Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Duunimeilistä postia hupakolle  (Luettu 4839 kertaa)

Poissa Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 505
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Duunimeilistä postia hupakolle
« : Huhtikuu 27, 2020, 18:08:50 »
^ Käyttääkö joku duunimeiliä näihin puuhiin?

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Duunimeilistä postia hupakolle
« Vastaus #1 : Huhtikuu 27, 2020, 18:20:52 »
Mun käsityksen mukaan näitä tapauksia on jonkin verran, mikäänhän ei ole parempaa kuin olla vetämässä esitystä töissä ja lävähtää uusi meili ja meilin esikatselu tietysti päällä 🙂

Hupakot voi kommentoida millaisista osoitteista yhteenottoja tulee.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Duunimeilistä postia hupakolle
« Vastaus #2 : Huhtikuu 27, 2020, 18:21:16 »
^ Käyttääkö joku duunimeiliä näihin puuhiin?

Käyttää.
Eläkkeellä.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Duunimeilistä postia hupakolle
« Vastaus #3 : Huhtikuu 27, 2020, 18:52:53 »
Käyttää. Laitoin vuosia sitten sähköpostia eräälle naapurissa ilmoittaneelle neidillä. Hänellä oli tietty sama ongelma kuin kaikilla palveluntarjoajilla eli viestejä tuli kauheasti. Hän keksi siihen näppärän ratkaisun eli kokosi yhteen vastaukseen kaikkien ilmoitukseen vastanneiden sähköpostiosoitteet ja vastasi yhteissähköpostilla kaikille siten että kaikki vastaanottajat näkyivät kaikille. Yllättävän moni oli vastannut firman sähköpostilla...

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Duunimeilistä postia hupakolle
« Vastaus #4 : Huhtikuu 27, 2020, 18:56:52 »
^auts ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11393
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Duunimeilistä postia hupakolle
« Vastaus #5 : Huhtikuu 27, 2020, 18:58:39 »
^^
Eikä! Pikku ylläri... 😳
Amator

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Duunimeilistä postia hupakolle
« Vastaus #6 : Huhtikuu 27, 2020, 18:59:10 »
Ei saatana mitä vittua. Käyttäkää valmiita sähköpostipohjia. Jos oma postiohjelma ei tarjoa niitä, niin kirjoittakaa tavalliseen tekstitiedostoon ja ctrlC ctrlV.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Duunimeilistä postia hupakolle
« Vastaus #7 : Huhtikuu 27, 2020, 19:15:59 »
^näitä uunoja tulee vastaan normi työelämässä myös. Ihmiset ei mieti sähköpostin käyttöään. Aina kun näen ryhmäviestin, jossa arviolta 50+ vastaanottajaa  tiedän, että joku idiootti painaa "vastaa kaikille" nappulaa kertoakseen jonkun vain itseään koskevan asian.

En yhtään ihmettele, että jokunen hupakkokin tekee samoja virheitä.

Mutta oman työmeilin tai muun meilin, josta käy ilmi oma nimi, käytössä kerjää vain ongelmia itselleen.

« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 27, 2020, 21:15:41 kirjoittanut VanDamme »

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Duunimeilistä postia hupakolle
« Vastaus #8 : Huhtikuu 27, 2020, 22:22:49 »
Meili on HornyImpaler at hotmail.com ja puhelin prepaid, koska kokemus osoittaa että tiedot leviävät tämän tästä jollain Jimmysedän kertomalla tavalla, tai joku ns fonecta-numeroita vaativa julkaisee kännissä foorumilla luulemansa oharin duuninumerot  kun oli itse sekoittanut päivät.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 27, 2020, 22:28:46 kirjoittanut Azazello »
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Duunimeilistä postia hupakolle
« Vastaus #9 : Huhtikuu 27, 2020, 22:35:26 »
Mä asun vielä kotona niin lähetän viestit mutsin duunimeilistä. Äiti aina ylpeänä kertoo kuinka suosittu hänen poikansa on kun yrittävät hänen kauttaan poikaa vikitellä pois peräkammarista. Kaikki luulee että oon ronkeli vaikka Pömpön tyytyväisenä vaimonakin olin siellä havumajassa. Mä en vieläkään ymmärrä miksi se petti minua jonkun limaisen pillun kanssa. Itkettää että se tunki etanansa sinne lohenpunaiseen pilluun.

Sitä vaan yritin teille kertoa että mulla ei oo duunimeiliä.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 27, 2020, 22:44:05 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Duunimeilistä postia hupakolle
« Vastaus #10 : Huhtikuu 29, 2020, 15:53:10 »
Minun luokse pääsee joko soittamalla rekisteröidystä numerosta tai aluksi viestimällä työsähköpostista, sen jälkeen voi soittaa prepaidista.
Muilla mailla vierailla 💃

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Duunimeilistä postia hupakolle
« Vastaus #11 : Huhtikuu 29, 2020, 16:33:02 »
Minun luokse pääsee joko soittamalla rekisteröidystä numerosta tai aluksi viestimällä työsähköpostista, sen jälkeen voi soittaa prepaidista.

