Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa  (Luettu 9262 kertaa)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« : Huhtikuu 25, 2020, 12:53:00 »
Eräällä sivustolla, jonka kautta treffataan seksin merkeissä, saan ihan kunnolla yhteydenottoja. Yhteydenottojen laatu vain hieman vaihtelee yhteydenottajasta riippuen ja tämä sama homma on varmasti monella muullakin palveluntarjoajalla kuin vain tällä ilotytöllä, joka tätä viestiä teidän kaikkien nähtäväksi kirjoittelee.

Jotkut tietävät heti mitä haluavat ja tapaamisia sovitaan sen mukaan. Toiset taas ottavat yhteyttä, vaikkeivät puhelun perusteella nähtävästi tiedäkään, mitä haluavat, vaikka ilmoituksessa ja puhelimitse ääneen puhumalla kuinka olisi itseä avattu yksiselitteisen selkeästi, johdonmukaisesti, ytimekkäästi, määrätietoisesti, kaikenkattavasti ja mitä näitä adjektiiveja nyt taas on, sekä vaikka olisikin vastailtu kaikenlaisiin epäselviin asioihin ja muihin kysymyksiin. Sen sijaan sanotaan, että mietitään tai että soitetaan myöhemmin uudestaan. Milloin siis soitetaan, jos niin luvattiin? Tai sovitaan tapaaminen tietylle ajankohdalle ja sitten ei välttämättä kuulu mitään, kun h-hetki olisi käsillä. Tai puhelimessa taikka viime hetkellä ennen tapaamista aletaan kyselemään kuvia, kalun paljaalla imemistä tai kysellään sitä, voisiko sillä ja sillä hinnalla tai 50€ edullisemmin tavata, vaikka hinnasto on selkeästi ja yksiselitteisen ymmärrettävästi käsittääkseni tuotu henkilölle esille ennen muita uteluita.

Mikä siinä suoraviivaisuudessa ja tapaamisen sopimisessa on niin haastavaa? Ja varsinkin jos kyse on sivustosta, jonka kautta treffataan seksin merkeissä ja jossa lähtökohtaisesti sivuston maineen perusteella ihmisten pitäisi aika selkeästi tietää ja ymmärtää, mistä sivustossa on kyse. Siitä, että sovitaan tapaaminen mahdollisimman suoraviivaisesti ilman turhia kiertelyitä ja kaarteluita niillä maksuehdoilla ja muilla tapaamisehdoilla, jotka palveluntarjoaja mainitsee, kun häneen on otettu yhteyttä. Ja asioista sopimisen helpottamiseksi ja suoraviivaisuuden kannalta ajateltuna sitä yhteyttä voi jokainen niin haluava opetella ottamaan siinä vaiheessa, kun on varma tapaamisesta ja siitä, että kukkarosta riittää €uroja tapaamiselle. Ei me ilotytöt olla mitään halpoja eläimiä taikka esineitä, joille soittamisessa tapaamisesta sopimiseksi olisi hyötyä siinä vaiheessa, kun niitä €uroja ei ole kovinkaan suurta määrää, vaikka pitäisikin tietää, että mikä on keskimäärin kotimaisen palvelutarjonnan hintataso ja että se ei ole kaupasta saatavaan karkkipussiin soveltuva rahamäärä, vaan hieman enemmän.

Ei ne kalatkaan kysele kalastajaltaan etukäteen, että pitäiskö tuohon koukussa olevaan matoon tarttua, vaan tarttuvat siihen ja samalla koukkuun, vai mitäs sanotte, te ihanat ihmiset rakkaat ja kullanmussukat? :-*
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 25, 2020, 13:03:30 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 488
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #1 : Huhtikuu 25, 2020, 13:12:00 »
Ei ne kalatkaan kysele kalastajaltaan etukäteen, että pitäiskö tuohon koukussa olevaan matoon tarttua, vaan tarttuvat siihen ja samalla koukkuun, vai mitäs sanotte, te ihanat ihmiset rakkaat ja kullanmussukat? :-*

Et varmaan tiedä mitä kaloille tapahtuu kun ne vedetään veneeseen?  ::) ::) ::)

Siinä se pointti, kuka tahansa voi asettaa syötin, ja osa syöteistä on ilkeämielisiä huumoriveikkoja, valheellisella tiedoilla markkinoitu, paritukselta haiskahtavia, sekakäyttäjiä yms.

