Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tuhmia tarinoita  (Luettu 5284 kertaa)

Poissa ramona_tuhma

• Newbie
  • Galleria (9)
  • * Kelpo kaveri
Tuhmia tarinoita
« : Syyskuu 21, 2025, 12:00:57 »
Saitilta inspiroituneena ajattelin nyt ainakin jakaa ensimmäiset kokemukseni. Ehkä pidän enemmänkin blogia seikkailuista, tai sitten en, mutta uutena hupakkona haluan jakaa myös näitä kokemuksia perässä tulijoille.

Hupakointintia on nyt aloiteltu tässä ehkä viikon päivät. Sanon aloiteltu, koska vielä ei ole tositoimiin yhtä pientä camia lukuunottamatta päästy 🙄

Kuluneen viikon to-pe olin varannut Tampereelta paikan päivystystä varten. Omassa paikassa on vielä hetken haasteita mm. remontista johtuen niin ajattelin, että aloitan työt saavutettavassa paikassa rauhassa.

Laitoin ilmoituksen s-rehvit sivulle ja puhelin alko laulamaan. Kymmeniä viestejä, kyselyjä ja avauksia. Osa halus palvelua, jota en koe voivani tarjota, osa kyseli vain hintoja, osa halus ehkä enemmän kirjekaveria. Selkeästi osan mielestä mun hinnat on liian kalliit, kun eivät palanneet enää asiaan ja osa sano sen suoraan. Mutta se kuuluu asiaan, en aio tinkiä hinnoista. Kaikkia ei voi miellyttää ja mun on maksettava laskut 🤷‍♀️

Asiallisille vastailin asiallisesti, mutta jos sävy on ikävä potentiaaliselta asiakkaalta niin takaisin tulee. Tässäkin pätee sama sääntö ku elämässä yleensä: ole mulle mukava niin mää oon sulle mukava takas. Onneksi molemmin puolin on vapaus valita.

Kolme asiakasta varasi sit aikoja to-pe akselille.  Alku vaikutti hyvältä. Ensimmäinen keikka jo heti iltapäivästä, toinen melko heti perään ja loppuillan ois voinut päivystää. Sit perjantaiaamulle yks keikka. Sit lähtisin päivätöihin, jotka ainakin vielä pitää mut melko kiireisenä.

Kiirehdin majapaikkaan päivätöistä ensimmäistä asiakasta varten. Laitan suojalakanan sänkyyn, käyn pikasuihkussa, pesen hampaat ja vaihdan vaatteet. Osoitteen ja saapumistiedon olen molemmille asiakkaille laittanut hetkeä aiemmin.

Saan itseni just valmiiksi ensimmäisen asiakkaan saapumiseen. Ja sit mut ghostattiin. Viestiäni ei luettu, joten poistin sen jossain kohtaa ja laitoin nikin ylös. No, kohta ois toinen asiakas.

Kunnes n. 30 min ennen sovittua tapaamista saan wa-viestin "sori pakko perua" ja mut blokataan samantien. Nyt alkaa jo ketuttamaan. Onneksi majapaikkani on edullinen, että en hirvesti jää tappiolle jos asiakkaita ei tulekaan. Lueskelen tätä palstaa ja ilmeisesti juuri uusille tätä tapahtuu usein. Oisinpa tiennyt niin en ehkä ois aloittanut päivystyksellä.

Illalla viestejä satelee mutta mikään ei johda tapaamiseen. Puhelin myös soi ja minua pyydetään yöksi. En lähde koska olen sopinut keikan aikaiselle aamulle. Jossain vaiheessa iltaa summeri soi, mutta en ehdi ajoissa vastaamaan. En tiedä kuka siellä on mutta vain kahdelle potentiaaliselle olen osoitteen antanut.

Menen puolen yön maissa nukkumaan. Herään ajoissa herätyskelloon valmistautuakseni aamun asiakkaaseen. Samantien huomaan peruutusviestin tulleen yöllä. Muista poiketen saatan jopa uskoa tätä selitystä mutta otan numeron silti talteen. Jos uusintapyyntöjä tulee, heiltä vaadin ainakin varausmaksun, koska luotto kyseisiin henkilöihin on mennyt.

Aamulla saan kuitenki yhden lyhyen videopuhelukeikan. En siis ihan niin pahasti jää majoituksesta tappiolle, vaikka tämän riskin kyllä hyväksyin jo majoitusta varatessani. Tästä lähtien pyrin vastaanottamaan omassa paikassa, jotta peruutukset/ghostaukset eivät ketuta yhtä paljon.