Varmaan kiva sulle, mutta asiakas ottaa tossa karmean riskin.

Vaikket tarkoituksella levittäisi noita tietoja, joku voi esimerkiksi hakkeroida sun sähköpostin tai varastaa luurin, jonka jälkeen sun asiakkaiden tiedot vapaata riistaa.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Duunimeilistä postia hupakolle
« Vastaus #12 : Huhtikuu 30, 2020, 11:15:24 »
^
Tuo riski on aina olemassa, vaikka kaikki olisi kuinka salaista.
Muilla mailla vierailla 💃

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (51)
  • Viestejä: 1202
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Duunimeilistä postia hupakolle
« Vastaus #13 : Huhtikuu 30, 2020, 14:17:17 »
Käyttää. Laitoin vuosia sitten sähköpostia eräälle naapurissa ilmoittaneelle neidillä. Hänellä oli tietty sama ongelma kuin kaikilla palveluntarjoajilla eli viestejä tuli kauheasti. Hän keksi siihen näppärän ratkaisun eli kokosi yhteen vastaukseen kaikkien ilmoitukseen vastanneiden sähköpostiosoitteet ja vastasi yhteissähköpostilla kaikille siten että kaikki vastaanottajat näkyivät kaikille. Yllättävän moni oli vastannut firman sähköpostilla...
Vähän samantapainen kämmi sattui vuosia sitten.
Oli eroottinen mökillätapaaminen useamman ihmisen kanssa. Siellä otettiin valokuvia kaiken muun ohella. Koska kuvat oli otettu minun kännykällä, lähettelin niitä yksitellen saamiini meiliosoitteisiin.
Yhden sankarin kohdalla joka sai kuvat, lähestyi minua jokin aika sitten duunimeilistä kysyen samanlaista uusintaa.
Kämmi oli siinä, meili mistä lähetti minulle kyselyn oli sama ketju johon olin ne kuvat laittanut menemään.
Oli lisännyt kaikki tuntemansa Dominat ja seksityöntekijät samaan joukkoviestintään ja aikaisemmin otetut kuvat menivät luonnollisesti myös heille.
Se ystävyys jäi siihen.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3039
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Duunimeilistä postia hupakolle
« Vastaus #14 : Huhtikuu 30, 2020, 14:48:57 »
Käyttää. Ehkä yllättävän monetkin.
Menee myös usein niin et ekalle tapaamiselle tullaan anonyymina, ja sen jälkeen siirrytään käyttään omaa sähköpostia ja oletettavasti omaa numeroa.

Eikä ole ollut ongelma, joten hyvin voi käyttää ihan mitä osoitetta/numeroa haluaa. :)

Ainoa mitä vähän miettii on noi duunimeilit jotka ei oo henkilön nimellä, eli on firman ns. yleis-säpo, et onhan sit niin et sitä mailia sit kuitenkin lukee vain yksi henkilö. Tai jos lukee useampi, niin toivottavasti kaikille siellä työpaikalla on ok et Reiska käyttää sitä huorien tapaamiseen.
"REEEEEIIIIISKAAAAA, nyt se sun horos on vastanu, tuut sä lukeen tän, sille sopis se sun lounasaika."
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Joensuussa ke-to 15.-16.5.!

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Duunimeilistä postia hupakolle
« Vastaus #15 : Huhtikuu 30, 2020, 14:51:38 »
Käyttää. Laitoin vuosia sitten sähköpostia eräälle naapurissa ilmoittaneelle neidillä. Hänellä oli tietty sama ongelma kuin kaikilla palveluntarjoajilla eli viestejä tuli kauheasti. Hän keksi siihen näppärän ratkaisun eli kokosi yhteen vastaukseen kaikkien ilmoitukseen vastanneiden sähköpostiosoitteet ja vastasi yhteissähköpostilla kaikille siten että kaikki vastaanottajat näkyivät kaikille. Yllättävän moni oli vastannut firman sähköpostilla...
Sain joskus vuosia sitten samanlaisen. Maansiirtoala oli hyvin edustettuna.

Tässä varmaan on aika iso ero vahingossa sen suhteen millä alalla työskentelee. Tietyn alan urakoitsijoille kyse voi olla vain kunniasta. Ministerin poliittiselta avustajalta lähtisi duuni ja tulevaisuus.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Duunimeilistä postia hupakolle
« Vastaus #16 : Huhtikuu 30, 2020, 14:55:05 »
Käyttää. Ehkä yllättävän monetkin.
Menee myös usein niin et ekalle tapaamiselle tullaan anonyymina, ja sen jälkeen siirrytään käyttään omaa sähköpostia ja oletettavasti omaa numeroa.

Eikä ole ollut ongelma, joten hyvin voi käyttää ihan mitä osoitetta/numeroa haluaa. :)
En minä sinua pelkää ja voisin olla yhteyksissä ihan omalla sähköpostiosoitteella periaatteessa. Vaan pelkään sitä, mitä voisi tapahtua jos kännykkäsi joutuu vääriin käsiin sinusta riippumattomista syistä tai tietomurron seurauksena.

