Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Parhaat keikka kaupungit  (Luettu 781 kertaa)

Poissa BunnyRose

• Jr. Member
  • Galleria (2)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Parhaat keikka kaupungit
« : eilen kello 15:11:36 »
Mielenkiinnolla kuulisin muiden palveluntarjoajien mielipiteitä, mitkä kaupungit ovat parhaita keikkailun kannalta; missä kannattavuus ja tapaamisten toteutuvuus ovat hyviä jne.
Keikkailu kiinnostaisi taas itseäni, mutta tälle harrastukselle suodun vähäisen ajan takia en haluaisi hukkareissuja tehdä.

Poissa Livya

• Hero Member
  • Galleria (16)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Parhaat keikka kaupungit
« Vastaus #1 : eilen kello 16:33:13 »
Nää on tosi vaihtelevia. Sama kaupunki voi olla tällä kerralla hyvä, seuraavalla ei. Itse tykkään kiertää pohjois-suomea, mutta olen suunnitellut jo pidempään lähteväni jossain vaiheessa myös etelämpään.
Kemi 24.-25.9

Poissa AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (10)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #2 : eilen kello 18:41:35 »
Oulu on aina ollut mulle todella hyvä ja oon onnekas että se on mun lähin isompi kaupunki.  :inlove: Siellä on myös talvellakin paljon ok-hintaisia kämppiä.

Helsinki, Turku ja Kuopio on alkaneet myydä mulla loppuun jo etukäteen niin ettei oo tarvinut välttämättä edes käyttää mainosta naapurissa vaan viestikierros luvan antaneille vanhoille tutuille, saitin kalenteri ja IG on riittäneet. Mutta tuon ekan vuoden aikana uuden tytön viehätys on saattanut vielä vaikuttaa. Seinäjoki ja Jyväskylä on ollut ok, ei oo ollu muistaakseni juuri ohareita ja asiakkaat ja myös muut yhteydenottajat on ollu todella jees.

Tampere on villi kortti joka voi olla mitä vaan :D Joko riittävästi mukavia asiakkaita tai tyyliin oharia oharin perään ja pommitusta häiriköiltä. Siltikin oon menossa sinne taas joulukuun alussa, saas kattoa kuinka käy nyt.

Levi on mun rotaatiossa ja se on kiva myös muun tekemisensä johdosta, mutta pitää vähän kikkailla millä viikolla menee ja olla yleensä tosi ajoissa liikkeellä majoituksen kanssa.
Sensuelleja hetkiä Seinäjoella 29.9.-1.10.

Poissa dueerre

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #3 : eilen kello 20:30:54 »
Ihailtavaahan se olisi, että te naiset tarjoaisitte meille miehille palveluja tasaisesti ympäri Suomen etelää, itää, länttä, pohjoista ja keskistä Suomea unohtamatta. Kaikilla miehillä kuitenkin on naisen tarpeet aivan samanlaiset asuinpaikasta riippumatta. Ennen lähdettiin pillun hakuuun Tallinnaan, mutta toiminta siellä on täysin kuivunut ja miehet ovat siirtyneet käyttämään kotimaisia palveluja. Tämä on varmaan teille hyvin mieleinen tosiasia, kun asiakasmäärä on siinä mielessä kotimaassa lisääntynyt. Luotettavista vakioasiakkaista kannattaa aina pitää kynsin ja hampain kiinni ja todellakin panostaa heihin. Eniten naisen puutteessa joutuvat riutumaan aivan pohjoisen miehet Levin yläpuolella, kun esim. käsivarren Lapista tai Nuogramista on Leville useita satoja kilometrejä sekä sitten Ahvenanmaalla asuvat. Toki ymmärrän hyvin sen tosiasian, että ei niihin paikkoihin juuri kannata keikkoja tehdä kuin korkeintaa auliista hyväntekeväisyydestä tai ellei itse satu samalla itsekin lomailemaan siellä. Asukkaita siellä on vähän ja majoituskin kalliimpaa, joten ansiot jäisivät miinukselle, kun saman ajan voisi viettää niissä kaupungeissa, joissa
asiakkaita on yllinkyllin. Mainostaa kannattaa aktiivisesti ja ahkerasti mahdollisimman monella palvelimella sillä se on se ainoa tapa lisätä asiakaskuntaa. Eihän meillä miehillä ole muuten tietoa, missä teidän palveluja tarjolla on. Näin asiakaspalvelunne toimisi erinomaisesti. Toivon, että Bunny Rose löytäisi parhaat mahdolliset keikkailukaupungit. Lopuksi toivotan kaikille teille IKI-IHANILLE palveluntarjoajille hyvää "saalistus" onnea ja entistä enemmän aherrusta ja innokkuutta tähän tärkeään palvelutyöhönne. Meillä miehillä naisen tarve ja kysyntä on jatkuvaa ja pysyvää eikä se ajan saatossa katoa mihinkään.(taitaapa jopa lisääntyä ?). Muistakaa palvella meitä miehiä aina iloisin ja antelian mielin. :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Poissa MySweetMystery

• Newbie
  • Galleria (6)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : eilen kello 23:38:40 »
Seinäjoki oli mulle paras kaupunki viime vuonna, ja tänäkin vuonna ainakin toistaiseksi on johdossa.

Kiitos paikallisille rehdeille herroille, jotka eivät juuri oharoi 😘
💦💦 Tampere 17.-22.9. 💦💦