Saan sovittua muutaman tapaamisen jo tuleville viikoille. En pidätä hengitystä niiden suhteen saati varaa 100 %:sti niitä aikoja ennen kuin se aika koittaa. En myöskään ole lähettänyt kasvokuvaa mielelläni, lähinnä niille joiden kanssa tapaaminen on sovittu. En tiedä olisiko pitänyt mutta oh well.

Ja tuleehan sitten yksi peruminen aikalailla heti kasvokuvan saamisen jälkeen 🤣. Hän on viestitellyt kovin ahkeraan ja ollut sinkkuna liikkeellä. Puoli vuorokautta kasvokuvan jälkeen hän onkin alkanut tapailemaan jotakuta ja joutuu peruuttamaan. Erikoista, vaikka toki kyseessä olikin lauantai-ilta/yö, että sinällään mahdollista, että paikallisesta on löytynyt tapailukumppani. Ja tiedän, että en mää nyt niin ruma oo vaikka en ehkä mikään missikään 😆. Ehkä se naama ei sit miellyttänyt.

Kaikenkaikkiaan voi ensimmäisen viikon sanoa olleen erikoinen ja opettavainen. Yritän minimoida niin taloudelliset kuin muutkin riskit, mutta tietysti ammatin varjopuoliin ghostaamiset ja perumiset kuuluu.

On tässä vielä oppimista, onneksi muutamilta ihanilta kokeneemmilta olen saanut neuvoja ja tukea. Arvostan niitä suuresti ja toivon, että jossain kohtaa saan maksaa takaisin mentoroimalla muita. Edelleen kaipaan verkostooni kollegoita, joten saa heittää vaikka pullopostilla 😘. Myös Protukipisteen avoimiin oviin suuntaan heti kun aikataulut natsaa...
Pervo ja tatuoitu bbw milf ja hupakko Nokialta. Nokialla 3.-5.11.

Poissa Livya

• Hero Member
  • Galleria (16)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tuhmia tarinoita
« Vastaus #1 : Syyskuu 21, 2025, 12:49:05 »
Lohdutuksena voin sanoa, että hyvät potentiaaliset asiakkaat oppii nopeasti erottamaan toisistaan. :)

Kannattaa varata ihan oma aika prolle netistä joko etänä tai paikanpäälle. Sieltä saa avaimet kunnon verkostoitumiseen :)

Harmi että ensimmäinen keikka meni vähän penkin alle. Toivottavasti seuraava olisi parempi :)
Katsotaan minne keikkatie seuraavaksi vie 😘

Poissa ramona_tuhma

• Newbie
  • Galleria (9)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Syyskuu 21, 2025, 12:51:13 »
Lohdutuksena voin sanoa, että hyvät potentiaaliset asiakkaat oppii nopeasti erottamaan toisistaan. :)

Kannattaa varata ihan oma aika prolle netistä joko etänä tai paikanpäälle. Sieltä saa avaimet kunnon verkostoitumiseen :)

Harmi että ensimmäinen keikka meni vähän penkin alle. Toivottavasti seuraava olisi parempi :)

Varmasti ns. Siperia opettaa tässäkin asiassa.
Prossa oon itse asiassa käynyt jo työntekijän kanssa jutulla mutta vielä sieltä suunnasta ei mentoria ole kuulunut ☺️

Poissa JheartB

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Syyskuu 21, 2025, 20:57:34 »
Tervetuloa kerhoon 😊
Pidä vaan pintasi, monet kun huomaavat että alalla uusi, koittavat kaikkensa melkein että saisi tahtonsa läpi, rahallisesti, ilman kumia tai sun muuta. Älä odota liikaa asiakasta saavuttavaksi, monet tekevät tollasta "kiusottelua" että kyselee osoitteita ja sit peruukin.
Jenna💋

Poissa JheartB

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Syyskuu 21, 2025, 20:59:16 »
Ja kannattaa ihan tallentaa niitä ei-toivottuja miehiä puhelimeen erilaisilla lempinimillä niin ainakin tietää kelle ei vastaa enään...  :whipping:
Jenna💋

Poissa ramona_tuhma

• Newbie
  • Galleria (9)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Syyskuu 21, 2025, 21:04:22 »
Tervetuloa kerhoon 😊
Pidä vaan pintasi, monet kun huomaavat että alalla uusi, koittavat kaikkensa melkein että saisi tahtonsa läpi, rahallisesti, ilman kumia tai sun muuta. Älä odota liikaa asiakasta saavuttavaksi, monet tekevät tollasta "kiusottelua" että kyselee osoitteita ja sit peruukin.
Näin oon tämän ajatellut, että pidän pintani (ja hintani), siinäpähän testaavat 😁