Minulla oli tili pettäjäsivustolla 2015. Sähköpostiosoitteeni oli vuodettujen joukossa, mutta se ei ollut oikealla nimellä. Minulle ei käynyt huonosti. Joukossa oli monia tunnettuja nimiä. Tämä voi tapahtua myös huoran kanssa niin, että hän ei tee sitä tahallaan.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Duunimeilistä postia hupakolle
« Vastaus #17 : Huhtikuu 30, 2020, 15:03:08 »
Tai jos lukee useampi, niin toivottavasti kaikille siellä työpaikalla on ok et Reiska käyttää sitä huorien tapaamiseen.
"REEEEEIIIIISKAAAAA, nyt se sun horos on vastanu, tuut sä lukeen tän, sille sopis se sun lounasaika."

 ;D ;D ;D ai saakeli. Päivän naurut.
Onko sulla muuten Venla käyntikortteja? Niitä vois jakaa duunikavereille.
Ihanat naiset.

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Duunimeilistä postia hupakolle
« Vastaus #18 : Huhtikuu 30, 2020, 15:26:18 »
Joissain työpaikoissa on käytäntö, että työntekijän poistuttua firmasta hänen sähköpostinsa jää edelleen käyttöön esim. puoleksi vuodeksi, jona aikana sieltä voidaan kaivaa tarpeen vaatiessa työasioita. Jos ne huorien viestit on silloin poistamatta, voi siitä seurata ikävyyksiä. Itsekin olen käynyt hupakoissa työajalla, mutta työsähköposteista se ei kuitenkaan ilmene.

Pääkaupunkiseudulla on muuten yksi suurehko isännöitsijätoimisto, jossa kaikki työntekijöiden työsähköpostit ovat periaatteessa firman sisällä julkisia. Eräs heidän työntekijänsä oli lähetellyt tämän takia tuttavalleni välillä sähköpostia privaattiosoitteesta, vaikka kyse olikin taloyhtiön hallituksen keskusteluista eli isännöitsijän työasioista. Tuollaisessa firmassa työaskennellessä tietysti pitää olla jo vähän tyhmä, jos meilaa horolle, vaikka tietää että pomo ja toimiston tytöt lukevat muiden sähköposteja.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3039
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Duunimeilistä postia hupakolle
« Vastaus #19 : Huhtikuu 30, 2020, 15:32:57 »
En minä sinua pelkää ja voisin olla yhteyksissä ihan omalla sähköpostiosoitteella periaatteessa. Vaan pelkään sitä, mitä voisi tapahtua jos kännykkäsi joutuu vääriin käsiin sinusta riippumattomista syistä tai tietomurron seurauksena.

Minulla oli tili pettäjäsivustolla 2015. Sähköpostiosoitteeni oli vuodettujen joukossa, mutta se ei ollut oikealla nimellä. Minulle ei käynyt huonosti. Joukossa oli monia tunnettuja nimiä. Tämä voi tapahtua myös huoran kanssa niin, että hän ei tee sitä tahallaan.

Joo, toi on kyllä ihan totta, ja kannattaa tietysti käyttää omaa harkintaa milloin ottaa yhteyttä omilla tiedoillaan ja milloin ei.
Kännykät on yleensä riski ihan kaikessa- niin, mullahan ei horo-mailia ole kännykässä. :)
Ja tietokoneet pitää suojata hyvin.
Tottakai minne vaan voidaan koittaa murtautua, mutta omilla toimilla on kuitenkin yleensä se merkittävin vaikutus tietoturvassa.
Älkää tallettako salasanoja mihinkään sivuille/selaimille ja muistakaa vaihtaakin niitä salasanoja joskus :)
Yleisesti, yksittäisten horojen sähköpostit kuitenkaan eivät ole kovin suuren vaivan arvoisia, hieman eri luokkaa kiinnostavuuden kohteena kuin jokin globaali pettäjäsivusto jonka voi nähdä suurenkin ajan ja vaivan arvoiseksi murtautua.

Tai jos lukee useampi, niin toivottavasti kaikille siellä työpaikalla on ok et Reiska käyttää sitä huorien tapaamiseen.
"REEEEEIIIIISKAAAAA, nyt se sun horos on vastanu, tuut sä lukeen tän, sille sopis se sun lounasaika."
;D ;D ;D ai saakeli. Päivän naurut.
Onko sulla muuten Venla käyntikortteja? Niitä vois jakaa duunikavereille.

Pitäisi ehkä teetättää Reiskaa varten :D
No mutta, onhan mulla käynyt samoista duunipaikoista kaveruksia.
On käynyt niinkin et ovat tulleet samalla kyydillä, toinen jäänyt odottaan vuoroaan ulos ja sit läpsystä vaihto. Tai sit on otettu yhteyttä ja kerrottu kuka duunikaveri mua on suositellut ja kysytty et pääsiskö toinenkin koittaan.
Kaikissa työpaikoissa huorissa juokseminen ei ole huono juttu.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Joensuussa ke-to 15.-16.5.!