_
dijon on sinappi

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5297
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #2 : Huhtikuu 25, 2020, 13:39:38 »
Sen sijaan sanotaan, että mietitään tai että soitetaan myöhemmin uudestaan. Milloin siis soitetaan, jos niin luvattiin?

Kyse voi olla vaikka seuraavanlaisesta tapauksesta. Turska menee sivustolle selailemaan ilmoituksia ja löytää lähialueeltaan kolme mielenkiintoista ilmoittajaa, kaikki ennalta tuntemattomia neitokaisia. Miten tehdä valinta näiden kolmen väliltä? Osaisiko joku erottua edukseen puhelimessa, olisiko siis soittokierroksen paikka. Ja kun keskustelut on käyty neidon 1 kanssa, lopuksi voi todeta vaikkapa että "soitetaan myöhemmin uudestaan" joka voi tarkoittaa myös sitä että soitan sinulle uudelleen ehkä jos niistä kahdesta muusta jäljelleolevasta kumpikaan ei osottaudu puhelinkierroksella sinua mielenkiintoisemmaksi. Vai olisiko tässä kohdin parempi todeta että soitan vielä kahdelle muulle ja sen jälkeen ehkä vielä sinulle uudestaan?

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #3 : Huhtikuu 25, 2020, 15:14:29 »
Et varmaan tiedä mitä kaloille tapahtuu kun ne vedetään veneeseen?  ::) ::) ::)

Siinä se pointti, kuka tahansa voi asettaa syötin, ja osa syöteistä on ilkeämielisiä huumoriveikkoja, valheellisella tiedoilla markkinoitu, paritukselta haiskahtavia, sekakäyttäjiä yms.

_
dijon on sinappi

Siinähän se juuri onkin, että kun kala on tarttumassa syöttiin, niin kyllä se kala saaliin silmillänsä näkee (=lue tunnistaa äänestä ja puhetyylistä sekä sen vakuuttavuudesta puhelinkeskustelussa eli että haiskahtaako mikään edellisessä viestissäsi maininitulta hämäryydeltä). Juuri sen takia pyydänkin ihmisiä soittamaan suoraan, jos mahdollista, koska äänestäni ja puheeni laadusta se asiakas kirjoittelua paremmin tunnistaa, olenko puhtain jauhoin pussissaan liikkeellä, jos sitä joku miettii.

Ja Joey, ajatus varmasti on ihmisillä hyvä, mutta turhia lupauksia ei silti tarvitse tehdä. Voi sanoa _ehkä soittavansa_ uudestaan, niin ei tarvitse tehdä turhia oletuksia. Parasta tietenkin olisi, jos mitään soittokierrosta ei tarvitsisi tehdä, vaan opeteltaisiin päättämään kerralla, kenen tytön luokse sitä kulloinkin halutaan mennä eikä niin, että samaan aikaan arvotaan oikein pidemmän kaavan kautta eikä sellainen arpominen varmaankaan pidemmän päälle kannata kenenkään muunkaan palveluntarjoajan mielestä, kun on tapaamisen sopimisesta kyse eikä enää mistään miettimisestä siinä vaiheessa enää kylläkään kyse. Jahkailijoita ja epävarmana olijoita, jotka haluavat katsella useampaa keissiä ennen tapaamissopimista, varten on aina sähköpostikin käytössä, ja soittaa voi siinä vaiheessa, kun asiat ovat selkeämpiä siinä mielessä, että sen yhden tytön luokse päätetään kerralla mennä eikä arvota. Kyllä se antaa hieman epäilyttävän kuvan tälleen palveluntarjoajan näkökulmasta, kun luvataan soittaa eikä sitten soiteta, koska oli samaan aikaan sen asian jahkailua, että kenen luokse noiden useiden ehdokkaiden joukosta mennään. Voisi kommenttisi perusteella ajatella olevan jopa häpäisty olo siinä vaiheessa eli ihan niin kuin olisi joillekin ollut vain se kakkosvaihtoehto tapaamisista sovittaessa eikä selkeä ykkönen.