Poissa AnnaVonB

• Hero Member
  • Galleria (18)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #6 : Syyskuu 22, 2025, 00:44:45 »
Tota naamakuvan lähettämistä kyllä harkitsisin kaksi kertaa. Se ei ole mikään alan yleinen käytäntö vaikka varmasti ne, jotka aina ekana uusiin ottavat yhteyttä yrittävät niin kovasti väittää.
💎 Jyväskylä 18.11. 💎

Poissa Kiimatar

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Syyskuu 22, 2025, 02:06:17 »
Onko alalla nykyisin kuinka yleistä vaatia varausmaksu? Se nimittäin karsii äkkiä jyvät akanoista.

Poissa Meaxx

• Full Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #8 : Syyskuu 22, 2025, 07:30:53 »
Asiallisille vastailin asiallisesti, mutta jos sävy on ikävä potentiaaliselta asiakkaalta niin takaisin tulee. Tässäkin pätee sama sääntö ku elämässä yleensä: ole mulle mukava niin mää oon sulle mukava takas.

Ei ole millään lailla tarkoitus arvostella, mutta tämä otti silmään koska olen huomannut samaa tapaa monella hupakolla. Vilpittömästi vain ihmettelen, koska minä henkilökohtaisesti en ymmärrä tätä. Jos tulee ikävä yhteydenotto, ja niitähän tulee, niin miksi siihen pitää vastata ollenkaan? Tämä tyyppi ei ole tulossa asiakkaaksi, niin mitä sillä saavuttaa olemalla ikävä takaisin? Ensinnäkin siinä hukkaa vain omaa aikaansa, ja toiseksi ei siitä oma olo parane. Ainakaan minulla, toki ihmiset ovat erilaisia.

Toisekseen näen tämän täysin asiakaspalveluna. Jos olisin kaupan kassalla niin en minä sielläkään haistattelisi takaisin. (No myönnetään että löisin takaisin, mutta se on jo eri asia.) Toki siellä et ole yksityisyrittäjä etkä voi valita asiakkaitasi, mutta jos joku on idiootti niin ei tarvitse vajota samalle tasolle.
Raisio ma-to! ❤️

Poissa ramona_tuhma

• Newbie
  • Galleria (9)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Syyskuu 22, 2025, 08:14:23 »
Tota naamakuvan lähettämistä kyllä harkitsisin kaksi kertaa. Se ei ole mikään alan yleinen käytäntö vaikka varmasti ne, jotka aina ekana uusiin ottavat yhteyttä yrittävät niin kovasti väittää.
Kiitos hyvästä vinkistä 🤗

Poissa ramona_tuhma

• Newbie
  • Galleria (9)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : Syyskuu 22, 2025, 08:17:50 »
Ei ole millään lailla tarkoitus arvostella, mutta tämä otti silmään koska olen huomannut samaa tapaa monella hupakolla. Vilpittömästi vain ihmettelen, koska minä henkilökohtaisesti en ymmärrä tätä. Jos tulee ikävä yhteydenotto, ja niitähän tulee, niin miksi siihen pitää vastata ollenkaan? Tämä tyyppi ei ole tulossa asiakkaaksi, niin mitä sillä saavuttaa olemalla ikävä takaisin? Ensinnäkin siinä hukkaa vain omaa aikaansa, ja toiseksi ei siitä oma olo parane. Ainakaan minulla, toki ihmiset ovat erilaisia.

Toisekseen näen tämän täysin asiakaspalveluna. Jos olisin kaupan kassalla niin en minä sielläkään haistattelisi takaisin. (No myönnetään että löisin takaisin, mutta se on jo eri asia.) Toki siellä et ole yksityisyrittäjä etkä voi valita asiakkaitasi, mutta jos joku on idiootti niin ei tarvitse vajota samalle tasolle.

En mää päätä auokaaan, en sitä tarkoittanut. Enemmän se on sitä, että jos alat vänkäämään/vaatimaan, sitä tylymmäksi käyn. Jos olet keskustelussa kohtelias, olen sitä takaisin.
Ja kyllä mää kaupan kassana olen myös ollut tyly, jos mulle ollaan tylyjä. En mää koskaan aspahommissa oo ollut pelkkä hymyilevä sylkykuppi. Koen, että jos aika vaan hyväksytään asiakkaan ikävä käytös, hän ei koskaan joudu siitä vastuuseen.

