankaltaisia. Joskus voisi myös ottaa vastuun omista puheista seireeni mutta eilisen perusteella ja se kiukuttelu päälle niin ei tainnut ymmärtää nainen itse mikä oli asiakkaan näkökulmasta se ongelma.

Viestihistoriasi perusteella sulla näyttäs olevan ongelmia joka ikisen seksityöntekijän kanssa. Kumma juttu....

Poissa Mr hockey

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : Lokakuu 02, 2025, 19:26:50 »
Sille en voi itse mitään että 2 viimeistä neitokaista teki minulle oharit. Valkoritari #4385 jonon jatkoksi.

Poissa Mr hockey

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : Lokakuu 02, 2025, 19:32:02 »
Ja tuohon lisäyksenä voit tarkistaa mun viestihistorian josta kyllä huomaat että olen antanut erittäin hyviä että huonoja palautteita. Mikä siinä on että paskasta palvelusta ei saisi kirjoittaa? Kunnon kynnysmattomiehiä koko foorumi täynnä. Kehutaan kun on aihetta ja risuja kun paskaa palvelua.

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #12 : Lokakuu 02, 2025, 19:39:06 »
Ja tuohon lisäyksenä voit tarkistaa mun viestihistorian josta kyllä huomaat että olen antanut erittäin hyviä että huonoja palautteita. Mikä siinä on että paskasta palvelusta ei saisi kirjoittaa? Kunnon kynnysmattomiehiä koko foorumi täynnä. Kehutaan kun on aihetta ja risuja kun paskaa palvelua.
Kun sinun ja Seireenin versiot tapahtuneista poikkevat toisistaan niin mikä on perustelu sille että lukijan tulisi uskoa sinua eikä Seireeniä?

Minä saan sinusta sen mielikuvan että olet katkeroitunut jostakin. En minä sinun tarinoidesi perusteella jättäisi Seireeniä tapaamatta. Jos et tykännyt niin kerro se (tai tämän sinä olet jo tehnytkin) ja lopeta jankuttaminen (toivottavasti teet tämänkin). Suuntaa mielenkiintosi toisaalle.

Poissa Mr hockey

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #13 : Lokakuu 02, 2025, 19:44:12 »
Klousaan homman tähän nyt, mun mielestä asiat oli ne positiivisia tai negatiivisia jaetaan tänne että porukka tietää millaista meno. Mua ei kiinnosta uskotaanko täällä minua vai jotain palveluntarjoajaa.Pikkasen menny mun viestit ohi kun lukee näitä vastauksia. Pelkkiä cuckkeja yks toisen perään.

Poissa Raven-79

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #14 : Lokakuu 02, 2025, 22:06:51 »
Seireenistä ei ole pahaa sanottavaa, treffit kun on sovittu niin ne on pitänyt ja mukavaa on ollut, kevyt ja raukea olo "käsittelyn" jälkeen ❤️

Poissa Seireeni

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #15 : Lokakuu 04, 2025, 18:49:52 »
Kiitos raven ja pegu😘

Poissa Karu68

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #16 : Lokakuu 04, 2025, 19:28:44 »
Jonnet ei tiedä/muista, Candy taattua laatua jo vuodesta 2012 ;D

Poissa Teroterava

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #17 : Lokakuu 05, 2025, 01:04:02 »
Jonnet ei tiedä/muista, Candy taattua laatua jo vuodesta 2012 ;D

Hurjaa.  :headbang: Varmaan myös kerrot, että miten se tähän ketjuun liittyy? Candy on sama kuin Seireeni Parkamosta?

Poissa Seireeni

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #18 : Lokakuu 06, 2025, 13:27:23 »
Mulla olisi pätäkkää sekä vakkareita sen verran ettei tarvitsisi ilmoitella missään, jos olisin tehnyt tätä 13 vuotta. Se että ollut yksi vakkari vuosia on mun mielestä hieman eri asia.
Kunnioitetaanhan kaikkien yksityisyyttä niin ettei tarkasti kerrota asuinpaikkoja ym. Kuitenkin monilla lapsia/läheisiä, jotka itse haluan pitää erillään 🙂

Poissa Mammanen

• Newbie
  • Galleria (9)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #19 : Lokakuu 06, 2025, 19:56:57 »
Hyvä seireeni! Et todellakaan ota ketään asiatonta ja joka ei miellytä - ❤️❤️❤️