Mietin, pitäisikö tästäkin tarkentaa naapurin puolella jotakin. Ohareista siellä on jo selkeä maininta, että ne eivät kuulu hyviin käytöstapoihin ja silti niitäkin joskus tehdään, ja siksi estolistakin kasvaa sitä mukaan, koska oharin jo kerran itselle tai jollekulle toiselle tehneeseen ei ole enää mitään luottamista eikä kyllä makuakaan uhrata aikaa, vaivaa ja resursseja tapaamiseen, jota ei koskaan toteudu myöhemminkään. Lieneeköhän tuossa juuri selitys siihen, miksi ohareita tehdään, jos yläpäätä (=lue järkeä tapaamishalun kanssa) ei käytetä vaan yritetäänkin päättää asiasta alapäällään, ja sehän varsin hyvin tiedetäänkin jo ennakkoon yleisemminkin, että tuskin kukaan osaa fiksuja päätöksiä tehdä alapäällään yläpäähän verrattuna. Se alapää kun saattaa muuttaa mieltään joka viiden sekunnin välein ja innostaa siksi soittelemaan monet ihmiset läpi, tapaamaan yhtä ja tekemään lopulta pahimmassa tapauksessa kaikille muille tytöille oharit. Sen jälkeen ei tarvitse ihmetellä, miksi monikaan palvelutarjoaja ei enää sen jälkeen ota oharit jollekin tai itselleen tehnyttä enää kylään.

Teille kultafisuille ei kannata tapaamisasioissa puhua järkeä. Vai kannattaako...?

Pusuja kaikkien viikonloppuun!  :-*
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 25, 2020, 15:24:18 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa OneX

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #4 : Huhtikuu 25, 2020, 16:00:06 »
Voisin kuvitella olleeni ensimmäistä kertaa maksullisiin mennessä juuri tuollainen ärsyttävä kaiken kyselijä, ehkäpä se vain on sitä tajuamattomuutta monilta että miten nämä hommat toimii.  ;D
Toisaalta nykyisinkin liika suorapuheisuus yhteydenotossa syö kiinnostuksen. Nämä joilta vastaukset ovat ensimmäisen viestin jälkeen sitä pelkkää "Ok" tasoa ei innosta. Oman kokemuksen mukaan nämä ovat myös usein muutenkin aika innottomia palveluntarjoajia.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5171
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #5 : Huhtikuu 25, 2020, 16:04:16 »
En mä ainakaan jää odottamaan kenenkään "soitan sulle myöhemmin" tyypin soittoa. Joko soittaa tai on soittamatta, ei ongelmaa.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #6 : Huhtikuu 25, 2020, 16:08:40 »
En mä ainakaan jää odottamaan kenenkään "soitan sulle myöhemmin" tyypin soittoa. Joko soittaa tai on soittamatta, ei ongelmaa.

Näin se on. "Soitellaan" on yleensä kohteliaasti sanottu "En ole kiinnostunut, en soittele". Mun toimintatapani on, etten levittele puhelinnumeroani minnekään, niin ei tarvitse antaa ilmaista runkkumatskua kenellekään. Sovin tapaamiset sähköpostilla ja varaudun siihen, että ohareita tulee tietty määrä, turha siitä on kaikkia miehiä läksyttää.  ;D

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1198
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #7 : Huhtikuu 25, 2020, 16:24:41 »
Olen käsittänyt, että ”soitan myöhemmin”-lauseet on smalltalkia ilman suurempaa tarkoitusta.
Oharit taas, ne kuuluvat työnkuvaan. Palveluammatissa niitä tulee jonkin verran.

Anniinalla ja MariaEnkelillä hyvä asenne.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #8 : Huhtikuu 25, 2020, 16:31:22 »
^,^^,^^^ Jep.