Poissa Pupu7000

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #11 : Syyskuu 22, 2025, 08:43:06 »
Kasvokuvia ei tarvitse eikä kannata lähettää. Ne voivat levitä esim. Ylilaudalla ja joillekin on noin käynytkin.
Stifler's mom.

Poissa Meaxx

• Full Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #12 : Syyskuu 22, 2025, 09:21:10 »
Enemmän se on sitä, että jos alat vänkäämään/vaatimaan, sitä tylymmäksi käyn.

Mietin tämän kohdalla, että vänkääjiä ja vaatijoita harvempi ottaa asiakkaaksi. Sen takia tuntuu ajanhukalta viestitellä sellaisille takaisin ollenkaan. Lisäksi jos viestittely asiakkaan kanssa menisi tylyksi, niin en tiedä saisiko tapaamiseen sellaista kivaa molemminpuolista odottavaa tunnelmaa, mikä on mielestäni tärkeä näissä puuhissa.

Minä en asiakaspalvelijana koskaan ole katsonut tarpeelliseksi kouluttaa asiakasta käytöstavoissa. Niin sanotusti helmiä sioille sellainen homma, eli ei se auta. Toisesta korvasta ulos vain. Mutta ihmiset ovat erilaisia ja rikkauttahan se on. :)
Raisio ma-to! ❤️

Poissa AnnaVonB

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #13 : Syyskuu 22, 2025, 23:26:26 »
Onko alalla nykyisin kuinka yleistä vaatia varausmaksu? Se nimittäin karsii äkkiä jyvät akanoista.

Varausmaksua ei kukaan maksa tuntemattomalle uudelle pt:lle koska kaikenlaisia huijareita on niin paljon liikenteessä.

Kannattaa alkaa pitää yllä aktiivisesti omia somekanavia jo heti alussa ja omat nettisivut kannattaa myös olla, niin pikkuhiljaa alkaa sitten kertyä sellaista uskottavuutta, että varausmaksun uskaltaa asiakas maksaa.
💎 Jyväskylä 18.11. 💎

Poissa ramona_tuhma

• Newbie
  • Galleria (9)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #14 : Syyskuu 22, 2025, 23:37:11 »
Kannattaa alkaa pitää yllä aktiivisesti omia somekanavia jo heti alussa ja omat nettisivut kannattaa myös olla, niin pikkuhiljaa alkaa sitten kertyä sellaista uskottavuutta, että varausmaksun uskaltaa asiakas maksaa.
Mitä erityisesti, IG?
Nettisivut työnalla

Poissa AnnaVonB

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #15 : Syyskuu 22, 2025, 23:48:11 »
Mitä erityisesti, IG?
Nettisivut työnalla

Instagramissa useimmat on, siellä vaan on aikamoinen suo sen suhteen mitä sinne saa ja ei saa laittaa, mutta niin kauan kuin et suoraan kerro mistään mitään, niin eivät poista tiliä. Instaan kannattaa kuitenkin suhtautua niin että siellä käyttäjätilit on helposti kertakäyttötavaraa ja jos tili poistetaan niin uutta vaan heti tulille.

X on aiemmin toiminut hyvin koska siellä saa avoimesti puhua asioista niiden oikeilla nimillä, mutta nykyään se ei enää toimi yhtä hyvin kun aikuisviihdesisältörajoitukset kiristyi.
💎 Jyväskylä 18.11. 💎

Poissa ramona_tuhma

• Newbie
  • Galleria (9)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #16 : Syyskuu 27, 2025, 12:53:32 »
No nyt on päästy jo asiaan!

Kuusi hupivaraajaa se vaati, mutta seitsemäs asiakas saapui paikalle 🥳. Ei ehkä Tuhma tyttö toiminut kaikkein turvallisimmin mutta sain ihmisestä hyvän vaikutelman ja päädyimme pikaiselle pakupanolle. Kiitos siis tälle ensimmäiselle asiakkaalle 😘

Eilen sitten päivätöistä tullessa päädyin sopimaan pikaisen hj-keikan taloyhtiön saunaan ku oma paikka oli pois käytöstä. Nopea 10 min sormetus ja käteenveto, sekin oli mukavaa 🤭

Toivottavasti alun hupivaraajat oli suurimmaksi osaksi tässä ja Tuhma tyttö pääsee kunnolla hommiin 🤩

Poissa bbwvantaa29

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #17 : Lokakuu 08, 2025, 02:07:59 »
Tervetuloa hupakoiden piiriin!🫶🏻🤗
Täällä kans toinen BBW😁.
Harmi lukea että noin paljon perujia ja ohareita ollut liikenteessä. Mut muistan kun itse aloitin 4,5 vuotta sitten nää hommat niin multakin kysyttiin usein kasvokuvia ja minä sitten lähetin kaikille, sellasillekkin jotka ei itse edes lähettänyt🤣. Mutta joo en sitä suosittele kun ei koskaan tiedä millainen tyyppi siellä toisessa päässä on jos kuvat lähteekin levitykseen.
Sitä oli sillon ihan pihalla mitä kannattaa ja mitä ei kannata tehdä, onneks nyt jo vähän viisastunut vuosien mittaan.😅

Ootko viihtynyt näissä hommissa nyt?☺️ Toivottavasti oot saanut nyt lisää keikkaa eikä pelkkiä ohareita!🫶🏻 Itellä ollut nyt viikon sisään neljät oharit mut tää on välillä semmosta. Onneks on ollut kivojakin tapaamisia :)

Poissa ramona_tuhma

• Newbie
  • Galleria (9)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #18 : Lokakuu 08, 2025, 12:41:01 »
Tervetuloa hupakoiden piiriin!🫶🏻🤗
Täällä kans toinen BBW😁.
Harmi lukea että noin paljon perujia ja ohareita ollut liikenteessä. Mut muistan kun itse aloitin 4,5 vuotta sitten nää hommat niin multakin kysyttiin usein kasvokuvia ja minä sitten lähetin kaikille, sellasillekkin jotka ei itse edes lähettänyt🤣. Mutta joo en sitä suosittele kun ei koskaan tiedä millainen tyyppi siellä toisessa päässä on jos kuvat lähteekin levitykseen.
Sitä oli sillon ihan pihalla mitä kannattaa ja mitä ei kannata tehdä, onneks nyt jo vähän viisastunut vuosien mittaan.😅

Ootko viihtynyt näissä hommissa nyt?☺️ Toivottavasti oot saanut nyt lisää keikkaa eikä pelkkiä ohareita!🫶🏻 Itellä ollut nyt viikon sisään neljät oharit mut tää on välillä semmosta. Onneks on ollut kivojakin tapaamisia :)

Kiitos 🥰.
Kyllä ohareiden sarja jatkuu edelleen. Maanantaina pelkkiä ohareita ja niitä, jotka sopii ja peruu 30 min sisään 😆

Nyt tein pidemmän ja kattavamman esittelytekstin, joka selventää varmasti monen kysyjän juttuja. Siinä mm. kerrotaan, että ilmoittelen keikoista täällä ja somessa.

Reilu viikko ja remppa on ohi, sit alkaa hel...an ku on paikka  :headbang:

Poissa ramona_tuhma

• Newbie
  • Galleria (9)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #19 : Lokakuu 27, 2025, 11:38:55 »
Aika päivittää hieman tuhmia kuulumisia.

Tuntuu, että pahimmat hupivaraajat on nyt jääneet taakse, luojan kiitos. Toki kyselijöitä on paljon enemmän kuin tapaamisia. Suurin osa lopettaa kun saa vastaukseni, joka on aika pitkä tietysti. Nyt sitä vois jopa jo lyhentää, kun sain nettisivut tehtyä, joilta löytyy se tarkin ja ajantasaisin tieto. Oon tosi tyytyväinen kuitenkin, että sain sivut työstettyä  :headbang:

Instassakin on selvinnyt että mitä kuvia kannattaa laittaa ja mitä ei 🤣. Päivätyön puolesta pyöritän instaa paljonkin mutta eipä ole tarvinnut aiemmin miettiä kuvian sisältöä ja sanoituksia niin tarkkaan. Mutta nyt ei enää sitäkään tiliä rajoiteta ku kävin poisteleen melkein kaikki kuvat.

Oman paikan remppa on valmis, mikä hel...a elämää valtavasti. Nyt pitäs vaan löytää energiaa laitella lisää ilmoja naapurisivulle, päivittää täälläkin kalenteria jne. Jotenkin syksy ja alkanut pimeys vie voimia 😔. Varmaan turskilla sama, kun on hiljasempaa.

En oo paljon keikkaillut mutta pohdin pohjoiseen lähtöä. Mahtaiskohan sitä Oulun seudulla käydä kauppa, jos sinne eksyis 🤔