Ja mitä tulee siihen, että asiakkaan pitäisi jo ilmoa lukiessa tietää, kuka on oma "ykkös valinta": mulla on ollut tosi kivaa myös treffeillä, joilla ihan suoraan sanottiin, että olin "the next best thing", kun ykköstytön kanssa aikataulut ei kohdanneet, niin asiakas päätyi minuun. Ja oli vissiin hänkin ihan tyytyväinen, kun on sittemmin ehdottanut uusintaa. :)

Lisäksi useampikin on kertonut laittavansa viestiä aina muutamalle sopivan oloiselle palveluntarjoajalle, ja katsovansa vastauksista, kenen/keiden kanssa sopii tapaamisen. Mikä on varmasti asiakkaan kannalta ihan fiksua, enkä minä siitä ainakaan mieltäni pahoita. :)

Sähköposteihinkin jotkut kuittaa "palaan myöhemmin", ja se saattaa tarkoittaa viikon päästä, puolen vuoden päästä tai ei koskaan. En jää odottelemaan, palaa jos palaa.  :D

(Loputtomasti venkslaavat ja oharien tekijäthän voi itse jatkossa jättää huomiotta, niin ei aikaa tuhlaannu heihinkään.)
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #9 : Huhtikuu 25, 2020, 16:40:20 »
Pari kertaa olen joutunut jo sovitun tapaamisen perumaan. Tämä karanteeniaika on opettanut sen verran, että jatkossa käytän vain sellaisten naisten palveluja, joiden kanssa voi asioida myös sähköpostitse. Tämä ihan vaan siksi, että joskus tulee tilanteita, joissa tapaamista on pakko siirtää vaikka sairastumisen takia ja puhelimessa näistä asioista keskusteleminen ei ole yksinkertaisesti mahdollista.  Ukkomiehet ymmärtävät, mitä tarkoitan.

Yleisesti en koskaan arvo useamman palveluntarjoajan välillä. Yksi valitaan ja häntä lähestytään sillä kerralla, seuraavalla kerralla sitten ehkä jotain toista. Joskus sähköpostitiedustelu voi johtaa nopeaankin toimintaan ja joskus voi mennä pidempikin aika ennen kuin edetään pidemmälle.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #10 : Huhtikuu 25, 2020, 16:55:59 »
Jos asiakkaita on omiin tarpeisiin riittävästi, en vaivaisi päätäni ei takaisin soittavilla. Niitä tulee ja menee.

Mitään selitys-/ tai palvelun ostovelvollisuutta ei ole, pois lukien tilanne jossa ollaan paikan päällä ja maksu hoidettu. Ajatteleva vahvan itsetunnon ihminen hyväksyy tämän tosiasian.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #11 : Huhtikuu 25, 2020, 17:10:54 »
Kyllä minä hyväksynkin ja ei kaikki voi tietenkään olla kaikista kiinnostuneita, sillä sehän olisi järjentöntä. Eikä ketään voi tässä syyttääkään sinänsä. Sukset nyt vaan ovat kai ajatuksen tasolla olleet ristissä tai menneet yhteydenoton myötä joskus ristiin, mutta perustavanlaatuista syytä nyt tuskin kaikkeen koskaan selviää eikä siinä mitään.

Olen vain kiinnittänyt huomiota sellaiseenkin, että olen joskus saanut sellaisiakin puheluita, joissa kaikki ikään kuin tiedetään varmaksi jo etukäteen eikä määrätietoisuutta ja johdonmukaisuutta ole tapaamisaikeessa puhelun aikana ollut ainakaan epäselvyyttä mitä olen siis toisen osapuolen äänensävystä päätellyt. Ja sitten kuitenkin yhtäkkiä saatetaan ollakin vielä "mietteliäällä" tuulella, kun olen sanonut ehdot.

Voi tietenkin olla, että tämä korona-pandemiakin on saattanut ajaa keskimäärin enemmän epävarmemmalle ja pohtivammalle taikka alkuinnostuksen jälkeen peruvalle tuulelle eikä sille nyt kukaan varmaankaan meistä palveluntarjoajista voi oikein mitään.

Violan esittämää mahdollisuutta neutraalista small talk -lausahduksesta voin kyllä hyvin uskoa. Ei-kiinnostuneita kannanottoja on tultu sanomaan minulle ihan suoraankin, joten tuo "soitellaan" täytynee tarkoittaa varsin usein jotain ettei ole tietoa eikä päätöstä senhetkisessä tilanteessa suuntaan tai toiseen. Ainakin haluan lähtökohtaisesti uskoa, että ei-kiinnostuneet sanovat kantansa yleensä suoraan.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #12 : Huhtikuu 25, 2020, 17:12:49 »
Huoh...se oli vuonna 2005 kun se upea blondi sanoi mulle "soitellaan" Sitä olen tässä jo vähän odotellut. Mutta toivo elää!!!

Mikä näihin tapaamisiin tulee niin viimeksi taisin sanoa neljä lausetta puhelimitse ja kaikki oli lyöty lukkoon. Suoraviivaisesti tähän tyyliin " Pena tässä terve. Onko klo ???? tunnin tapaamiselle aikaa. Paljo maksaa. Nähdään silloin.

Jos jotain muuta multa vaaditaan niin totean "soitellaan"
Why so fragile?

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #13 : Huhtikuu 25, 2020, 17:13:47 »
Jos asiakkaita on omiin tarpeisiin riittävästi, en vaivaisi päätäni ei takaisin soittavilla. Niitä tulee ja menee.

Siis voihan nyt helvetti sentään, enhän minä edes tiedä mikä määrä asiakkaita on riittävästi, en vaikka hukkuisinkin tapaamisiin ja puhelinsoittoihin plus sähköposteihin... ;D ;D ;D

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #14 : Huhtikuu 25, 2020, 17:19:28 »
^
Sä yrität tahallaan lämmittää ja provosoida ihmisiä. Ja kuvittelet että se menee vielä läpi.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #15 : Huhtikuu 25, 2020, 17:27:31 »
Olen käytännössä ostopäätökseni jo tehnyt, jos lähden ottamaan yhteyttä palveluntarjoajaan. Varaan ajan. Muihin otan yhteyttä vasta kun olen edellisen kanssa paneskellut. Suoraviivaista ja selkeää kaikille.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #16 : Huhtikuu 25, 2020, 17:40:22 »
^
Sä yrität tahallaan lämmittää ja provosoida ihmisiä. Ja kuvittelet että se menee vielä läpi.

Perustele kantasi, eikä kannata valittaa, jos en usko sitä perustelematta.

Poissa Vieras0046

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #17 : Huhtikuu 25, 2020, 17:40:45 »
Ohareita en tunnusta koskaan tehneeni enkä puhelun perusteellakaan ole tullut katumapäälle. Yhden tapaamisen olen joutunut siirtämään johonkin lähitulevaisuuteen, koska työkuviot ovat menneet sekaviksi tämän koronahomman johdosta.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #18 : Huhtikuu 25, 2020, 17:42:13 »
Olen käytännössä ostopäätökseni jo tehnyt, jos lähden ottamaan yhteyttä palveluntarjoajaan. Varaan ajan. Muihin otan yhteyttä vasta kun olen edellisen kanssa paneskellut. Suoraviivaista ja selkeää kaikille.

Kuulostaa suoraviivaiselta. 8)

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suoraviivaisuus tapaamisten sopimisessa
« Vastaus #19 : Huhtikuu 25, 2020, 20:47:01 »
Mahdollisimman suoraviivaisesti itse ainankin pyrin tapaamisen sopimaan. Tärkeimmät viestitse ja soitto jos vaaditaan, tai sitten suoraan soitto.

Noi "soitellaan myöhemmin" tyyppiset ihmiset on juuri niitä jotka soittelee ja kyselee ihan kaikessa. Myyt sitten auton renkaat tai luistimet, niin soitellaan myöhemmin voi tulkita samaksi, kuin "antaa olla." Soittaa jos soittaa.

Siis voihan nyt helvetti sentään, enhän minä edes tiedä mikä määrä asiakkaita on riittävästi, en vaikka hukkuisinkin tapaamisiin ja puhelinsoittoihin plus sähköposteihin... ;D ;D ;D

Voiko tän nyt tulkita niin, ettei niitä asiakkaita oikein ole jos jää odottelemaan niitä "soitellaan" tyyppejä?  ???

« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 25, 2020, 20:53:04 kirjoittanut Gentleman »
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.